E-COMMERCE SURVEY CZECH REPUBLIC 2012

Publikováno: 10.12. 2015

Cena pro nečleny: 5 900 Kč

Cena pro členy: ZDARMA

Studie E-COMMERCE SURVEY CZECH REPUBLIC 2012 navazuje na studii z roku 2010. Opět byla Asociací pro elektronickou komerci připravena ve spolupráci s agenturou MEDIARESEARCH, a.s., tentokráte však na vzorku více jak 1.500 respondentů. Stejně jako původní studie, i ta z roku 2012 se zabývá pohledem zákazníků na českou e-komerci. Tato rozšířená studie o více jak 130 stranách přináší nejen aktuální údaje, ale také srovnání s předchozími lety.

Otázky ve Studii zahrnují jak uzavřené, tak i otevřené otázky a přináší řadu zajímavých zjštění, jako například:

  • Zkušenost s nákupem na internetu má již 98% jeho českých uživatelů, přičemž více než 50% z nich provede za rok 5 a více nákupů online.
  • Nejčastěji nakupují zákazníci na internetu stále počítače a příslušenství, velký nárůst popularity ale zažívá také oblečení.
  • Spíše dobrou zkušenost, která splnila očekávání, má 98% nakupujících.
  • 40% nakupujících stále upřednostňuje nejraději platbu za zboží na dobírku.
  • Jaké volí nakupující strategie při nákupu na internetu?

Tyto a další zajímavé odpovědi naleznete v nejnovější studii APEK.