Ne vždy uživatel, který přijde z reklamní kampaně, ihned konvertuje. Někdy dokončí proces offline, někdy na jiném zařízení, a občas mu to trvá velmi dlouho. Bez hlubšího propojení a porozumění pak takovéto akvizice často končí vyhodnocené jako neúspěšné konverze, i když v realitě nám přinesly výborný byznys, který ale v analytických datech v základu nevidíme. Ukážeme si možnosti, jak data z Google Analytics 4 napojit na data z ostatních systémů, ať už se jedná o on-line reklamní systémy či čistě off-line data, a jak pak na data nahlížet. Povíme si, jak predikovat hodnotu konverze a jak vyhodnocovat a optimalizovat akviziční kampaň, i když akvizici a konverzi dělí dlouhá doba. Probereme, co se nám osvědčilo a na co si dát pozor. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Lukáš Běhounek
Hodně lidí se bojí námitek, protože si myslí, že nevyhnutelně vedou k odmítnutí. Nemusí to ale tak být. Na webináři si popovídáme o tom, jak námitky rozpoznat a jak na ně co nejlépe reagovat. Dostanete dobré tipy na to, kdy argumentovat vysvětlováním, kdy „práskat bičem“, jak pracovat s emocemi zákazníka (když je například naštvaný, nespokojený) i svojí empatií. V průběhu webináře se budeme snažit řešit i vaše konkrétní situace z praxe. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Jaroslav Dvořák
Úspěch vaší firmy není jen o e-shopu. Využijte low-no platformy, které nabízejí levný a efektivní způsob řízení vaší firmy pomocí jednoduchých aplikací, které mohou být vyvinuty za třetinu času oproti běžnému vývoji. Ukážeme vám možnosti automatizace pomocí vašich stávajících aplikací. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Eduard Hlava, Adam Bárta
Školení je určeno začínajícím PPC specialistům. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Roman Doležal, Tereza Brožová
Obsahový marketing je zaklínadlo. Všichni bychom měli dělat co nejvíce formátů, které zaujmou naše zákazníky v SEE-THINK-DO i CARE fázi. Nebo ne? Jak postupovat ve chvíli, kdy jsme s tvorbou obsahu na úplném začátku? Bez čeho se neobejdeme a co počká? Na větší budget, více času i lepší dovednosti. Zuzka vás naučí jednoduchý způsob, kterým uvažovat nad vaším obsahem tak, aby se od začátku vyplatil. Toto školení je opakováním loňského termínu. Zazní sice nějaká ta novinka z oboru, ale základ zůstává stejný. Pokud jste tedy školení již absolvovali, doporučujeme se zúčastnit Zuzčina nového školení Efektivní produkce obsahu nejen s pomocí AI, které se bude konat 28. 3. 2023. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Zuzana Dobšíčková
Na webináři se dozvíte jaké jsou možnosti affiliate marketingu a proč byste jej měli uvažovat do vašeho marketingového mixu. Pro koho je affiliate marketing vhodný a jaké jsou chyby při tvorbě affiliate programu. Budu rád, když si uděláte na školení čas a pobavíme se spolu o affilu. Školení je vhodné pro všechny majitele a marketingové manažery e-shopu. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Jaroslav Janíček
Pro velký zájem zařazujeme opět do kalendáře velmi praktické školení zaměřené na nastavení zákaznické péče. Vhodné je pro manažery, majitele e-shopů, malých a středních firem, či pracovníky na podpoře. Odnesete si praktické znalosti, jak nastavit efektivní a funkční zákaznickou podporu, kterou budou vaši zákazníci milovat.
Přednášející: Mário Roženský
S Novým rokem přichází i novela zákona o ochraně spotřebitele. Jaké změny s sebou přináší? Jak ponovu na slevy a recenze? Natextovali jste správně svá tlačítka? Upravili nákupní košík? Jak se mění reklamace? Na co nově zákazník (ne)má právo? Chytli jste pozitivní změny v oblasti odstupování od smluv? Kdo o tom všem bude rozhodovat? Jaké dokumenty si pro reklamace připravit? Které fámy a omyly by bylo fajn jednou pro vždy vyvrátit? A komu tím prospějeme? Na to všechno se podíváme prakticky, zvesela a úplně bez paragrafů. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Petra Dolejšová
Druhé ze dvou letošních podzimních školení na téma Google Analytics 4 navazuje na předchozí implementační termín z 15. listopadu. Tentokrát se zaměříme na používání našeho minule založeného, nasazeného a nakonfigurovaného systému. Vysvětlíme si metodiku Google Analytics 4 a její rozdíly od dosavadních Universal Analytics. Nastíníme si hlavní problémy dnešní doby a jak se s nimi právě Google Analytics 4 vyrovnávají. Zorientujeme se v novém rozhraní a naučíme se pracovat s výchozími reporty. Vysvětlíme si, k čemu slouží explorace a jak vám mohou pomoci v hlubším vhledu do nasbíraných dat. Nakonec se zběžně naučíme vytvořit si svůj vlastní report zcela podle svých potřeb.
Přednášející: Jan Tichý