E-COMMERCE SURVEY CZECH REPUBLIC 2012
Publikováno: 10.12. 2015
Cena pro nečleny: 2 990 Kč
Cena pro členy: ZDARMA
Studie E-COMMERCE SURVEY CZECH REPUBLIC 2012 navazuje na studii z roku 2010. Opět byla Asociací pro elektronickou komerci připravena ve spolupráci s agenturou MEDIARESEARCH, a.s., tentokráte však na vzorku více jak 1.500 respondentů. Stejně jako původní studie, i ta z roku 2012 se zabývá pohledem zákazníků na českou e-komerci. Tato rozšířená studie o více jak 130 stranách přináší nejen aktuální údaje, ale také srovnání s předchozími lety.
Otázky ve Studii zahrnují jak uzavřené, tak i otevřené otázky a přináší řadu zajímavých zjštění, jako například:
- Zkušenost s nákupem na internetu má již 98% jeho českých uživatelů, přičemž více než 50% z nich provede za rok 5 a více nákupů online.
- Nejčastěji nakupují zákazníci na internetu stále počítače a příslušenství, velký nárůst popularity ale zažívá také oblečení.
- Spíše dobrou zkušenost, která splnila očekávání, má 98% nakupujících.
- 40% nakupujících stále upřednostňuje nejraději platbu za zboží na dobírku.
- Jaké volí nakupující strategie při nákupu na internetu?
Tyto a další zajímavé odpovědi naleznete v nejnovější studii APEK.