Pro velký zájem členů o školení "Struktura webu z pohledu SEO" s Pavlem Ungrem jsme připravili DRUHÝ, TEDY NÁHRADNÍ termín. Jedná se tak o stejný seminář jako 22. března 2018, nikoli navazující.
Přednášející: Pavel Ungr
Jak postavit schopný link buildingový plán? Spolu s přednášejícím Zdeňkem Dvořákem projdete, co si připravit předem a s jakou odkazovou taktikou to lze spojit. K tomu přidáte efektivní analýzu konkurence. A naučíte se, jak poznat web, z něhož odkaz opravdu chcete.
Přednášející: Zdeněk Dvořák
Jak pracovat s uživateli, kteří již na web přišli, přesvědčit je k objednávce nebo na nich naopak ušetřit a reklamu jim nezobrazovat. Řeč bude o remarketingu v obsahové síti i vyhledávání, dynamickém i statickém remarketingu. Vysvětlíme si, jaká připravovat publika pro jednotlivé účely i jak lze pomocí remarketingu zvýšit retenci návštěvníků a zákazníků. Vhodné pro mírně pokročilé.
Přednášející: Petra Větrovská
Pro velký zájem členů o školení "Facebook reklama pro začátečníky" s Honzou Bartošem jsme připravili DRUHÝ, TEDY NÁHRADNÍ termín. Jedná se tak o stejný seminář jako 6. března 2018, nikoli navazující.
Přednášející: Honza Bartoš
Data, reporty a nástroje, které nabízí informace pro vyhodnocení nebo optimalizaci kampaní. Naučíte se mimojiné sledovat vývoj kvality kampaní, výkon pozic nebo informace, které lze zjistit o kampaních konkurence. Podíváme se na užitečné reporty přímo v AdWords a Skliku, v Google Analytics a na nově dostupné Google Data Studio. Vhodné pro mírně pokročilé.
Přednášející: Petra Větrovská
Pro velký zájem členů o školení "Analýza klíčových slov" s Pavlem Ungrem jsme připravili DRUHÝ, TEDY NÁHRADNÍ termín. Jedná se tak o stejný seminář jako 9. března 2018, nikoli navazující.
Přednášející: Pavel Ungr
Na školení se dozvíte více o základech práce s Mergadem se zaměřením na zahraniční vyhledávače zboží, Google Shopping, Google AdWords, Facebook a jak s tím dokáže Mergado a jeho aplikace pomoci.
Přednášející: Luděk Volejník
Školení je určené úplným začátečníkům v PPC a těm, kteří potřebují základní principy zopakovat nebo lépe pochopit souvislosti. Věnovat se budeme reklamě v Google AdWords a Skliku, zejména reklamě ve vyhledávání. Naučíte se, jak vybírat klíčová slova, jak psát reklamní texty, jak funguje řazení reklamy, proč je důležité dobré skóre kvality, ale i základy plánování a vyhodnocování reklamy. Vhodné pro ty, kteří chtějí reklamu sami začít dělat i pro ty, kteří potřebují získat přehled, aby si lépe rozumněli s dodavatelem PPC.
Přednášející: Petra Větrovská
Máte e-shop a řešíte v něm konkrétní problém? Nedaří se vám posunout dál a myslíte si, že stejnou situaci řeší i další provozovatelé internetových obchodů? Měníte design, spouštíte novou kampaň nebo hledáte možnosti jak vylepšit logistiku? Pojďte hledat řešení společně s dalšími členy APEK v novém projektu APEK ShareGroups!
Přednášející: Martin Rozhoň