Kalendář akcí

4. listopad
10:00 - 14:00
WEBINÁŘ: Dodavatelsko-odběratelský řetězec a základy logistiky II. WEBINÁŘ: Dodavatelsko-odběratelský řetězec a základy logistiky II.

WEBINÁŘ: Dodavatelsko-odběratelský řetězec a základy logistiky II.

(Již proběhlo)

Doba, kdy e-shopy a jakékoliv další webové služby byly svojí podstatou jedinečné, je už pryč. Ekonomický vývoj ale vždycky potvrzuje Darwinovu legendární myšlenku: nepřežijí ani ti nejmoudřejší, ani nejsilnější, ale ti, kteří se dokážou nejlépe přizpůsobit. Není důvod si myslet, že situace v on-line světě bude jiná, jak v jiných odvětvích. Nebude. Odlišné budou jenom nástroje, které u snahy „optimalizovat, zlepšovat a rozvíjet“ budeme využívat. Dodavatelsko – odběratelské řetězce jsou pro e-commerce kritická a jejich správné nastavení pomáhá zvyšovat spokojenost zákazníka (externího i interního), redukovat náklady a hlavně rozšiřovat business. Protože e-commerce není jenom o logistice, je to o každém článku, procesu, systému, který se mezi zákazníkem a dodavatelem nachází. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Karol Horváth

Video z akce
21. říjen
10:00 - 14:00
WEBINÁŘ: Jak úspěšně doručit nový e-shop na míru? WEBINÁŘ: Jak úspěšně doručit nový e-shop na míru?

WEBINÁŘ: Jak úspěšně doručit nový e-shop na míru?

(Již proběhlo)

Jak úspěšně doručit nový e-shop na míru (z pohledu nákladů, termínu a rozsahu), aby vám přinesl skutečnou hodnotu? Tipy od výběru dodavatele až po samotné spuštění. 83 % IT projektů končí neúspěchem. Co dělat pro to, aby stavba vašeho dalšího e-commerce řešení na míru patřila do úspěšné menšiny? Na základě 17 let zkušeností se stavbou řešení na míru poradíme, co si u vašeho dodavatele ale i uvnitř vaší společnosti pohlídat, aby realizace, spuštění i provoz dopadly úspěšně - tedy aby se váš e-shop rozvíjel v požadovaném rozsahu, včas a za dodržení rozpočtu. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Matěj Kapošváry, Vašek Macíček

Video z akce
20. říjen
10:00 - 14:00
WEBINÁŘ: Google Data Studio pro začátečníky - DRUHÝ TERMÍN WEBINÁŘ: Google Data Studio pro začátečníky - DRUHÝ TERMÍN

WEBINÁŘ: Google Data Studio pro začátečníky - DRUHÝ TERMÍN

(Již proběhlo)

Školení je určeno pro majitele eshopů a webů, kteří chtějí mít všechna marketingová data na jednom místě a také marketingové specialisty (PPC, SEO či social) pro zefektivnění klientského či interního reportingu. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 17. 9. 2020. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Tomáš Hanáček

Fotky z akce
19. říjen
10:00 - 13:00
WEBINÁŘ: Základy copywritingu - DRUHÝ TERMÍN WEBINÁŘ: Základy copywritingu - DRUHÝ TERMÍN

WEBINÁŘ: Základy copywritingu - DRUHÝ TERMÍN

(Již proběhlo)

Workshop je vhodný pro každého smrtelníka, kterého zajímá reklamní prostředí a copywriting. Co se naučíte? Linda vám vysvětlí, jaký je rozdíl mezi dobrým a průměrným copy. A hlavně si vyzkoušíte myslet, pracovat a psát jako copík. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 7. 10. 2020. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Linda Pacourková

Fotky z akce
14. říjen
10:00 - 14:00
WEBINÁŘ: Dodavatelsko-odběratelský řetězec a základy logistiky I. WEBINÁŘ: Dodavatelsko-odběratelský řetězec a základy logistiky I.

WEBINÁŘ: Dodavatelsko-odběratelský řetězec a základy logistiky I.

(Již proběhlo)

Doba, kdy e-shopy a jakékoliv další webové služby byly svojí podstatou jedinečné, je už pryč. Ekonomický vývoj ale vždycky potvrzuje Darwinovu legendární myšlenku: nepřežijí ani ti nejmoudřejší, ani nejsilnější, ale ti, kteří se dokážou nejlépe přizpůsobit. Není důvod si myslet, že situace v on-line světě bude jiná, jak v jiných odvětvích. Nebude. Odlišné budou jenom nástroje, které u snahy „optimalizovat, zlepšovat a rozvíjet“ budeme využívat. Dodavatelsko – odběratelské řetězce jsou pro e-commerce kritická a jejich správné nastavení pomáhá zvyšovat spokojenost zákazníka (externího i interního), redukovat náklady a hlavně rozšiřovat business. Protože e-commerce není jenom o logistice, je to o každém článku, procesu, systému, který se mezi zákazníkem a dodavatelem nachází. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Dean Reš

Video z akce
9. říjen
10:00 - 14:00
WEBINÁŘ: Obchodník před webkamerou WEBINÁŘ: Obchodník před webkamerou

WEBINÁŘ: Obchodník před webkamerou

(Již proběhlo)

Uplynulé období koronavirové krize inspirovalo překvapivě velké množství klientů k používání webové kamery jako běžné součásti komunikace s okolím. Někteří z nich dokonce využívání videokonferenčních prostředků začali od dodavatelů služeb automaticky požadovat. Obchodníci, kteří se umějí novému požadavku přizpůsobit, získávají u těchto klientů body navíc. Chcete k nim patřit? Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Dan Kouřil

Video z akce
7. říjen
10:00 - 14:00
WEBINÁŘ: Copywriting WEBINÁŘ: Copywriting

WEBINÁŘ: Copywriting

(Již proběhlo)

Workshop je vhodný pro každého smrtelníka, kterého zajímá reklamní prostředí a copywriting. Co se naučíte? Linda vám vysvětlí, jaký je rozdíl mezi dobrým a průměrným copy. A hlavně si vyzkoušíte myslet, pracovat a psát jako copík. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 19. 10. 2020. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Linda Pacourková

Video z akce
5. říjen
10:00 - 13:00
WEBINÁŘ: Videoreklama od A do Z WEBINÁŘ: Videoreklama od A do Z

WEBINÁŘ: Videoreklama od A do Z

(Již proběhlo)

Chcete si osvojit schopnost komplexního přemýšlení nad videoreklamou a konkrétně se naučit video vytvořit nebo zhodnotit? A posoudit jakou formu a rozpočet zvolit? Školení je určené pro začátečníky a mírně pokročilé marketéry z agentur a e-shopů, kteří svět videa objevují a chtěli by do něj proniknout hlouběji. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 2. 11. 2020. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Daniel Seman

Fotky z akce
23. září
10:00 - 14:00
Úvod do Google Tag Manageru 2020 Úvod do Google Tag Manageru 2020

Úvod do Google Tag Manageru 2020

(Již proběhlo)

Seminář vhodný pro úplné začátečníky. Školením vás provede André Heller, držitel titulu Google Partners Trainer. Na semináři se dozvíte hlavní výhody a nevýhody nástroje, naučíte se základní work-flow a best-practices, vhodné pro reálnou práci. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 16. 11. 2020.

Přednášející: André Heller

Video z akce