Naučte se Facebook reklamu od základů a ušetřete čas a peníze, které byste v začátcích vyhodili z okna. Přednáška je zaměřena na e-shopy a není vhodná pro pokročilé uživatele. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Honza Bartoš
Google BigQuery není jen tak obyčejná databáze. Google z ní udělal svou vlajkovou loď a staví kolem ní řadu svých dalších souvisejících technologií. Pro e-shopaře, marketéry a provozovatele webů dostává zásadní význam s příchodem Google Analytics 4, protože je to hlavní místo pro export a analýzu všech naměřených dat. Na tomto pokračovacím školení, které navazuje na předchozí úvodní kurz, se dozvíte řadu tipů na pokročilejší práci s Google BigQuery, zejména ve vztahu k Google Analytics 4. Propojíte si své Google Analytics 4 do BigQuery pro automatické denní exporty. Seznámíte se se strukturou exportovaných dat, naučíte se pracovat se zanořenými strukturami. Ujasníte si, jak surová vstupní data předpřipravit do hezčí a použitelnější podoby. A jak to celé zautomatizovat. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Jan Tichý
Během školení si představíme prostředí Power BI a zorientujeme se v aplikaci. Naučíme se nahrávat data z různých zdrojů a vytvářet reporty. V rámci školení si představíme různé datové zdroje, ze kterých můžeme čerpat. Věnovat se budeme i správnému designu reportů a výběru vhodných vizuálů pro naše data. Představíme si způsoby a možnosti filtrování v Power BI a také možnost úpravy a přizpůsobení jednotlivých vizuálů. Pověnujeme se také formátování reportů. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Markéta Rybářová
Google BigQuery není jen tak obyčejná databáze. Google z ní udělal svou vlajkovou loď a staví kolem ní řadu svých dalších souvisejících technologií. Pro e-shopaře, marketéry a provozovatele webů dostává zásadní význam s příchodem Google Analytics 4, protože je to hlavní místo pro export a analýzu všech naměřených dat. Na tomto úvodním školení se nejdřív zorientujete v Google Cloud Platform, její struktuře, logice a ovládání. Založíte si svůj nový projekt a BigQuery dataset. Seznámíte se s BigQuery, naučíte se základy jazyka SQL, vyzkoušíte si základní dotazy nad vzorovými datasety. Výsledná data si vizualizujete s pomocí Looker Studia. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Jan Tichý
Oproti minulému školení pro začátečníky se podíváme do hloubky affiliate marketingu. Prakticky si ukážeme jak nastavit, vytvořit a spustit affiliate program (pro naše účely použijeme AffilBox). Dále se dozvíte, jak hledat, získávat a motivovat affiliate partnery, aby vám affiliate program dlouhodobě přinesl nové objednávky. V affiliate programu je zásadní správa, to znamená, aby se o affiliate program někdo staral. Podíváme se jak můžete sami (vaši zaměstnanci) affiliate program spravovat, případně jak a za kolik najmout affiliate manažera, který se o něj bude starat za vás. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Jaroslav Janíček
Značka není logo, ani claim. Je to ucelená představa/image, kterou chceme prezentovat světu. Skládá se z poslání, hodnot a principů, které až posléze přetavujeme v konkrétní komunikaci a její výstupy v různorodých touchpointech. Ukážeme si, jak nastavit vizi a vaši pozici na konkurenčním trhu, díky které se dokážete odpíchnout při vymýšlení a plánování všech komunikačních aktivit. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Anna Mejsnarová
Logistika internetových e-shopů většinou nepatří mezi sexy témata, kterým se e-shopisté chtějí věnovat a to jak ve vzdělání, tak v praxi. To je jeden z důvodů proč e-shopy využívají služby fulfillmentu. Co to je a jak funguje? Kdy je vhodný k řešení logistiky e-shopu a jaké náklady se s ním pojí? Proč ho e-shopy v tak hojném počtu využívají a jaké jsou výsledky po zavedení fulfillmentu do praxe? Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Petr Litavec
Na co se úřad zaměřuje při kontrolách? Jak taková kontrola probíhá? Jaké sankce loni úřad udělil a proč? Na co se zaměří v roce 2023? Kde tápou e-shopy nejčastěji? Které checkboxy vám zbytečně straší na webu? Kde vám utíká zlato mezi prsty? Jak sbírat data, aby byla prodejná v případě exitu z vašeho podniku? Jak ze zákaznických dat vytěžit co nejvíc? Jak zvýšit proklikovost vaší cookies lišty? Kde se v práci s daty držíte zbytečně na uzdě? A jak úřad nedráždit? Mrkneme na to na příkladech, bez paragrafů a způsobem, který vás bude fakt bavit.
Přednášející: Petra Dolejšová
Vláďa se věnuje vývoji software už téměř 20 let. Jeho cílem vždy byli spokojení vývojáři, šťastní a platící uživatelé a profitabilní produkt. Během svého workshopu s vámi nasdílí celkem 33 tipů na zlepšení softwarového procesu mobilních aplikací, které si hned budete moci aplikovat na své produkty. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Vláďa Skoumal