Kalendář akcí

13. květen
10:00 - 14:00

Základy PPC kampaní pro e-shopy

Vše o PPC a výkonové reklamě s platbou za proklik se zaměřením na e-shopy v systémech Google Ads a Sklik. Projdeme si základy, na co si dát pozor, jak to dělat a ukážeme si věci z praxe. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 1. 6. 2020.

Přednášející: Veronika Brindzová

18. květen
10:00 - 14:00

Projektové řízení e-shopů 2020

Projektové řízení - místo, kde vzniká hromada problémů, které stojí spoustu peněz a úsilí. Proto je potřeba se na něj více zaměřit, aby váš tým dokázal pracovat co nejvíce efektivně a abyste si dokázali práci co nejvíce šetřit a automatizovat. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 25. 5. 2020.

Přednášející: Jan Kvasnička

25. květen
10:00 - 14:00

Projektové řízení e-shopů 2020 - DRUHÝ TERMÍN

Projektové řízení - místo, kde vzniká hromada problémů, které stojí spoustu peněz a úsilí. Proto je potřeba se na něj více zaměřit, aby váš tým dokázal pracovat co nejvíce efektivně a abyste si dokázali práci co nejvíce šetřit a automatizovat. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 18. 5. 2020.

Přednášející: Jan Kvasnička

27. květen
10:00 - 14:00

On-page SEO audit

Podrobnosti akce přineseme na jaře 2020.

Přednášející: Zdeněk Dvořák

1. červen
10:00 - 14:00

Základy PPC kampaní pro e-shopy - DRUHÝ TERMÍN

Vše o PPC a výkonové reklamě s platbou za proklik se zaměřením na e-shopy v systémech Google Ads a Sklik. Projdeme si základy, na co si dát pozor, jak to dělat a ukážeme si věci z praxe. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 13. 5. 2020.

Přednášející: Veronika Brindzová

2. červen
10:00 - 14:00

SEO řešení jednotlivých e-shopových systémů

Podrobnosti akce přineseme na jaře 2020.

Přednášející: Pavel Ungr

8. červen
10:00 - 14:00

Google Analytics pro pokročilé 2020

Toto školení navazuje na základní školení Google Analytics. Budeme se věnovat některým dalším reportům na které v základním školení již nezbyl čas a několika pokročilejším nastavením nástroje. Podíváme se na nejčastější problémy při měření e-shopů a projdeme si základní přehled reportů ze sekce Enhanced Ecommerce, která je určená pro měření elektronických obchodů. Osvětlíme si proč v Google Ads a Google Analytics mohou být rozdílná čísla. Povíme si jak pracovat s analytikou v crosschannel světě a co jsou to atribuční modely. Ukážeme si jak a proč s nimi pracovat a jaký atribuční model používají Google Analytics. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 18. 6. 2020.

Přednášející: Tomáš Baxa

15. červen
10:00 - 14:00

Jak postavit strategii on-line kampaní nejen na PPC ve vyhledávání

Konverze, slovo skloňované snad na všech e-commerce konferencích. Máme konvertovat nezákazníky v zákazníky, zákazníky ve věrnější zákazníky, skoro jako bychom byli církevní misionáři a ne marketéři. Vraťme se proto o krok zpět a podívejme se na tvoření marketingové strategie z gruntu: jaké jsou obchodní cíle, jaký je brand voice, jaká má být zkušenost zákazníka. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 22. 6. 2020.

Přednášející: Veronika Brindzová, Veronika Kotková

18. červen
10:00 - 14:00

Google Analytics pro pokročilé 2020 - DRUHÝ TERMÍN

Toto školení navazuje na základní školení Google Analytics. Budeme se věnovat některým dalším reportům na které v základním školení již nezbyl čas a několika pokročilejším nastavením nástroje. Podíváme se na nejčastější problémy při měření e-shopů a projdeme si základní přehled reportů ze sekce Enhanced Ecommerce, která je určená pro měření elektronických obchodů. Osvětlíme si proč v Google Ads a Google Analytics mohou být rozdílná čísla. Povíme si jak pracovat s analytikou v crosschannel světě a co jsou to atribuční modely. Ukážeme si jak a proč s nimi pracovat a jaký atribuční model používají Google Analytics. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 8. 6. 2020.

Přednášející: Tomáš Baxa