Pro novináře

Připravujete článek o nakupování na internetu nebo obecně o e-commerce v Česku? Rádi vám poskytneme aktuální data o nákupním chování domácích spotřebitelů nebo se vyjádříme k dané problematice.

Jan Vetyška

Kontaktní osoba

Jan Vetyška
Výkonný ředitel
+420 775 692 735 (09:00 - 18:00 hod)
jan.vetyska@apek.cz

Novinky a tiskové zprávy

Další články

Česká média o e-commerce

24.
dub
logistika.ekonom.cz

Electro World a DoDo zavádějí v Česku same-day doručení velkého elektra.

Prodejce elektroniky Electro World a technologicko-logistická společnost DoDo spolu spustily novou službu expresního doručování elektrických spotřebičů ještě v den objednání (same-day). Jako vůbec první hráči na českém trhu tak zákazníkům přinášejí možnost takto rychlého doručení i u segmentu velkého elektra, jako jsou pračky, sušičky, ledničky, myčky a další běžné domácí…

17.
dub
forbes.cz

Proč Dáme jídlo mění tvář. Cílíme na kvalitu, na trhu pro další hráče místo není, říká CEO firmy

Na fasádě budovy pražského Docku, v níž sídlí, stále zůstává název, pod kterým tuto firmu zná v Česku bez nadsázky skoro každý. Ale v kancelářích už změny sviští naplno. Místo červené růžová. A hlavně – místo Dáme jídlo nově jméno Foodora.

12.
dub
cc.cz

Konverze začíná, ještě než si člověk uvědomí, že vás zná. Spokojený pes i Notino radí, jak neztrácet zákazníky

Nákupní cesta zákazníka na e-shopu probíhá od návštěvy úvodní stránky přes nabídku zboží, náhled konkrétního produktu a přes košík na checkout. Pokud homepage navštíví sto lidí, objednávku reálně většinou dokončí jednotky z nich. Celý proces je ovšem mnohem delší. „Nákup začíná opravdu mnohem dříve, než zákazník sedne k počítači nebo…

Další zprávy

Logo APEK

Logo APEK - Asociace pro elektronickou komerci (JPG, 132 kB)Logo APEK - Asociace pro elektronickou komerci ve formátu JPG
Logo APEK - Asociace pro elektronickou komerci (PNG, 24 kB)Logo APEK - Asociace pro elektronickou komerci ve formátu PNG
Logo APEK - Asociace pro elektronickou komerci (AI, 485 kB)Logo APEK - Asociace pro elektronickou komerci ve formátu AI
Logo APEK - Ikona (JPG, 117 kB)Logo APEK - Asociace pro elektronickou komerci ve formátu JPG
Logo APEK - Ikona (PNG, 19 kB)Logo APEK - Asociace pro elektronickou komerci ve formátu PNG
Logo APEK - Ikona (AI, 121 kB)Logo APEK - Ikona ve formátu AI
Foto - Jan Vetyška 1 (JPG, 3 MB)Fotografie výkonného ředitele APEK Jana Vetyšky k volnému použití pro média. (varianta 1)
Foto - Jan Vetyška 2 (JPG, 4 MB)Fotografie výkonného ředitele APEK Jana Vetyšky k volnému použití pro média. (varianta 2)
Foto - Jan Vetyška 3 (JPG, 3 MB)Fotografie výkonného ředitele APEK Jana Vetyšky k volnému použití pro média. (varianta 3)

Grafy a statistická data

APEK - Studie přínosů e-commerce v ČR 2020 - data (XLSX, 18 kB)Souhrn základních dat české e-commerce z APEK Studie přínosů e-commerce v ČR 2020 ve formátu xls.
APEK a Heureka - Vývoj obratu e-komerce 2001 - 2020 (zboží) - GRAF (PNG, 95 kB)
APEK a Heureka - Vývoj obratu e-komerce 2001 - 2020 (zboží) - TABULKA (PNG, 54 kB)
Prezentace e-commerce 2022 (PDF, 2 MB)Asociace pro elektronickou komerci (APEK) jako hlavní zástupce českých internetových obchodů připravila přehled klíčových faktorů, kterými on-line prodej ovlivňuje českou ekonomiku, pracovní trh a podnikatelskou sféru. V takto ucelené podobě je zjevné, jak je a bude důležitá podpora dalšího rozvoje legislativního a podnikatelského prostředí. Jedině tak se bude naše e-commerce zdravě posouvat a bude konkurenceschopná z evropského, ale i celosvětového měřítka.