Novinky a tiskové zprávy

26.
zář

E-shopy a EET – co nás (zřejmě) čeká?

Je zřejmé, že mediálně široce diskutovaná elektronická evidence tržeb (EET), se již brzy stane skutečností. Nástroj, který si klade za cíl lepší kontrolu výběru daní, tak zasáhne všechny obchodníky, kteří zjednodušeně „prodávají za hotové“. Jakým způsobem se ale dotkne e-shopů? A jaké internetovým obchodům tedy vzniknou nové povinnosti? Ze skutečností,…

31.
srp

Jak si Češi vybírají e-shop pro svůj nákup? Pouze cena nerozhoduje!

Cena patří při každém nákupu mezi rozhodující faktory. A to jak v kamenných obchodech, tak na internetu. Asociace pro elektronickou komerci (APEK) se ale podrobněji zaměřila na to, jaké další faktory hrají roli při výběru e-shopu. A také na to, jakou strategii při nákupu čeští spotřebitelé volí nejčastěji. Současně pak…

1.
srp

Letní lenošení? Ne, v e-shopech se již pomalu připravuje vánoční sezona!

Zatímco prázdniny jsou stále v plném proudu a většina Čechů vyráží odpočívat, v internetových obchodech pomalu začínají přípravy na úplně jiné období volna – vánoční svátky. „Vánoční sezona je pro e-shopy klíčová, navíc začíná každým rokem stále dříve, proto je nejvyšší čas na přípravy,“ říká výkonný ředitel Asociace pro elektronickou…

20.
čer

Jak je to podle zákona...? APEK připravil další odpovědi na právní dotazy členů

Asociace pro elektronickou komerci (APEK) dnes pro své členy připravila další zajímavý materiál. Na základě dotazů z oblasti platné legislativy zpracovala odpovědi ve spolupráci s advokátní kanceláří Mašek, Kočí, Aujezdský a stejně jako v minulosti umístila tento dokument do členské zóny na webu apek.cz.

17.
čer

Evropská B2C e-komerce letos přesáhne hranici 500 miliard EUR!

455,3 miliardy EUR a růst 13,3 % - takové jsou výsledky evropské e-komerce za rok 2015. Nadnárodní asociace Ecommerce Europe za podpory nejen české Asociace pro elektronickou komerci (APEK) představila nový European B2C E-commerce Report, ve kterém se ohlíží za uplynulým obdobím a zároveň se zabývá předpokládaným vývojem odvětví v…

16.
čer

Druhá exkurze u člena APEK (MALL.CZ) účastníky opět nadchla!

Jak vypadá logistické zázemí jednoho z největších internetových obchodů v České republice? Co vše jde automatizovat a jak vylepšit celý proces vyřízení objednávky? To vše a mnohem více se dozvěděli účastníci druhé Exkurze u člena APEK, která proběhla tentokrát v MALL.CZ. Průvodcem našich členů se tentokrát stal zakladatel a CEO…

14.
čer

European B2C Ecommerce Report 2016 pro členy APEK k dispozici v plné verzi!

Asociace pro elektronickou komerci (APEK) připravila pro své členy před koncem první poloviny roku 2016 zajímavé překvapení. APEK jim totiž z pozice člena nadnárodní asociace Ecommerce Europe poskytl rozsáhlý a komplexní European B2C Ecommerce Report 2016.

31.
kvě

E-shopy a dodání zboží? Zákazníci jsou spokojeni. A hledají doručení zdarma

Způsob a rychlost doručení zboží často rozhoduje o tom, zda je a nebo není nakupující spokojen s vyřízením své objednávky v e-shopu. Přitom internetové obchody většinou využívají služeb externích dopravců. Jak tedy spotřebitelé dodání zboží v současné době vnímají? Velmi dobře! Potvrzuje to výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), který…

19.
kvě

Je vám český trh malý? Podívali jsme se, jak prodávat on-line do Maďarska!

Asociace pro elektronickou komerci (APEK) připravila pro své členy vůbec poprvé akci zaměřenou na prodej do zahraničí, a to pod názvem „EU Day“. Prvním státem, kterému jsme se věnovali, bylo Maďarsko. Pro co nejlepší zajištění vhodných řečníků proběhla celá akce ve spolupráci s maďarskou asociací SzEK.org.