Novinky a tiskové zprávy
Jak na on-line prodej v Polsku? Na to odpoví nová APEK Studie prodeje do zahraničí!
Asociace pro elektronickou komerci (APEK) připravila pro své členy letos již druhou Studii prodeje do zahraničí. V prvním pololetí se v rozsáhlé aktualizaci původního vydání věnovala Rumunsku, nyní se vrací na polský on-line trh. Studie je určena exkluzivně pro členy APEK, kteří si ji mohou stáhnout z členské zóny webu…
On-line služby objednalo v červnu nejvíce Čechů v letošním roce
Nákup služeb v on-line prostředí provedlo nejvíce spotřebitelů v dosavadním průběhu roku. Podle pravidelného výzkumu Asociace pro elektronickou komerci (APEK) to v červnu bylo více než 28 % internetových uživatelů. V předchozích měsících byla obvyklá hodnota o tři až čtyři procentní body nižší.
Čtvrtina on-line nakupujících objednala v květnu alespoň jednou potraviny po internetu
Jaká část internetových zákazníků objedná v rámci svého on-line nákupu potraviny? I to je jedna z otázek, na které se zaměřuje Asociace pro elektronickou komerci (APEK) ve svém pravidelném měsíčním výzkumu. V květnu se přitom jednalo o dosud nejvyšší podíl, kdy alespoň jednou udělalo objednávku potravin 25,2 % respondentů výzkumu.
Nová APEK Studie prodeje do zahraničí je tu! Po třech letech jsme se vrátili do Rumunska
Asociace pro elektronickou komerci (APEK) dnes vydala první ze dvou studií prodeje do zahraničí, které jsou na rok 2024 naplánovány. V tradiční spolupráci s agenturou EasyLink se zaměřila na e-commerce v Rumunsku, jeden z trhů, který nadále nabízí zajímavé příležitosti pro expanzi českých e-shopů. Jako tradičně nabízí studie pohled na…
Češi utratili v dubnu za zboží v e-shopech v průměru přes 4 700 Kč, výrazně více než v předchozích měsících
Jak vyplynulo z pravidelného měsíčního výzkumu Asociace pro elektronickou komerci (APEK), utratili Češi nakupující v internetových obchodech za zboží v průměru 4 714 Kč. To je přibližně o sedm set korun více, než tomu bylo v jednotlivých měsících prvního čtvrtletí. Oproti březnu se zvýšila také průměrná on-line útrata za služby,…
Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe, ukázal výzkum APEK
Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z…
Češi v únoru nakupovali v e-shopech obdobně jako v lednu, šetřili ale na on-line službách
V letošním únoru nakoupilo na internetu zboží více než 80 % on-line spotřebitelů, průměrná objednávka činila necelé 4 tisíce korun. Češi tak nakupovali v e-shopech obdobně jako v předchozím měsíci. Na on-line službách naopak více šetřili, průměrná útrata poklesla z necelých 7 tisíc na 4 tisíce korun. Vyplynulo to z…
APEK upozorňuje: Temu nehraje podle pravidel, české e-shopy jsou znevýhodněny
Asociace pro elektronickou komerci (APEK), která sdružuje více než 680 subjektů z české e-commerce, upozorňuje na zjevné znevýhodnění místních obchodníků. On-line prodejce Temu, nabízející nezvykle levné zboží převážně z Číny, nedodržuje na svých webových stránkách řadu pravidel, které mu česká a evropská legislativa ukládají. APEK na tento stav upozorňuje a…
Česká e-commerce v lednu 2024? V e-shopech nakoupilo zboží 83 % on-line zákazníků
Asociace pro elektronickou komerci (APEK) se ve svém novém měsíčním výzkumu věnovala vývoji české e-commerce v lednu 2024 a ověřovala její aktuální stav. Prostřednictvím sběru dat mezi spotřebiteli zjišťovala, jak Češi v prvním měsíci nového roku na internetu nakupovali, zda objednávali kromě zboží také služby nebo jakým způsobem za nákupy…