Jak komunikovat s vašimi zákazníky na sociálních sítích? Musí mít e-shop profil na každé sociální síti? Je lepší si profily spravovat in-house nebo od agentury. A jak efektivně zapojit do komunikace influencery? Na tyto a další otázky by vám mělo odpovědět setkání, které pořádáme s bývalým Youtuberem Jirkou Králem a jeho bratrem Petrem.
Přednášející: Jirka Král, Petr Král
Marketing Miner je jedním ze základních kamenů pro SEO specialisty při tvorbě analýzy klíčových slov, návrhu architektury webu, ale i kontinuální práce na optimalizaci a propagaci webu. Workshop se bude věnovat od základů způsobu, jak využít tento komplexní nástroj pro SEO specialisty a linkbuildery v jejich každodenní práci. Krom Marketing Mineru si budeme ukazovat i některé další zajímavé nástroje, využitelné jako podklad při expanzi nebo analýze konkurence. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 27. 6. 2019.
Přednášející: Filip Podstavec
Každý rostoucí e-shop se dřív nebo později dostane do fáze, kdy se značně mění jeho potřeby. Ať už potřebujete automatizovat, expandujete na zahraniční trhy, chcete specifický individuální design, funkcionality či sofistikované napojení na informační systém, neobejdete se bez řešení e-shopu na míru. To vám v česku nabídne přes 200 agentur. Jak si vybrat skutečně spolehlivého dodavatele a zvládnout celý proces stavby nového řešení tak, aby vám pomohlo posunout vaše podnikání?
Přednášející: Lukáš Havlásek
Pro velký zájem členů o akci "Školení péče o zákazníky" s Máriem Roženským jsme připravili TŘETÍ, TEDY NÁHRADNÍ termín. Jedná se tak o stejný seminář jako 2. dubna 2019 a 8. dubna 2019, nikoli navazující.
Přednášející: Mário Roženský
Toto školení navazuje na základní školení Google Analytics. Budeme se věnovat některým dalším reportům na které v základním školení již nezbyl čas a několika pokročilejším nastavením nástroje. Podíváme se na nejčastější problémy při měření e-shopů a projdeme si základní přehled reportů ze sekce Enhanced Ecommerce, která je určená pro měření elektronických obchodů. Osvětlíme si proč v Google Ads a Google Analytics mohou být rozdílná čísla. Povíme si jak pracovat s analytikou v crosschannel světě a co jsou to atribuční modely. Ukážeme si jak a proč s nimi pracovat a jaký atribuční model používají Google Analytics. Jedná se o stejný seminář jako 9. května 2019 a 16. května 2019, nikoli navazující.
Přednášející: Tomáš Baxa
Máte e-shop ve více zemích nebo se chystáte na expanzi? Pak je pro vás tento workshop nutnost, jelikož v každé zemi mají trochu jiné nákupní zvyklosti, zákazníci jsou zvyklí na e-shopu na jiné prvky, funkce, formuláře, volby dopravy, platby a mnoho dalších rozdílností. S Honzou Kvasničkou se prakticky podíváte na tyto rozdíly, jak by to mělo být zpracováno pro jednotlivé země. Ukáže vám čísla, příklady, A/B testy některých jeho klientů, ať máte reálnou představu o tom, jak následně probíhá optimalizace a ověřování těchto rozdílů. Ukáže vám také, jaké drobnosti kolikrát rozhodují o tom, zda jste v zahraničí úspěšní nebo nikoli. Projdete si také checklist pro vstup do nové země, kdy vám ukáže, co vše je potřeba si ověřit, než tam budete vstupovat a že to není jen o zkopírování e-shopu 1 ku 1. Účastníci pak dostanou tento checklist k dispozici. Vše bude opět hodně praktické!
Přednášející: Jan Kvasnička
Splňuje můj e-shop všechny povinnosti, které z pohledu legislativy má? Co musím splnit směrem k zákazníkovi a na co mám naopak právo já? Opravdu musím vracet peníze za vrácené zboží? Jak správně informovat o reklamacích nebo ochraně osobních údajů? Nejen na tyto otázky dostanete odpovědi během tradičního právního semináře, který jsme pro členy připravili ve spolupráci s advokátní kanceláří Mašek, Kočí, Aujezdský. Během akce se dotkneme jak základních teoretických znalostí, které by měl provozovatel e-shopu znát, tak i praktické příklady, se kterými jsme se setkali během certifikace APEK – Certifikovaný obchod. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 23. 5. 2019
Přednášející: Josef Aujezdský
Kdo je s vámi ve výsledcích vyhledávání? Proč je Wikipedia vaše konkurence? Jak konkurenci předběhnout a sledovat? To vše se dozvíte na zbrusu novém školení Pavla Ungra. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 21. 5. 2019.
Přednášející: Pavel Ungr
Splňuje můj e-shop všechny povinnosti, které z pohledu legislativy má? Co musím splnit směrem k zákazníkovi a na co mám naopak právo já? Opravdu musím vracet peníze za vrácené zboží? Jak správně informovat o reklamacích nebo ochraně osobních údajů? Nejen na tyto otázky dostanete odpovědi během tradičního právního semináře, který jsme pro členy připravili ve spolupráci s advokátní kanceláří Mašek, Kočí, Aujezdský. Během akce se dotkneme jak základních teoretických znalostí, které by měl provozovatel e-shopu znát, tak i praktické příklady, se kterými jsme se setkali během certifikace APEK – Certifikovaný obchod. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 30. 5. 2019.
Přednášející: Josef Aujezdský