Velmi praktické školení zaměřené na nastavení zákaznické péče. Vhodné pro manažery, majitele e-shopů, malých a středních firem, či pracovníky na podpoře. Odnesete si praktické znalosti, jak nastavit efektivní a funkční zákaznickou podporu, kterou budou vaši zákazníci milovat. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 26. 2. 2020.
Přednášející: Mário Roženský
Správný přístup a působení na sociálních sítích může mít pro internetový obchod zásadní přínos. Jak ale zvolit správnou strategii a jakým chybám se vyhnout? Pokud hledáte pro své podnikání inspiraci, pak je další z akcí typu APEK Event+ připravena právě pro vás! Ve středu 4. března 2020 se s vámi o své zkušenosti podělí zástupci e-shopů a specialisté na marketing. Máte tak jedinečnou příležitost získat praktické informace, které vám pomůžou v dalším rozvoji vašeho byznysu. Na APEK Event+ můžete registrovat zástupce vaší společnosti bez omezení!
Workshop zaměřený na platby v e-commerce a vše kolem nich. Povíme si více o tom, jaké jsou obecné platební trendy v e-commerce doma i v zahraničí, uděláme si rychlý přehled jednotlivých platebních metod a probereme jejich výhody a nevýhody. Podíváme se na vývoj těchto metod v posledních letech a řekneme si, jak by se měly vyvíjet do budoucna. Srovnáme si pohledy provozovatelů e-shopů a zákazníků a na závěr si shrneme, co z toho plyne pro každého z vás. Půjde tedy o ucelený přehled, který by měl každému pomoci zorientovat se v platbách na internetu.
Přednášející: Adam Kolesa, Tomáš Krásný, Jan Bruder
Velmi praktické školení zaměřené na nastavení zákaznické péče. Vhodné pro manažery, majitele e-shopů, malých a středních firem, či pracovníky na podpoře. Odnesete si praktické znalosti, jak nastavit efektivní a funkční zákaznickou podporu, kterou budou vaši zákazníci milovat. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 5. 3. 2020.
Přednášející: Mário Roženský
Vývoj e-shopu je čím dál komplikovanější a je potřeba se naučit šetřit si čas, peníze a lépe pracovat s procesy. Velkou zásluhu na vyšší míře efektivity má zavedení StyleGuide pro vizuální komunikaci celého e-shopu a následně se naučit pracovat s DesignSystémem. Bohužel jejich použití ještě není standardem u všech našich vývojářů a to se snažím změnit. Díky jejich použití dokážeme ušetřit až 30% času a financí ve spolupráci s vývojářem, což už za to stojí!
Přednášející: Jan Kvasnička
Workshop je vhodný především pro e-shopaře, kteří doposud jen zvažovali, nebo právě začínají zahraniční expanzi. Na workshopu zazní praktické rady a ověřené postupy, které Tomáš a Expandeco úspěšně aplikovali na přibližně stovce e-commerce klientů v rámci expanze do 14 krajin Evropy.
Přednášející: Tomáš Vrtík
Volání po praktickém školení byla vyslyšena. Připravili jsme pro vás nový koncept školení založeného na analýzách. Zuzana Dobšíčková se podívá blíže na způsoby, kterými vaše e-shopy využívají obsahový marketing. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 5. 2. 2020.
Přednášející: Zuzana Dobšíčková
Datová integrace a BI je dnes hodně skloňované téma v marketingu. Málokdo však dobře zná její možnosti a jak ji v praxi využít. Na školení si ukážeme, jak najít hodnotu v interních datech, jaké analýzy se vyplatí dělat, která KPI jsou neocenitelná pro řízení firmy. Dále jak pokročile pracovat s daty v marketingových nástrojích a zvýšit si tím obchodní přínos. Chcete znát, co se skrývá za pojmy segmentace, CLV, ETL, prediktivní analytika, behaviorální cílení a mnoho dalšího?
Přednášející: Jan Kadleček
Školení je určeno především majitelům e-shopů, ať už těm, kteří hodlají učinit investici nebo těm, kteří zamýšlí investici přijmout. Školení je dále určeno vrcholovému managementu (včetně HR) pro lepší orientaci v právním nastavení odměňování klíčových spolupracovníků a nastavení orgánů obchodních společností.
Přednášející: Jaroslav Baier, Ondřej Preuss