Téma GDPR je pro internetové obchody stejně významné jako pro všechny zpracovatele osobních údajů z off-line světa. V rámci České republiky jich velká většina spolupracuje s nákupním rádcem Heureka.cz. E-shopy využívají například služby Heureka košík či hodnocení nákupu ze strany zákazníků. S blížící se účinností nového nařízení na ochranu osobních údajů vyvstala řada dotazů právě v souvislosti s těmito službami. Proto jsme v rámci APEK připravili pro členy možnost přímého setkání se zástupci portálu Heureka, aby společně mohli diskutovat především nad souvislostmi, které nařízení GDPR pro jejich vzájemný vztah přináší. Akce je tentokrát bez omezení počtu účastníků na člena APEK.
Přednášející: Tomáš Braverman, Josef Aujezdský, Jan Kriegel, Radek Hanák, Jan Tomíšek
Za šest let se aplikace Mergado stala standardem pro řízení produktových reklamních kampaní v ČR. Něco jako AdWords pro PPC reklamu. Umožňuje marketingovým specialistům navyšovat tržby e-shopů z Heureky, Zboží.cz, produktových reklam v Google AdWords, Skliku či Facebooku.
Přednášející: Luděk Volejník
V jednom z našich nejúspěšnějších projektů, kterým je Exkurze u člena APEK, se poprvé vrátíme na místo, které již někteří ze členů asociace měli možnost navštívit. Do logistického zázemí on-line supermarketu Rohlik.cz nás pozval CEO Tomáš Čupr, který také účastníky exkurze celým areálem sám provede. Díky tomu budou mít členové APEK jedinečnou příležitost nejen nahlédnout do zákulisí dynamicky se rozvíjejícího projektu ze stále mladého odvětví internetového prodeje, ale také získat řadu praktických informací a odpovědí na své dotazy přímo od toho nejpovolanějšího zástupce Rohliku. Akce je určená pro majitele a ředitele internetových obchodů. Více informací a podmínky registrace najdete v "Programu" akce níže.
Přednášející: Tomáš Čupr
Dostali jste analýzu klíčových slov a nevíte jak z ní "vykouzlit" ideální strukturu vašeho e-shopu? Jak zjistit, které stránky vám chybí a které je třeba jen upravit? Ukážu vám to. Školení je vhodné pro každého, kdo řeší strategii webu, harmonogram jeho rozvoje s ohledem na SEO a UX. Konzultanti, majitelé e-shopů nebo UX desinéři, stavte se. Vhodné pro středně pokročilé.
Přednášející: Pavel Ungr
Kvalitní obrázky jsou základem produktové reklamy. Jejich správné velikosti, ořezu nebo doplňkové grafice se proto vyplatí věnovat dostatek pozornosti. A právě to, jak smysluplně využít informace z vašeho XML feedu k vylepšení produktových obrázků nebo jak upravit jejich velikost na míru různým inzertním systémům si ukážeme v průběhu workshopu.
Přednášející: Jiří Guňka
Naučte se co všechno musí vaše stránky v e-shopu splňovat, aby získaly co nejvyšší hodnocení od Seznamu a Google. Kolik má být klíčových slov stránce? Jak se dostat do Featured snippetu? Jak správně pracovat s obrázky? Toto a mnohé další se dozvíte 14. března od Pavla Ungra.
Přednášející: Pavel Ungr
Analýza klíčových slov je základní strategický dokument pro vaši online marketingovou strategii. Naučte se co vše má analýza klíčových slov obsahovat, proč je kriticky důležitá, pro co ji můžete používat a co vám tam nesmí chybět. Ideální jak pro lidi co ji chtějí sami dělat, tak pro lidi co chtějí pracovat s výstupy od agentur a freelancerů. Školení je vhodné pro středně pokročilé a pro pokročilé.
Přednášející: Pavel Ungr
Naučte se Facebook reklamu pěkně od základů a ušetřete nejen čas, ale hlavně peníze, které byste v začátcích vyhodili z okna. Workshop není vhodný pro pokročilé uživatele.
Přednášející: Honza Bartoš
Počet nákupů přes mobilní zařízení čím dál více roste a správně vyladěný responzivní web je nutnost. Bohužel se stále setkáváme s velkými chybami právě v responzivním zpracování e-shopu: návštěvník je zahlcen, neví, co jsou aktivní prvky, kde se nachází ve struktuře nebo jak vůbec postupovat k dokončení objednávky a další problémy. Honza Kvasnička si pro vás proto připravil praktický workshop, na kterém si ukážete nejčastější chyby ve zpracování responsivního/mobilního e-shopu přímo na e-shopech účastníků. Účastníci tak získají praktickou zpětnou vazbu a hned další den po workshopu mohou začít s laděním jejich e-shopů. Těšíme se na vás. Workshop je vhodný pro ty členy APEK, kteří jej dosud nenavštívili v minulosti.
Přednášející: Jan Kvasnička