Kalendář akcí

25. březen
10:00 - 14:00
Návrh obsahu e-shopu Návrh obsahu e-shopu

Návrh obsahu e-shopu

(Již proběhlo)

Spolu s Janem Řezáčem projdeme základní metody pro návrh obsahu webu od sofistikovaných technik po neméně sofistikované vykrádání cizích řešení. Začneme s e-shopem jako celkem a dostaneme se až na obsah jednotlivých klíčových stránek. Vše s praktickými příklady od nás i ze zahraničí, podívat se můžeme i na vaše vlastní weby.

Přednášející: Jan Řezáč

Video z akce
20. březen
10:00 - 14:00
Copywriting a obsahový marketing Copywriting a obsahový marketing

Copywriting a obsahový marketing

(Již proběhlo)

Více než 91 % českých webů a e-shopů má špatné texty. Návštěvníci jim nerozumí, nudí se u nich. Usínají. Nakoupí raději u konkurence, která umí komunikovat lépe, a kde ještě v prosinci mezi novinkami nevisí srpnový výprodej plavek. Krotitel slov a stratég obsahu Marián Kábele ukáže největší textové chyby, jež srážejí body jinak kvalitním službám a produktům. Poradí, jak je řešit. A také bude inspirovat, jakým obsahem zákazníky bavit, zaujmout, otevřít jejich peněženky.

Přednášející: Marián Kábele

Fotky z akce
11. březen
10:00 - 14:00
Reporting PPC kampaní Reporting PPC kampaní

Reporting PPC kampaní

(Již proběhlo)

Náklady, výnosy a ostatní základní metriky PPC kampaní si zjistit umíte. Pojďme se ale s Petrou Větrovskou podívat na další data, reporty a nástroje, které nabízí informace pro vyhodnocení nebo optimalizaci kampaní. Naučíte se mimojiné sledovat vývoj kvality kampaní, výkon pozic nebo informace, které lze zjistit o kampaních konkurence. Plus se podíváme na některé přehledy, které se vyplatí sledovat.

Přednášející: Petra Větrovská

Video z akce
25. únor
10:00 - 14:00
Workshop: Sociální sítě pro e-shopy Workshop: Sociální sítě pro e-shopy

Workshop: Sociální sítě pro e-shopy

(Již proběhlo)

Pojďme se podívat na to, jak mohou sociální sítě pomoci vašemu novému či zaběhlému e-shopu. S Jaroslavem Faltusem si budeme povídat o tom, jakým tónem mluvit se svými zákazníky, co je potěší, a čemu se rozhodně vyvarovat. Ukážeme si pár pozitivních i negativních příkladů, jak se dá řešit krizová komunikace. Zabrousíme i do Facebook ads, promoted posts a dalších termínů, na které můžete narazit.

Přednášející: Jaroslav Faltus

Video z akce
11. únor
10:00 - 14:00
Pokročilé možnosti Skliku pro e-shopy Pokročilé možnosti Skliku pro e-shopy

Pokročilé možnosti Skliku pro e-shopy

(Již proběhlo)

Využijte možností Skliku naplno a maximalizujte svůj zisk. Od přednášejícího Davida Velechovského se dozvíte, jak se vyhnout nejčastějším chybám e-shopů v Skliku, představíme si podrobněji obsahovou síť, retargeting výrazně zvyšující počet uskutečněných konverzí i založení produktové retargetingové kampaně.

Přednášející: David Velechovský

Video z akce
27. leden
10:00 - 14:00
Copywriting (i) pro e-shopy Copywriting (i) pro e-shopy

Copywriting (i) pro e-shopy

(Již proběhlo)

Na tomto školení, které si pro vás připravil Otto Bohuš, se nedozvíte nic, co se o copywritingu můžete dozvědět z Googlu. Na tomto školení se dozvíte to, co si chtějí na vašem webu či e-shopu přečíst obyčejní lidé – vaši zákazníci. Většinou k tomu stačí pár slov. Ale jak je napsat? O tom je copywriting.

Přednášející: Otto Bohuš

Video z akce
20. leden
10:00 - 14:00
Workshop: Pokročilá analýza klíčových slov Workshop: Pokročilá analýza klíčových slov

Workshop: Pokročilá analýza klíčových slov

(Již proběhlo)

Naučte se z analýzy klíčových slov vydolovat maximum pro manažerské rozhodování i praktické SEO. Projdeme si celý proces od data miningu, opracování dat v Open Refine až po intepretaci dat a zavedení pracně vypiplané tabulky do konkrétních kroků.

Přednášející: Lukáš Pítra

Fotky z akce
31. říjen
10:00 - 14:00
Digitální PR v digitálním věku aneb jak na novináře Digitální PR v digitálním věku aneb jak na novináře

Digitální PR v digitálním věku aneb jak na novináře

(Již proběhlo)

Proč je tisková zpráva hromadné sdělení a většinou vám nijak výrazně nepomůže. Co dělat aby vás novináři vnímali a hlavně posunovali ke čtenářům. Jakou roli v Public Relations hrají socíální média a proč se tomu vlastně říká Public Relations. Kdy je možné zvládat PR sami, kdy je vhodné hledat pomoc u profesionálů. A samozřejmě, nějaké ty praktické příklady. To vše se dozvíte na dalším semináři s Danielem Dočekalem!

Přednášející: Daniel Dočekal

Video z akce
17. říjen
10:00 - 14:00
Zvyšte věrnost svých zákazníků! Zvyšte věrnost svých zákazníků!

Zvyšte věrnost svých zákazníků!

(Již proběhlo)

Další školení připravené ve spolupráci s Acomware, na kterém pro Vás budou přednášet Petr Cikán a Jan Penkala. Analýza zákaznické databáze a správně nastavená segmentace je základem v tvorbě kvalitního vztahu se zákazníkem. Nechte se inspirovat praktickými ukázkami českých věrnostních programů i e-mailových programů, které kopírují životní cyklus zákazníka. Zvyšte věrnost zákazníka a vlastní tržby.

Přednášející: Petr Cikán, Jan Penkala

Video z akce