Novinky a tiskové zprávy

16.
čer

Druhá exkurze u člena APEK (MALL.CZ) účastníky opět nadchla!

Jak vypadá logistické zázemí jednoho z největších internetových obchodů v České republice? Co vše jde automatizovat a jak vylepšit celý proces vyřízení objednávky? To vše a mnohem více se dozvěděli účastníci druhé Exkurze u člena APEK, která proběhla tentokrát v MALL.CZ. Průvodcem našich členů se tentokrát stal zakladatel a CEO…

14.
čer

European B2C Ecommerce Report 2016 pro členy APEK k dispozici v plné verzi!

Asociace pro elektronickou komerci (APEK) připravila pro své členy před koncem první poloviny roku 2016 zajímavé překvapení. APEK jim totiž z pozice člena nadnárodní asociace Ecommerce Europe poskytl rozsáhlý a komplexní European B2C Ecommerce Report 2016.

31.
kvě

E-shopy a dodání zboží? Zákazníci jsou spokojeni. A hledají doručení zdarma

Způsob a rychlost doručení zboží často rozhoduje o tom, zda je a nebo není nakupující spokojen s vyřízením své objednávky v e-shopu. Přitom internetové obchody většinou využívají služeb externích dopravců. Jak tedy spotřebitelé dodání zboží v současné době vnímají? Velmi dobře! Potvrzuje to výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), který…

19.
kvě

Je vám český trh malý? Podívali jsme se, jak prodávat on-line do Maďarska!

Asociace pro elektronickou komerci (APEK) připravila pro své členy vůbec poprvé akci zaměřenou na prodej do zahraničí, a to pod názvem „EU Day“. Prvním státem, kterému jsme se věnovali, bylo Maďarsko. Pro co nejlepší zajištění vhodných řečníků proběhla celá akce ve spolupráci s maďarskou asociací SzEK.org.

25.
dub

Mladá generace nakupuje jinak. E-shopy se jí musí přizpůsobit

Co pomáhá Čechům při výběru e-shopu pro jejich nákup? Jakými nástroji je vhodné zákazníky oslovit? Asociace pro elektronickou komerci (APEK) se ptala nakupujících, který reklamní kanál je při výběru internetového obchodu oslovuje nejvíc. Průzkum podle očekávání potvrdil, že klíčem ke každé věkové kategorii je jiná strategie.

26.
úno

Jak na ADR/ODR? Členové APEK se setkali se zástupci ČOI a MPO

V pátek 26. února 2016 proběhl APEK seminář zaměřený na aktuální legislativní novinku - mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR - alternative dispute resolution). Členové APEK měli vyjímečnou možnost dozvědět se více především o praktických dopadech nového ustanovení, a to přímo od zástupců Ministerstva průmyslu a obchodu a České obchodní inspekce.

15.
úno

APEK Vzorové obchodní podmínky nově odkazují i na ODR

Během krátké doby prošly APEK Vzorové obchodní podmínky druhou aktualizací. V souladu s platnou legislativou a nově spuštěným projektem Evropské komise na on-line mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (tzv. ODR - Online Dispute Resolution) byl do nejnovější verze APEK VOP doplněn odkaz na novou webovou stránku, kterou EK spustila v pondělí…

10.
úno

Nejnižší cena vždy nerozhoduje. Češi si umí e-shop pro svůj nákup dobře vybrat

Z kvalitního e-shopu za rozumnou cenu nebo nejlevněji s rizikem? Mobil stejně jako tričko? Jak si vybírají Češi internetové obchody pro své nákupy zjišťovala mezi nakupujícími Asociace pro elektronickou komerci (APEK).

28.
led

Češi nakupují on-line stále častěji, za posledních pět let narostly pravidelné nákupy o polovinu!

Češi rádi nakupují na internetu. Tento fakt je v roce 2016 již neoddiskutovatelný. Jaký ale je typický český e-zákazník? Jak se postupem času mění a jak vidí sám sebe? A o čem to vypovídá z pohledu e-shopů? Na tyto otázky hledala odpovědi Asociace pro elektronickou komerci (APEK) ve svém pravidelném…