Projektové řízení je jedna z nejdůležitějších věcí u e-shopu, a přitom jej stále někteří podceňují. To bych rád změnil, a proto jsem pro vás připravil tento praktický workshop, který berte jako průvodce nasazením správného projektového řízení do firmy. Na workshopu se podíváme na kompetenční matici a definicí rolí a odpovědností. Každý člen týmu by měl přesně vědět, co je náplní jeho práce, do jakých KPI nám zasahuje a jaké reporty nebo výstupy má komu za jaké období poslat. Dále se podíváme na opakované úkoly, kontroly a jak si správně vytvářet checklisty. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Jan Kvasnička
Správně vyladěný responzivní e-shop je nutnost. Bohužel se stále setkávám s velkými chybami právě v responzivním zpracování e-shopu, které mají vliv na snížené konverze nebo vám dělají problémy pohledem Google. Workshop bude plně praktický, nečekejte omáčku okolo, rovnou se vrhneme do praxe. Sami si budete moct vyzkoušet, co je správně a co nikoli a především někteří z účastníků workshopu se najdou na slidech. Budeme si hodnotit vaše e-shopy. Na workshopu si ukážeme výsledky A/B testů a jiných UX metod, abyste co nejlépe pochopili, jak jsou které změny důležité. Kolikrát drobné úpravy mohou přinést velký nárůst v konverzním poměru nebo obratu. Projdeme si také aktuální trendy a novinky ve zpracování responzivních e-shopů, ať víte, co je správná cesta. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Jan Kvasnička
Žijeme v informačním prostoru, kde se na nás každý den valí tisíce různých zpráv. Na to není náš mozek evolučně připravený, proto je není schopný rozlišit a zpracovat. Informace se tak stávají silným nástrojem v souboji o naši pozornost a záměrně manipulativní zprávy jsou plnohodnotnou zbraní. Cíl je vždy podobný: člověka oklamat, vyděsit falešným nebezpečím, oslabit jeho schopnost racionálního uvažování, rozkolísat důvěru ve společenství a stát. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Roman Číhalík
Získejte přehled o důležitosti link buildingu pro SEO a jeho časové náročnosti, stejně jako základní znalosti o jeho fungování. Rozšiřte si obzory díky tipům z US trhu a ukázkám pokročilých strategií a technik a naučte se, jak vytvářet obsah vhodný pro získávání kvalitních zpětných odkazů a efektivně spolupracovat s link buildery. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Viktor Holas
Každý e-shop může vydělávat více a je potřeba vědět, jak na to, jaké techniky/procesy vám k tomu pomohou. Na workshopu projdeme základy UX a CRO pro ecommerce, podíváme se na nejpoužívanější techniky, které můžete hned druhý den převést do praxe. Vše si ukážeme na reálných příkladech i s výsledky, čeho jsme dosáhli a jakým způsobem. Některé vaše e-shopy si projdeme přímo v rámci workshopu, abyste viděli, jaké chyby tam máte a jakým směrem byste se měli vydat. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Jan Kvasnička
Mezi menšími e-shopy často panuje přesvědčení, že segmentace není pro ně. Že vyžaduje kopec práce na přípravě kontaktlistu, samotného e-mailu a pak se to odešle a může se začít nanovo. Tedy ještě více času, než strávíte na přípravě běžné rozesílky, aby se to poslalo jen na část databáze (a tím pádem to přineslo nižší zisky). Pojďme tenhle omyl vyvrátit a ukázat si, že segmentace se dá krásně automatizovat. Díky čemuž pak bude lidem chodit relevantní nabídka a vy zároveň nemusíte věnovat takové množství času její přípravě. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Zuzana Dobšíčková, Martin Plšek
Naklikat reklamu v Business Manageru je snadné. Od úspěchu vás dělí jen jediné – naučit se reklamu správně integrovat do vaší marketingové strategie a porozumět souvislostem. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Honza Bartoš
Na webináři s Janou Jandovou se dozvíte, jak vytvářet a budovat efektivně fungující tým. Seznámíte se s principy úspěšné týmové spolupráce a zjistíte, jak identifikovat týmové role a využít naplno potenciál jednotlivých členů. Porozumíte, jak funguje týmová komunikace a jaká jsou její specifika v online prostředí. Osvojíte si principy situačního leadershipu a zjistíte, jak vhodně volit styl vedení. V neposlední řadě zároveň odhalíte rizika spojená s týmovou spoluprací a získáte užitečné nástroje ke zlepšení fungování týmu. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Jana Jandová
Po ovládnutí základů se pustíme do průzkumu různých strategií Meta reklamy. Podíváme se na výhody a nevýhody kampaní Advantage+ a nakonec vám ukážu, jak optimalizuji a vyhodnocuji Meta reklamy u svých klientů. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Honza Bartoš