Kalendář akcí

16. duben
10:00 - 14:00

WEBINÁŘ: Komunikujte jako Elon Musk

V říjnu 2020 Tesla rozpustila centrální PR oddělení v USA. Twitter Elona Muska prý musí stačit. Sdílením svých vizí a osobním přístupem ke sledujícím si Elon Musk vytvořil silnou fanouškovskou základnu. A mít ze zákazníků fanoušky je ta nejvyšší úroveň jejich loajality, protože do toho vstupují emoce. Fanoušci byli donedávna spojováni jenom s celebritami nebo sportovními kluby. Doba se však mění a celebritami se stávají i manažeři. Firmy mohou svým zaměstnancům poskytnout podobnou sounáležitost, jako jejich oblíbený sportovní klub. To, že v komunikaci se svými zaměstnanci a s blízkými Elon Musk už zase takovým vzorem asi nebude, je druhá věc. Pojďme se na to podívat blíže. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Dan Kouřil

21. duben
10:00 - 14:00

WEBINÁŘ: SEO je proces, ne jednorázovka

Přijďte se naučit, jak neřídit SEO jako sprint, ale spíše jako maratón. Proč je důležité určovat reálné cíle, mít správná očekávání a jak řídit vaši SEO strategii a i váš tým. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Pavel Ungr

30. duben
10:00 - 14:00

WEBINÁŘ: Jak restrukturalizovat firmu v ekonomických problémech

Podrobnosti k akci budou doplněny v průběhu února 2021. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne

Přednášející: Jaroslav Baier

6. květen
10:00 - 13:00

WEBINÁŘ: Brand vs výkon na sociálních sítích

Bez brandu nejsou koláče. Nebo jo? To, jestli potřebujeme nutně budovat povědomí o značce, abychom dosahovali tržeb, je celkem často slýchaný dotaz. Vazba mezi brandem a výkonem se nesleduje úplně snadno, ale naštěstí vzniklo již spoustu studií, které důležitost budování brandu potvrzují a doporučují zde investovat i 60 % z rozpočtu. Jak je to ale na sociálních sítích? Plní lépe brandové či výkonnostní cíle? Je lepší zaměřit se více na tvorbu obsahu nebo kampaně? Odpovědi i další úvahy očekávejte od Honzy a Jakuba. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Jakub Dresler, Jan Veselý

27. leden
10:00 - 13:00
WEBINÁŘ: Jak (s)právně tvořit a chránit značku WEBINÁŘ: Jak (s)právně tvořit a chránit značku

WEBINÁŘ: Jak (s)právně tvořit a chránit značku

(Již proběhlo)

Vaše značka je jedna z důležitých investic vašeho podnikání. Umíte s ní ale pracovat tak, aby její hodnota rostla? Víte, jak si ji ochránit před konkurencí? Jak přemýšlet nad její tvorbou a co by vám nemělo chybět ve vaší brandové strategii? Kdy se vyplatí registrace ochranné známky a jak na ni? Mrkneme se na to prakticky a bez paragrafů, způsobem, který vás bude bavit. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Petra Dolejšová

Fotky z akce
18. leden
10:00 - 14:00
WEBINÁŘ: Prodej na online marketplaces AMAZON a ALZA WEBINÁŘ: Prodej na online marketplaces AMAZON a ALZA

WEBINÁŘ: Prodej na online marketplaces AMAZON a ALZA

(Již proběhlo)

Úplně poprvé přicházíme s webinářem o prodeji na největším českém eshopu ALZA.cz a největším svétovém tržišti AMAZON. Webinářem vás provedou David Cikánek, za EXPANDO GLOBAL, kteří sami úspěšně prodávají na Amazonu a pomáhají s prodejem skoro 200 dalším prodejcům na Amazonu a Jan Pípal, za ALZA DROPSHIPMENT, který úplně poprvé odkryje veřejně něco z kuchyně jedničky českého internetu a ukáže, které partnery si vybírají a jak to vůbec funguje. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: David Cikánek, Jan Pípal

Fotky z akce
27. listopad
10:00 - 14:00
WEBINÁŘ: Koupě a prodej společnosti - jak udělat právně správně WEBINÁŘ: Koupě a prodej společnosti - jak udělat právně správně

WEBINÁŘ: Koupě a prodej společnosti - jak udělat právně správně

(Již proběhlo)

Koupě a prodej společnosti podnikající v e-commerce - jak to udělat právně správně a rovnou neprodělat? Školení je určeno primárně majitelům společností podnikajících v e-commerce, partnerům investičních skupin a jejich top managementu, kteří rozhodují a řídí akvizice / divestice jiných společností. Školení bude rovněž zajímat finanční ředitele, finanční analytiky a M&A poradce. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Jaroslav Baier

Video z akce
25. listopad
10:00 - 14:00
WEBINÁŘ: Které e-shopové řešení má nejlepší SEO? WEBINÁŘ: Které e-shopové řešení má nejlepší SEO?

WEBINÁŘ: Které e-shopové řešení má nejlepší SEO?

(Již proběhlo)

Pavel Ungr otestoval 5 nejoblíbenějších balíčkových e-shopových platforem a zkoumal jejich SEO řešení a nyní vám chce ukázat výsledek. Jsou balíčková řešení vhodná pro SEO? Která nejvíce a jakým chybám se při výběru vyvarovat? A co je v SEO u e-shopových platforem nejdůležitější? To vše odhalí na tomto školení. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Pavel Ungr

Video z akce
20. listopad
10:00 - 14:00
WEBINÁŘ: Tajemná generace X, Y, Z aneb Jak pochopit mileniály WEBINÁŘ: Tajemná generace X, Y, Z aneb Jak pochopit mileniály

WEBINÁŘ: Tajemná generace X, Y, Z aneb Jak pochopit mileniály

(Již proběhlo)

Žijeme déle. To je důvodem, proč společně fungují a pracují zástupci různých generací. V zaměstnání se dokonce setkávají až 4 generace. Vyrůstaly v odlišné době, proto jsou i jejich charakteristické znaky odlišné. Generace mileniálů (narozena 1981 – 1996) je již plnohodnotně ve firmách zastoupena. Tzv. „staromileniálové“ mají už 40 let, „mladomileniálové“ cca 25 až 30 let. Co je pro ně společné, jaké jsou rozdíly a co je pro jednotlivé generace typické? Jak zlepšit jejich vzájemné fungování? Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Přednášející: Patrik Tóth

Video z akce