E-COMMERCE STUDY CZECH REPUBLIC 2022
Publikováno: 29.11. 2022
Cena pro nečleny: 15 900 Kč
Cena pro členy: ZDARMA
E-COMMERCE STUDY 2022 připravil APEK ve spolupráci s agenturou Nielsen Admosphere. Studie zkoumá, jaké dopady na zákazníky českých e-shopů mají aktuální témata, jako je energetická krize, vysoká inflace a válka na Ukrajině. Pokračuje ve sledování okruhů z předchozích ročníků studie, stajně jako otevírá nová témata. Téměř 100 stran studie plných dat a informací od 1500 respondentů je doplněno o dvě samostatné statistické části a segmentaci zákazníků do čtyř kategorií.
A jakým konkrétním tématům se studie věnuje?
- Nakupování na internetu
- Internetové obchody
- Produkty a služby
- On-line zákazník
- Strategie při nakupování na internetu
- Znalost a využívání srovnávačů zboží
- Platební metody
- Mobilní technologie a jejich využití
- Nákupy v zahraničních e-shopech
- Válka na Ukrajině
- Ekologický přístup e-shopů
- Generační pohled
- Odborné certifikáty, newslettery a recenze
- Doručení v ten samý den
- Využívání práv při nákupu v e-shopech
- Způsob dopravy
- Doprava zdarma
- Cookies
- Socialní sítě, influenceři