General Data Protection Regulation, obecné nařízení o ochraně osobních údajů alias GDPR. Nejen mezi e-shopy je tato nová právní úprava zmiňovaná jako největší legislativní strašák roku 2018. Co se vůbec za zkratkou GDPR opravdu skrývá a jak se na účinnost tohoto nařízení co nejlépe připravit, to se dozvíte na netradičním APEK setkání, které bude otevřeno také pro nečleny naší Asociace. Formou moderované diskuze s JUDr. Josefem Aujezdským z advokátní kanceláře Mašek, Kočí, Aujezdský probereme to nejdůležitější, co provozovatele e-shopů od 25. 5. 2018 čeká.
Přednášející: Josef Aujezdský
APEK ve spolupráci se společností DPD CZ připravil další Exkurzi u člena. Přijměte pozvání a přijďte se seznámit s nejnovějším a nejmodernějším depem v síti DPD! Těšte se na komentovanou prohlídku depa Nehvizdy s pohoštěním.
Seminář vhodný pro úplné začátečníky. Školením vás povede Jan Tichý, držitel certifikátu Google Analytics Individual Qualification. Dozvíte se, co vám může systém nabídnout, jak jej správně nastavit a využívat, seznámíte se s nejdůležitějšími reporty.
Přednášející: Jan Tichý
Jakých chyb se nejčastěji dopouští e-shopy při inzerci na Heurece, jak je vyřešit, jak jim předcházet a kde se skrývá nejčastěji nevyužitý potenciál.
Přednášející: Vladimír Přichystal
Analýza zákaznické databáze a správně nastavená segmentace je základem v tvorbě kvalitního vztahu se zákazníkem. Přednáška bude obsahovat ukázky e-mailových programů a strategií , které kopírují životní cyklus zákazníka. Dotkneme se také budoucnosti e-mailingu, využití kinetických e-mailů, nebo dalších kanálů, které mohou podpořit retenci Vašich zákazníků.
Přednášející: Petr Cikán
Nejčastěji se setkáváme se zmatečným výčtem platebních metod. Někdy je výpis možností tak dlouhý a nepřehledný, že z uživatelských testování plynou závěry o odchodech uživatelů z nákupního procesu. Návštěvníci si pak nejsou jisti volbou, která je pro ně vhodná. Největší část online zákazníků totiž stále nemá jasno v rozdílech mezi různými druhy bezhotovostních plateb. Stále více českých e-shopů se začíná zamýšlet nad zvyšování konverzí a optimalizací webové prezentace s ohledem na UX. Při analýze nákupního procesu jsou platební metody a jejich zobrazování jedním z hodnotících parametrů. Bohužel jsou takto uvažující e-shopisté stále v menšině.
Přednášející: David Beška, Jaroslav Kaucký, Jan Bureš, Martin Prunner, Pavel Sikora
Nestagnujte. Expandujte! Vstoupit na zahraniční trh, obměnit sortiment, růst nebo pozměnit strukturu firmy? Dorazte 25. 9. a zjistěte, kudy vede cesta k úspěchu.
Přednášející: Tomáš Braverman, Tomáš Čupr, Vít Endler, Pavlína Louženská, Jakub Šulák
Pro velký zájem jsme pro členy APEK připravili DRUHÝ (NÁHRADNÍ) TERMÍN semináře Pavla Ungra na téma SEO pro copywritery. Nejedná se o navazující téma, ale o stejný seminář, který již proběhl 19. 4. 2017.
Přednášející: Pavel Ungr
Pro velký zájem jsme pro členy APEK připravili DRUHÝ (NÁHRADNÍ) TERMÍN semináře Petry Větrovské na téma Vyhodnocování PPC kampaní. Nejedná se o navazující téma, ale o stejný seminář, který již proběhl 17. 5. 2017.
Přednášející: Petra Větrovská