Novinky a tiskové zprávy

1.
čer

E-business Forum 19.6.2006 - On-line cestování

Pozvánka na druhý diskusní podvečer z cyklu E-business Forum.    Asociace pro elektronickou komerci (APEK) a Tuesday Business Network pořádají v pondělí 19. června 2006 druhý diskusní podvečer z cyklu E-business Forum.

25.
kvě

E-commerce v ČR - První pohled zblízka

Jak se dařilo českým internetovým obchodům v roce 2005? První projekt svého druhu v České republice s názvem E-COMMERCE V ČR soustředil výsledky 35 významných internetových obchodníků (projekt oslovil celkem 72 obchodníků), které nám přiblíží stav českého e-trhu v roce 2005.

29.
bře

E-business Forum: Je nejvyšší čas vstoupit do internetového obchodování

Praha, 29. března 2006 – V pražském BB Centru se uskutečnil první diskusní večer z cyklu E-business Forum, který pořádají Asociace pro elektronickou komerci a TUESDAY Business Network. O konkurenci internetových obchodů a kamenných prodejen diskutovali Pavel Sláma z Datart International, Jiří Řízek z Electro World, Ondřej Fryc z Internet…

10.
bře

E-business Forum 23.3.2006 - Kamenný versus internetový obchod

Pozvánka na první diskusní podvečer z cyklu E-business Forum. Asociace pro elektronickou komerci (APEK) a Tuesday Business Network pořádají 23. března 2006 první diskusní podvečer z cyklu E-business Forum.

12.
pro

Vánoční nákupy přes internet: do 22. prosince

Praha, 12. prosince 2005 – Vánoční dárky na internetu lze letos objednávat až do 22. prosince, při osobním odběru u obchodníka i o den déle. Vyplývá to z dotazování, které provedla Asociace pro elektronickou komerci (APEK) mezi 40 internetovými obchodníky.

17.
říj

Nové předsednictvo elektronického obchodu

Asociace pro elektronickou komerci (APEK), nejvýznamnější autorita v elektronickém obchodu v České republice, získalo do svého předsednictva významnou posilu.

14.
čec

Email Response Index (ERI) - E-komerce v ČR

Další oblastí aplikace měření Email Response Index společnosti United Interactive byly české e-komerce projekty – tedy projekty, které se zaměřují na poskytování zboží a služeb prostřednictvím internetu pro koncové zákazníky (B2C). Měření proběhlo ve spolupráci s Asociací pro elektronickou komerci (APEK).

25.
dub

Ukázkový obchod Bezpečný nákup.cz s březnem neskončil

Nákup v internetovém obchodě není pro začátečníky úplně jednoduchou záležitostí. Ukázaly to výsledky ukázkového obchodu na www.bezpecnynakup.cz, který byl spuštěn v rámci Března – měsíce internetu.

11.
dub

Březen zvýšil zájem o nakupování na internetu

Více než 17 tisíc zájemců si vyzkoušelo v březnu v ukázkovém internetovém obchodě na www.bezpecnynakup.cz, jak probíhá nákup na internetu. Výraznější zaměření 8. ročníku Března – měsíce internetu (BMI 2005) na nakupování se projevilo i tím, že například uživatelé portálu ATLAS.CZ v porovnání s únorem hledali slova jako je prodej,…