Seminář vhodný pro úplné začátečníky. Školením vás provede André Heller, držitel titulu Google Partners Trainer. Na semináři se dozvíte hlavní výhody a nevýhody nástroje, naučíte se základní work-flow a best-practices, vhodné pro reálnou práci. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskutečnil 23. 9. 2020. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: André Heller
Doba, kdy e-shopy a jakékoliv další webové služby byly svojí podstatou jedinečné, je už pryč. Ekonomický vývoj ale vždycky potvrzuje Darwinovu legendární myšlenku: nepřežijí ani ti nejmoudřejší, ani nejsilnější, ale ti, kteří se dokážou nejlépe přizpůsobit. Není důvod si myslet, že situace v on-line světě bude jiná, jak v jiných odvětvích. Nebude. Odlišné budou jenom nástroje, které u snahy „optimalizovat, zlepšovat a rozvíjet“ budeme využívat. Dodavatelsko – odběratelské řetězce jsou pro e-commerce kritická a jejich správné nastavení pomáhá zvyšovat spokojenost zákazníka (externího i interního), redukovat náklady a hlavně rozšiřovat business. Protože e-commerce není jenom o logistice, je to o každém článku, procesu, systému, který se mezi zákazníkem a dodavatelem nachází. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Karol Horváth
Jak úspěšně doručit nový e-shop na míru (z pohledu nákladů, termínu a rozsahu), aby vám přinesl skutečnou hodnotu? Tipy od výběru dodavatele až po samotné spuštění. 83 % IT projektů končí neúspěchem. Co dělat pro to, aby stavba vašeho dalšího e-commerce řešení na míru patřila do úspěšné menšiny? Na základě 17 let zkušeností se stavbou řešení na míru poradíme, co si u vašeho dodavatele ale i uvnitř vaší společnosti pohlídat, aby realizace, spuštění i provoz dopadly úspěšně - tedy aby se váš e-shop rozvíjel v požadovaném rozsahu, včas a za dodržení rozpočtu. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Matěj Kapošváry, Vašek Macíček
Školení je určeno pro majitele eshopů a webů, kteří chtějí mít všechna marketingová data na jednom místě a také marketingové specialisty (PPC, SEO či social) pro zefektivnění klientského či interního reportingu. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 17. 9. 2020. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Tomáš Hanáček
Workshop je vhodný pro každého smrtelníka, kterého zajímá reklamní prostředí a copywriting. Co se naučíte? Linda vám vysvětlí, jaký je rozdíl mezi dobrým a průměrným copy. A hlavně si vyzkoušíte myslet, pracovat a psát jako copík. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 7. 10. 2020. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Linda Pacourková
Doba, kdy e-shopy a jakékoliv další webové služby byly svojí podstatou jedinečné, je už pryč. Ekonomický vývoj ale vždycky potvrzuje Darwinovu legendární myšlenku: nepřežijí ani ti nejmoudřejší, ani nejsilnější, ale ti, kteří se dokážou nejlépe přizpůsobit. Není důvod si myslet, že situace v on-line světě bude jiná, jak v jiných odvětvích. Nebude. Odlišné budou jenom nástroje, které u snahy „optimalizovat, zlepšovat a rozvíjet“ budeme využívat. Dodavatelsko – odběratelské řetězce jsou pro e-commerce kritická a jejich správné nastavení pomáhá zvyšovat spokojenost zákazníka (externího i interního), redukovat náklady a hlavně rozšiřovat business. Protože e-commerce není jenom o logistice, je to o každém článku, procesu, systému, který se mezi zákazníkem a dodavatelem nachází. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Dean Reš
Uplynulé období koronavirové krize inspirovalo překvapivě velké množství klientů k používání webové kamery jako běžné součásti komunikace s okolím. Někteří z nich dokonce využívání videokonferenčních prostředků začali od dodavatelů služeb automaticky požadovat. Obchodníci, kteří se umějí novému požadavku přizpůsobit, získávají u těchto klientů body navíc. Chcete k nim patřit? Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Dan Kouřil
Workshop je vhodný pro každého smrtelníka, kterého zajímá reklamní prostředí a copywriting. Co se naučíte? Linda vám vysvětlí, jaký je rozdíl mezi dobrým a průměrným copy. A hlavně si vyzkoušíte myslet, pracovat a psát jako copík. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 19. 10. 2020. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Linda Pacourková
Chcete si osvojit schopnost komplexního přemýšlení nad videoreklamou a konkrétně se naučit video vytvořit nebo zhodnotit? A posoudit jakou formu a rozpočet zvolit? Školení je určené pro začátečníky a mírně pokročilé marketéry z agentur a e-shopů, kteří svět videa objevují a chtěli by do něj proniknout hlouběji. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 2. 11. 2020. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Daniel Seman