Kalendář akcí

21. březen
10:00 - 17:00
Optimalizace reklamních kampaní ve vyhledávačích zboží - Náhradní termín Optimalizace reklamních kampaní ve vyhledávačích zboží - Náhradní termín

Optimalizace reklamních kampaní ve vyhledávačích zboží - Náhradní termín

(Již proběhlo)

Pro velký zájem jsme pro členy APEK připravili DRUHÝ (NÁHRADNÍ) TERMÍN semináře Michala Janíka na téma Školení optimalizace reklamních kampaní e-shopů ve vyhledávačích zboží. Nejedná se o navazující téma, ale o stejný seminář, který již proběhl 31. 1. 2017.

Přednášející: Michal Janík

Fotky z akce
15. březen
10:00 - 14:00
Marketing Miner Marketing Miner

Marketing Miner

(Již proběhlo)

Jednorázové i dlouhodobé SEO aktivity jsou často časově velmi náročné. Provedu vás všemi zkratkami, které (nejen) SEO konzultantům nabízí Marketing Miner. Taky se dozvíte, jak testovat řetězové přesměrování, indexaci nebo jak urychlit sběr dat pro SEO analýzy.

Přednášející: Pavel Ungr

Video z akce
10. březen
10:00 - 14:00
Analýza klíčových slov Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov

(Již proběhlo)

Analýza klíčových slov je základní strategický dokument pro vaši online marketingovou strategii. Naučte se co vše má analýza klíčových slov obsahovat, proč je kriticky důležitá, pro co ji můžete používat a co vám tam nesmí chybět. Ideální jak pro lidi co ji chtějí sami dělat, tak pro lidi co chtějí pracovat s výstupy od agentur a freelancerů.

Přednášející: Pavel Ungr

Video z akce
1. březen
10:00 - 14:00
Marketingová automatizace s nástrojem Mautic - Druhý (náhradní) termín Marketingová automatizace s nástrojem Mautic - Druhý (náhradní) termín

Marketingová automatizace s nástrojem Mautic - Druhý (náhradní) termín

(Již proběhlo)

Pro velký zájem jsme pro členy APEK připravili DRUHÝ (NÁHRADNÍ) TERMÍN semináře Jana Kalianka na téma Marketingová automatizace bez vysokého rozpočtu s nástrojem Mautic. Nejedná se o navazující téma, ale o stejný seminář, který proběhl 22. 2. 2017.

Přednášející: Jan Kalianko

Fotky z akce
27. únor
10:00 - 14:00
Excel pro PPC jinak. Opravdu jinak. - Druhý (náhradní) termín Excel pro PPC jinak. Opravdu jinak. - Druhý (náhradní) termín

Excel pro PPC jinak. Opravdu jinak. - Druhý (náhradní) termín

(Již proběhlo)

Pro velký zájem jsme pro členy APEK připravili DRUHÝ (NÁHRADNÍ) TERMÍN semináře Daniela Zrůsta na téma Excel pro PPC. Nejedná se o navazující téma, ale o stejný seminář, který již proběhl 25. 1. 2017.

Přednášející: Daniel Zrůst

Fotky z akce
22. únor
10:00 - 14:00
Marketingová automatizace bez vysokého rozpočtu s nástrojem Mautic Marketingová automatizace bez vysokého rozpočtu s nástrojem Mautic

Marketingová automatizace bez vysokého rozpočtu s nástrojem Mautic

(Již proběhlo)

Nástrojů na marketingovou automatizaci je na trhu několik. Většinou ale stojí od stovek do tisíců dolarů měsíčně, což si mnoho e-shopů nemůže dovolit. Na tomto školení/workshopu se podíváme na open-source nástroj Mautic, který je zdarma a data máte pod vlastní kontrolou.

Přednášející: Jan Kalianko

Video z akce
15. únor
10:00 - 14:00
Konkurenční výhody a pozice na trhu Konkurenční výhody a pozice na trhu

Konkurenční výhody a pozice na trhu

(Již proběhlo)

Na workshopu si vyzkoušíte několik postupů, jak přemýšlet o pozici vašeho e-shopu na trhu a jakým způsobem pozici postupně měnit. Nezbytným předpokladem pro změnu značek a budování pozice na trhu jsou i konkurenční výhody, kterými se od konkurence odlišujete. Jirka Chomát vám pomůže s uvědoměním, kde se váš projekt právě nachází, kam dále směřuje a jaké máte při jeho rozvoji možnosti.

Přednášející: Jirka Chomát

Video z akce
7. únor
10:00 - 14:00
Školení biddingu ve vyhledávačích zboží a image marketingu na Facebooku Školení biddingu ve vyhledávačích zboží a image marketingu na Facebooku

Školení biddingu ve vyhledávačích zboží a image marketingu na Facebooku

(Již proběhlo)

Na semináři volně navážeme na „Školení optimalizace reklamních kampaní e-shopů ve vyhledávačích zboží“ a podrobněji se podíváme na zoubek dvěma významným tématům v marketingu e-shopů. Zaprvé to bude řízení inzerce ve vyhledávačích zboží, konkrétně různé strategie stanovení nabídek za prokliky. Zadruhé se podíváme na tuning obrázků v produktových kampaních e-shopu na Facebooku. Pokud se Vám zdají témata hodně odlišná, pak máte pravdu. Navíc je doplníme dalšími střípky tak, aby vznikla inspirativní mozaika, ze které si Vy vezmete inspiraci pro hledání vlastních vylepšení firemních procesů.

Přednášející: Michal Janík

Fotky z akce
31. leden
10:00 - 17:00
Školení optimalizace reklamních kampaní e-shopů ve vyhledávačích zboží Školení optimalizace reklamních kampaní e-shopů ve vyhledávačích zboží

Školení optimalizace reklamních kampaní e-shopů ve vyhledávačích zboží

(Již proběhlo)

Heureka, Zboží.cz, Glami a další vyhledávače zboží tvoří už řadu let podstatnou část tržeb e-shopů. Na školení Vám vysvětlím, jak inzerce funguje, představím klíčové zásady pro její řízení a ukáži přesahy do PPC reklamy či SEO. To všechno tak, abyste dokázali navýšit tržby svého e-shopu, nebo být vzdělaným partnerem svého marketingového specialisty.

Přednášející: Michal Janík

Video z akce