Kalendář akcí

8. červen
10:00 - 14:00

Google Analytics pro pokročilé 2020

Toto školení navazuje na základní školení Google Analytics. Budeme se věnovat některým dalším reportům na které v základním školení již nezbyl čas a několika pokročilejším nastavením nástroje. Podíváme se na nejčastější problémy při měření e-shopů a projdeme si základní přehled reportů ze sekce Enhanced Ecommerce, která je určená pro měření elektronických obchodů. Osvětlíme si proč v Google Ads a Google Analytics mohou být rozdílná čísla. Povíme si jak pracovat s analytikou v crosschannel světě a co jsou to atribuční modely. Ukážeme si jak a proč s nimi pracovat a jaký atribuční model používají Google Analytics. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 18. 6. 2020.

Přednášející: Tomáš Baxa

11. červen
10:00 - 14:00

Workshop Canva

Díky Canvě můžete snadno, rychle a zdarma tvořit grafiku pro sociální sítě, newslettery, plakáty, vizitky ale i třeba prezentace. Návrhy, které by vám jinak ve Photoshopu mohly trvat hodiny, dokážete zpracovat za pár chvil a budou dostupné odkudkoliv. Využít k tomu můžete víc než milion fotek a stovky šablon, které si můžete naprosto přizpůsobit svému podnikání. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 25. 6. 2020.

Přednášející: Aneta Kubů

15. červen
10:00 - 14:00

Jak postavit strategii on-line kampaní nejen na PPC ve vyhledávání

Konverze, slovo skloňované snad na všech e-commerce konferencích. Máme konvertovat nezákazníky v zákazníky, zákazníky ve věrnější zákazníky, skoro jako bychom byli církevní misionáři a ne marketéři. Vraťme se proto o krok zpět a podívejme se na tvoření marketingové strategie z gruntu: jaké jsou obchodní cíle, jaký je brand voice, jaká má být zkušenost zákazníka. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 22. 6. 2020.

Přednášející: Veronika Brindzová, Veronika Kotková

18. červen
10:00 - 14:00

Google Analytics pro pokročilé 2020 - DRUHÝ TERMÍN

Toto školení navazuje na základní školení Google Analytics. Budeme se věnovat některým dalším reportům na které v základním školení již nezbyl čas a několika pokročilejším nastavením nástroje. Podíváme se na nejčastější problémy při měření e-shopů a projdeme si základní přehled reportů ze sekce Enhanced Ecommerce, která je určená pro měření elektronických obchodů. Osvětlíme si proč v Google Ads a Google Analytics mohou být rozdílná čísla. Povíme si jak pracovat s analytikou v crosschannel světě a co jsou to atribuční modely. Ukážeme si jak a proč s nimi pracovat a jaký atribuční model používají Google Analytics. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 8. 6. 2020.

Přednášející: Tomáš Baxa

22. červen
10:00 - 14:00

Jak postavit strategii on-line kampaní nejen na PPC - DRUHÝ TERMÍN

Konverze, slovo skloňované snad na všech e-commerce konferencích. Máme konvertovat nezákazníky v zákazníky, zákazníky ve věrnější zákazníky, skoro jako bychom byli církevní misionáři a ne marketéři. Vraťme se proto o krok zpět a podívejme se na tvoření marketingové strategie z gruntu: jaké jsou obchodní cíle, jaký je brand voice, jaká má být zkušenost zákazníka. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 15. 6. 2020.

Přednášející: Veronika Brindzová, Veronika Kotková

25. červen
10:00 - 14:00

Workshop Canva - DRUHÝ TERMÍN

Díky Canvě můžete snadno, rychle a zdarma tvořit grafiku pro sociální sítě, newslettery, plakáty, vizitky ale i třeba prezentace. Návrhy, které by vám jinak ve Photoshopu mohly trvat hodiny, dokážete zpracovat za pár chvil a budou dostupné odkudkoliv. Využít k tomu můžete víc než milion fotek a stovky šablon, které si můžete naprosto přizpůsobit svému podnikání. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 11. 6. 2020.

Přednášející: Aneta Kubů

26. březen
10:00 - 14:00

APEK právní seminář - GDPR - ODLOŽENO

(Již proběhlo)

Obecné nařízení na ochranu osobních, známé spíše pod zkratkou GDPR, je účinné už téměř 2 roky. Jakým způsobem se tedy v praxi nakonec projevilo a jaký vývoj proběhl ve výkladech? Připravili jsme pro vás seminář, na kterém budeme kombinovat odborný pohled JUDr. Josefa Aujezdského s technickým pohledem Lukáše Tomčaly ze společnosti Shopsys.

Přednášející: Josef Aujezdský, Lukáš Tomčala

Fotky z akce
24. březen
10:00 - 14:00

Jak čelit pomluvám na webu i v médiích - krizová komunikace - ODLOŽENO

(Již proběhlo)

Někde se to zadrhne. Uděláte chybu. Vy, váš člověk nebo dodavatel. Pomluví vás bývalý zaměstnanec, naštvaný zákazník nebo konkurence. Stane se nehoda, udeří přírodní katastrofa, uniknou data... …může to být cokoliv a přijít nečekaně. Média to zajímá, volají, píší o vás. Internetem se o vás šíří "zaručené" zprávy. A „Černé ovce“ chtějí vyjádření na kameru. Co teď?

Přednášející: Hana Hejsková

Fotky z akce
19. březen
10:00 - 14:00

Marketingová analytika & BI - DRUHÝ TERMÍN - ODLOŽENO

(Již proběhlo)

Datová integrace a BI je dnes hodně skloňované téma v marketingu. Málokdo však dobře zná její možnosti a jak ji v praxi využít. Na školení si ukážeme, jak najít hodnotu v interních datech, jaké analýzy se vyplatí dělat, která KPI jsou neocenitelná pro řízení firmy. Dále jak pokročile pracovat s daty v marketingových nástrojích a zvýšit si tím obchodní přínos. Chcete znát, co se skrývá za pojmy segmentace, CLV, ETL, prediktivní analytika, behaviorální cílení a mnoho dalšího? Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskutečnil 10. 2. 2020.

Přednášející: Jan Kadleček

Fotky z akce