Novinky a tiskové zprávy

31.
říj

Vánoce a e-shopy – jak si necháváme doručit dárky?

Každoroční vrchol prodejů v období před Vánoci se nezadržitelně blíží. České e-shopy jsou na něj připraveny a není pochyb, že opět překonají loňské úspěšné výsledky. Pro spokojenost zákazníků je tradičně jedním z klíčových témat doprava a dodání vánočních dárků včas pod stromeček. Jak se dařilo internetovým obchodům dodávat v klíčovém…

25.
říj

EET pro e-shopy – schůzka APEK a MFČR odhalila řadu složitých úkolů

V pondělí 24. října proběhlo setkání mezi zástupci Ministerstva Financí ČR a reprezentanty české e-commerce sdružených v Asociaci pro elektronickou komerci (APEK), jehož tématem byla Elektronická evidence tržeb a její dopad na praxi internetových obchodů a všech souvisejících subjektů. Z debaty, ve které měla za e-commerce zastoupení všechna dotčená odvětví,…

20.
říj

Ženy oblečení a kosmetiku, muži počítače a mobily. V e-shopech stále nakupujeme rozdílně

Stále častěji se v dnešní době setkáváme s názorem, že mezi oběma pohlavími nejsou v podstatě žádné rozdíly. Jsme však opravdu všichni stejní? Chováme se bez rozdílu například při on-line nákupech? Nejen na to, ale také na vliv věku na náš výběr, se zaměřila Asociace pro elektronickou komerci (APEK) při…

4.
říj

Vítězem třetího ročníku APEK E-commerce Awards se stal ZOOT.cz

Od roku 2014 vznikla v rámci konference E-Business Forum, kterou pořádá Asociace pro elektronickou komerci (APEK), nová tradice. Odborná porota v průběhu této významné akce vyhlašuje vítěze ocenění pro nejvíce inovativní a originální internetový obchod v uplynulém období – APEK E-commerce Awards. Pro rok 2016 se vítězem stal obchod (nejen)…

26.
zář

E-shopy a EET – co nás (zřejmě) čeká?

Je zřejmé, že mediálně široce diskutovaná elektronická evidence tržeb (EET), se již brzy stane skutečností. Nástroj, který si klade za cíl lepší kontrolu výběru daní, tak zasáhne všechny obchodníky, kteří zjednodušeně „prodávají za hotové“. Jakým způsobem se ale dotkne e-shopů? A jaké internetovým obchodům tedy vzniknou nové povinnosti? Ze skutečností,…

31.
srp

Jak si Češi vybírají e-shop pro svůj nákup? Pouze cena nerozhoduje!

Cena patří při každém nákupu mezi rozhodující faktory. A to jak v kamenných obchodech, tak na internetu. Asociace pro elektronickou komerci (APEK) se ale podrobněji zaměřila na to, jaké další faktory hrají roli při výběru e-shopu. A také na to, jakou strategii při nákupu čeští spotřebitelé volí nejčastěji. Současně pak…

1.
srp

Letní lenošení? Ne, v e-shopech se již pomalu připravuje vánoční sezona!

Zatímco prázdniny jsou stále v plném proudu a většina Čechů vyráží odpočívat, v internetových obchodech pomalu začínají přípravy na úplně jiné období volna – vánoční svátky. „Vánoční sezona je pro e-shopy klíčová, navíc začíná každým rokem stále dříve, proto je nejvyšší čas na přípravy,“ říká výkonný ředitel Asociace pro elektronickou…

20.
čer

Jak je to podle zákona...? APEK připravil další odpovědi na právní dotazy členů

Asociace pro elektronickou komerci (APEK) dnes pro své členy připravila další zajímavý materiál. Na základě dotazů z oblasti platné legislativy zpracovala odpovědi ve spolupráci s advokátní kanceláří Mašek, Kočí, Aujezdský a stejně jako v minulosti umístila tento dokument do členské zóny na webu apek.cz.

17.
čer

Evropská B2C e-komerce letos přesáhne hranici 500 miliard EUR!

455,3 miliardy EUR a růst 13,3 % - takové jsou výsledky evropské e-komerce za rok 2015. Nadnárodní asociace Ecommerce Europe za podpory nejen české Asociace pro elektronickou komerci (APEK) představila nový European B2C E-commerce Report, ve kterém se ohlíží za uplynulým obdobím a zároveň se zabývá předpokládaným vývojem odvětví v…