Plánujete expanzi do zahraničí? Chystáte se prodávat do Maďarska? Pak byste neměli propásnout lednový APEK EU Day, který pro naše členy připravujeme. Podrobnosti průběžně doplňujeme!
Seminář je vhodný pro všechny podnikatele, kteří v rámci svého marketingu používají influencery; marketéry (ať už ty, co sestavují marketingovou strategii, nebo správce sociálních sítí); marketingové agentury; případně influencery samotné.
Přednášející: Petra Dolejšová
Každý e-shop řeší spousty úkolů. Popisky produktů, marketingové kampaně, vývoj e-shopu, účetnictví, obsah na blog, offline akce. Do toho je potřeba komunikovat se spoustou dodavatelů, externisty, brigádníky. Jak se s tím vším efektivně vypořádat? Jak na efektivní spolupráci v týmu? Jak dotahovat úkoly, chytře a snadno?
Přednášející: Karel Dytrych
Začátek nového roku - ideální šance podívat se na nové příležitosti a nové kanály, kde prodávat své produkty. Ve světe globálních marketplaces je Amazon těžkou váhou. Že se trend tržišť dostává i k nám dokládá chování těch největších hráčů. Mall i Alza se pomalu transformují v tržiště, každý jinak, každý po svém. Termín "selling on amazon" vám na YouTube nalezne tisíce profesionálně zpracovaných videí s miliony views. Google nalezne více než 0,5 mld odkazů. Na samotném Amazonu najdete 20 000 produktů při vyhledání "selling on amazon ". Publikace na toto téma mají měsíčně stovky prodejů. Jak je možné, že většina prodejců skončí u registrace a nikdy nic neprodá? Podíváme se pro koho Amazon je a kdo by se mu měl obloukem vyhnout z pohledu EXPANDO, přes které minulý rok přišlo českým a slovenským prodejcům čtvrt milionu objednávek. Zkrátka budete odcházet s jasným přehledem jak Amazon funguje a zda je to kanál pro Vás.
Přednášející: David Cikánek
Na brandu musíte pracovat po celou dobu podnikání. Spojení „budování značky“ často evokuje, že je potřeba se o něj postarat jen na začátku podnikání. To ale není tak úplně pravda. Je to nikdy nekončící práce, která ale nese ovoce. Pojďte si vytvořit plán, jak mít svou značku stále na očích a neodchýlit se od ní při žádném rozhodnutí. Naučil jsem se na značku nahlížet jako na vztah. Vztah mezi značkou a jejími zákazníky. Pokud ji začnete takto brát, najednou budování značky nebude nic nepřirozeného, jednorázového a neužitečného. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 14. 11. 2019.
Přednášející: Pavel Cahlík
Na brandu musíte pracovat po celou dobu podnikání. Spojení „budování značky“ často evokuje, že je potřeba se o něj postarat jen na začátku podnikání. To ale není tak úplně pravda. Je to nikdy nekončící práce, která ale nese ovoce. Pojďte si vytvořit plán, jak mít svou značku stále na očích a neodchýlit se od ní při žádném rozhodnutí. Naučil jsem se na značku nahlížet jako na vztah. Vztah mezi značkou a jejími zákazníky. Pokud ji začnete takto brát, najednou budování značky nebude nic nepřirozeného, jednorázového a neužitečného. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 27. 11. 2019.
Přednášející: Pavel Cahlík
Michal Koubek pomáhá malým i větším e-shopům s finančním řízením, kterému se věnuje posledních 15 let. Podílel se na řízení řady firem z mnoha oblastí, pomáhal jim s tvorbou business plánu, financováním zásob, získáváním bankovních úvěrů, oslovováním investora nebo s řešením velkých finančních krizí. Současně se podílel i na prodeji, nákupu či založení nových společností. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 30. 10. 2019.
Přednášející: Michal Koubek
Michal Koubek pomáhá malým i větším e-shopům s finančním řízením, kterému se věnuje posledních 15 let. Podílel se na řízení řady firem z mnoha oblastí, pomáhal jim s tvorbou business plánu, financováním zásob, získáváním bankovních úvěrů, oslovováním investora nebo s řešením velkých finančních krizí. Současně se podílel i na prodeji, nákupu či založení nových společností. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 6. 11. 2019.
Přednášející: Michal Koubek
Pro velký zájem členů o seminář "Obsah, který prodává - od plánů po realizaci" se Zuzanou Dobšíčkovou jsme připravili TŘETÍ, TEDY NÁHRADNÍ termín. Jedná se tak o stejný seminář jako 3. října 2019 a 10. října 2019, nikoli navazující.
Přednášející: Zuzana Dobšíčková