Kalendář akcí

3. duben
10:00 - 14:00
Mergado jako nástroj a platforma pro inzerci na zbožových srovnávačích Mergado jako nástroj a platforma pro inzerci na zbožových srovnávačích

Mergado jako nástroj a platforma pro inzerci na zbožových srovnávačích

(Již proběhlo)

Za šest let se aplikace Mergado stala standardem pro řízení produktových reklamních kampaní v ČR. Něco jako AdWords pro PPC reklamu. Umožňuje marketingovým specialistům navyšovat tržby e-shopů z Heureky, Zboží.cz, produktových reklam v Google AdWords, Skliku či Facebooku.

Přednášející: Luděk Volejník

Video z akce
27. březen
00:00 - 00:00
Exkurze u člena APEK - Rohlik.cz Exkurze u člena APEK - Rohlik.cz

Exkurze u člena APEK - Rohlik.cz

(Již proběhlo)

V jednom z našich nejúspěšnějších projektů, kterým je Exkurze u člena APEK, se poprvé vrátíme na místo, které již někteří ze členů asociace měli možnost navštívit. Do logistického zázemí on-line supermarketu Rohlik.cz nás pozval CEO Tomáš Čupr, který také účastníky exkurze celým areálem sám provede. Díky tomu budou mít členové APEK jedinečnou příležitost nejen nahlédnout do zákulisí dynamicky se rozvíjejícího projektu ze stále mladého odvětví internetového prodeje, ale také získat řadu praktických informací a odpovědí na své dotazy přímo od toho nejpovolanějšího zástupce Rohliku. Akce je určená pro majitele a ředitele internetových obchodů. Více informací a podmínky registrace najdete v "Programu" akce níže.

Přednášející: Tomáš Čupr

Fotky z akce
22. březen
10:00 - 14:00
Struktura webu z pohledu SEO Struktura webu z pohledu SEO

Struktura webu z pohledu SEO

(Již proběhlo)

Dostali jste analýzu klíčových slov a nevíte jak z ní "vykouzlit" ideální strukturu vašeho e-shopu? Jak zjistit, které stránky vám chybí a které je třeba jen upravit? Ukážu vám to. Školení je vhodné pro každého, kdo řeší strategii webu, harmonogram jeho rozvoje s ohledem na SEO a UX. Konzultanti, majitelé e-shopů nebo UX desinéři, stavte se. Vhodné pro středně pokročilé.

Přednášející: Pavel Ungr

Video z akce
20. březen
10:00 - 14:00
Síla produktových obrázků Síla produktových obrázků

Síla produktových obrázků

(Již proběhlo)

Kvalitní obrázky jsou základem produktové reklamy. Jejich správné velikosti, ořezu nebo doplňkové grafice se proto vyplatí věnovat dostatek pozornosti. A právě to, jak smysluplně využít informace z vašeho XML feedu k vylepšení produktových obrázků nebo jak upravit jejich velikost na míru různým inzertním systémům si ukážeme v průběhu workshopu.

Přednášející: Jiří Guňka

Video z akce
14. březen
10:00 - 14:00
Optimalizace vstupních stránek z pohledu SEO Optimalizace vstupních stránek z pohledu SEO

Optimalizace vstupních stránek z pohledu SEO

(Již proběhlo)

Naučte se co všechno musí vaše stránky v e-shopu splňovat, aby získaly co nejvyšší hodnocení od Seznamu a Google. Kolik má být klíčových slov stránce? Jak se dostat do Featured snippetu? Jak správně pracovat s obrázky? Toto a mnohé další se dozvíte 14. března od Pavla Ungra.

Přednášející: Pavel Ungr

Video z akce
9. březen
10:00 - 14:00
Analýza klíčových slov Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov

(Již proběhlo)

Analýza klíčových slov je základní strategický dokument pro vaši online marketingovou strategii. Naučte se co vše má analýza klíčových slov obsahovat, proč je kriticky důležitá, pro co ji můžete používat a co vám tam nesmí chybět. Ideální jak pro lidi co ji chtějí sami dělat, tak pro lidi co chtějí pracovat s výstupy od agentur a freelancerů. Školení je vhodné pro středně pokročilé a pro pokročilé.

Přednášející: Pavel Ungr

Video z akce
6. březen
10:00 - 14:00
Facebook reklama pro začátečníky - workshop Facebook reklama pro začátečníky - workshop

Facebook reklama pro začátečníky - workshop

(Již proběhlo)

Naučte se Facebook reklamu pěkně od základů a ušetřete nejen čas, ale hlavně peníze, které byste v začátcích vyhodili z okna. Workshop není vhodný pro pokročilé uživatele.

Přednášející: Honza Bartoš

Video z akce
28. únor
10:00 - 14:00
Optimalizace eshopu pro mobilní zařízení Optimalizace eshopu pro mobilní zařízení

Optimalizace eshopu pro mobilní zařízení

(Již proběhlo)

Počet nákupů přes mobilní zařízení čím dál více roste a správně vyladěný responzivní web je nutnost. Bohužel se stále setkáváme s velkými chybami právě v responzivním zpracování e-shopu: návštěvník je zahlcen, neví, co jsou aktivní prvky, kde se nachází ve struktuře nebo jak vůbec postupovat k dokončení objednávky a další problémy. Honza Kvasnička si pro vás proto připravil praktický workshop, na kterém si ukážete nejčastější chyby ve zpracování responsivního/mobilního e-shopu přímo na e-shopech účastníků. Účastníci tak získají praktickou zpětnou vazbu a hned další den po workshopu mohou začít s laděním jejich e-shopů. Těšíme se na vás. Workshop je vhodný pro ty členy APEK, kteří jej dosud nenavštívili v minulosti.

Přednášející: Jan Kvasnička

Video z akce
26. únor
10:00 - 14:00
Jak připravit e-shop na GDPR I - druhý termín Jak připravit e-shop na GDPR I - druhý termín

Jak připravit e-shop na GDPR I - druhý termín

(Již proběhlo)

Jak se připravit na nové nařízení na ochranu osobních údajů, které se skrývá za zkratkou GDPR? To se dozvíte v APEK právním semináři. Základní pojmy si na tomto semináři pouze stručně zopakujeme, primárně s eovšem budeme zabývat "check-listem", kterým by měl každý e-shop při přípravě na GDPR projít. Kromě pohledu advokáta JUDr. Josefa Aujezdského přidá technický pohled CEO společnosti Shopsys Petr Svoboda. Jedná se o druhý termín semináře z 24. 1. 2018

Přednášející: Josef Aujezdský, Petr Svoboda

Video z akce