E-COMMERCE STUDY CZECH REPUBLIC 2021
Publikováno: 11.11. 2021
Cena pro nečleny: 15 900 Kč
Cena pro členy: ZDARMA
E-COMMERCE STUDY 2021 připravil APEK opět ve spolupráci s agenturou Nielsen Admosphere. Prostřednictvím dvou panelových výzkumů se podařilo připravit komplexní pohled na české on-line zákazníky a vývoj jejich přístupu k nakupování v e-shopech v obdobní pandemie COVID-19 a po něm. Kromě textové části jsou k dispozici dva dokumenty shrnující jarní a podzimní sběr dat a segmentace zákazníků do čtyř kagetorií.
A jakým konkrétním tématům se studie věnuje?
- Nakupování na internetu
- Výroky o nakupování
- Vliv pandemie na on-line nakupování
- Internetové obchody
- Parametry e-shopů
- Produkty a služby
- Srovnávače cen zboží
- Platební metody v internetových obchodech
- Strategie a taktika nakupování na internetu
- Zkušenosti s nakupováním na internetu – kvalita nabízených služeb
- Odborné certifikáty
- Služby e-shopů a jejich potenciál
- Mobilní technologie a jejich využívání při nákupech na internetu
- Nákupy v zahraničních e-shopech
- Způsoby dodání zboží
- Využívání práv spotřebitelů
- Názory respondentů