Kalendář akcí

23. květen
10:00 - 14:00
Vyhodnocování PPC kampaní - DRUHÝ (NÁHRADNÍ) TERMÍN Vyhodnocování PPC kampaní - DRUHÝ (NÁHRADNÍ) TERMÍN

Vyhodnocování PPC kampaní - DRUHÝ (NÁHRADNÍ) TERMÍN

(Již proběhlo)

Pro velký zájem členů o školení "Vyhodnocování PPC kampaní" s Petrou Větrovskou jsme připravili DRUHÝ, TEDY NÁHRADNÍ termín. Jedná se tak o stejný seminář jako 25. dubna 2018, nikoli navazující.

Přednášející: Petra Větrovská

Video z akce
18. květen
10:00 - 14:00
Dynamické reklamy na Facebooku Dynamické reklamy na Facebooku

Dynamické reklamy na Facebooku

(Již proběhlo)

Inzerujte chytře a využívejte automatizaci facebook reklam. Dynamické reklamy při správném nastavení ušetří váš čas a přináší skvělé výsledky. Workshop je vhodný pro ty, kteří mají s Facebook reklamou alespoň malé zkušenosti.

Přednášející: Honza Bartoš

Video z akce
16. květen
14:30 - 17:15
E-Business Akademie 2018 I. - E-shop jako zážitek E-Business Akademie 2018 I. - E-shop jako zážitek

E-Business Akademie 2018 I. - E-shop jako zážitek

(Již proběhlo)

Přivítejte jaro pořádnou porcí inspirace ze světa e-commerce. Na 16. května jsme si pro vás připravili další odpoledne z dílny E-Business Akademie. Společně si vyrazíme do neprobádaných vod zážitkového marketingu. Podíváme se na to, jak je pro e-shop důležitá grafika a vizuální stránka. Řekneme si, jak výběrem správných slov na e-shopu přesvědčit potenciálního klienta k nákupu.

Přednášející: Pavlína Louženská, Adam Bičiště, Jakub Novák, Dalibor Pulkert, Olga Szélesová, Lukáš Vršecký

Fotky z akce
15. květen
10:00 - 14:00
Krizová komunikace s médii pro e-shopy Krizová komunikace s médii pro e-shopy

Krizová komunikace s médii pro e-shopy

(Již proběhlo)

Někde se to zadrhne. Uděláte chybu. Vy, váš člověk nebo dodavatel. Pomluví vás bývalý zaměstnanec, naštvaný zákazník nebo konkurence. Stane se nehoda, udeří přírodní katastrofa, uniknou data... Může to být cokoliv a přijít nečekaně. Média to zajímá, volají, píší o vás. Internetem se o vás šíří "zaručené" zprávy. A „Černé ovce“ chtějí vyjádření na kameru. Co teď?

Přednášející: Hana Hejsková

Fotky z akce
10. květen
10:00 - 14:00
Struktura webu z pohledu SEO - DRUHÝ (NÁHRADNÍ) TERMÍN Struktura webu z pohledu SEO - DRUHÝ (NÁHRADNÍ) TERMÍN

Struktura webu z pohledu SEO - DRUHÝ (NÁHRADNÍ) TERMÍN

(Již proběhlo)

Pro velký zájem členů o školení "Struktura webu z pohledu SEO" s Pavlem Ungrem jsme připravili DRUHÝ, TEDY NÁHRADNÍ termín. Jedná se tak o stejný seminář jako 22. března 2018, nikoli navazující.

Přednášející: Pavel Ungr

Fotky z akce
9. květen
10:00 - 14:00
Workshop: Linkbuilding Workshop: Linkbuilding

Workshop: Linkbuilding

(Již proběhlo)

Jak postavit schopný link buildingový plán? Spolu s přednášejícím Zdeňkem Dvořákem projdete, co si připravit předem a s jakou odkazovou taktikou to lze spojit. K tomu přidáte efektivní analýzu konkurence. A naučíte se, jak poznat web, z něhož odkaz opravdu chcete.

Přednášející: Zdeněk Dvořák

Video z akce
2. květen
10:00 - 14:00
PPC remarketing PPC remarketing

PPC remarketing

(Již proběhlo)

Jak pracovat s uživateli, kteří již na web přišli, přesvědčit je k objednávce nebo na nich naopak ušetřit a reklamu jim nezobrazovat. Řeč bude o remarketingu v obsahové síti i vyhledávání, dynamickém i statickém remarketingu. Vysvětlíme si, jaká připravovat publika pro jednotlivé účely i jak lze pomocí remarketingu zvýšit retenci návštěvníků a zákazníků. Vhodné pro mírně pokročilé.

Přednášející: Petra Větrovská

Video z akce
27. duben
10:00 - 14:00
Facebook reklama pro začátečníky - DRUHÝ(NÁHRADNÍ) TERMÍN Facebook reklama pro začátečníky - DRUHÝ(NÁHRADNÍ) TERMÍN

Facebook reklama pro začátečníky - DRUHÝ(NÁHRADNÍ) TERMÍN

(Již proběhlo)

Pro velký zájem členů o školení "Facebook reklama pro začátečníky" s Honzou Bartošem jsme připravili DRUHÝ, TEDY NÁHRADNÍ termín. Jedná se tak o stejný seminář jako 6. března 2018, nikoli navazující.

Přednášející: Honza Bartoš

Fotky z akce
25. duben
10:00 - 14:00
Vyhodnocování PPC kampaní Vyhodnocování PPC kampaní

Vyhodnocování PPC kampaní

(Již proběhlo)

Data, reporty a nástroje, které nabízí informace pro vyhodnocení nebo optimalizaci kampaní. Naučíte se mimojiné sledovat vývoj kvality kampaní, výkon pozic nebo informace, které lze zjistit o kampaních konkurence. Podíváme se na užitečné reporty přímo v AdWords a Skliku, v Google Analytics a na nově dostupné Google Data Studio. Vhodné pro mírně pokročilé.

Přednášející: Petra Větrovská

Fotky z akce