Registrace na WEBINÁŘ: Vyhodnocování reklamních kampaní

Navážeme na předchozí úvodní školení do Google Analytics 4 a zaměříme se podrobněji na asi nejdůležitější datové téma pro všechny online marketéry, a to je vyhodnocování a řízení reklamních kanálů. Představíme si základní koncepty a přístupy k celé kampaňové analytice a postupně je podrobněji projdeme. Srovnáme data přímo z reklamních systémů oproti číslům z Google Analytics 4 nebo vašeho interního systému. Vysvětlíme si, v čem se liší, které z nich mají jaké přednosti nebo háčky. Probereme atribuční modelování, všechny smysluplné atribuční modely, narazíme na jejich limity. Nakonec se tak dostneme až k moderním přístupům, jako je inkrementalita a Marketing Mix Modeling. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

15. říjen
10:00 - 14:00

Místo konání:
ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Účastník