Data. Co se vám vybaví, když to slovo slyšíte? Spousta času stráveného procházením grafů, čísel, reportů? Něco, co víte, že byste měli více sledovat? Pojďte se podívat, jak si práci s daty co nejvíce automatizovat a ušetřit tak čas. Data Studio je bezplatný nástroj od Googlu pro vizualizaci dat a díky přímému napojení na Google platformy se často využívá k vizualizaci dat z Google Analytics, Google Ads, Google Sheets či Google Search Console. Nicméně díky partnerským konektorům je možné napojit spoustu dalších systémů, jmenujme Sklik, Heureka, MailChimp, Facebook a další. Webinář je určený pro uživatele, kteří se již v Google Data Studio orientují – dokáží připojit datový zdroj a používat základní typy grafů. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Tomáš Hanáček
Webinář je vhodný pro všechny, kteří hledají rozdíly mezi prokrastinací a leností, chtějí využívat svoje zdroje (čas, energii, schopnosti ) naplno, nebo mají problém dodržet „sliby sobě dané“. Taky se na něm bude mluvit o tom, jak s (někdy) chronickým „odkládáním“ žít a bojovat. Lektor se bude zaměřovat zejména na příčiny strategie „Co můžu odložit – ještě odložím!“, rozhodovací paralýzu a její důsledky, nástroje boje s odkládáním a jak je používat. Dostanete pár tipů i na to, jak se přinutit dodržet, co jste si předsevzali. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Zdeněk Tejchman
Naučte se Facebook reklamu pěkně od základů a ušetřete nejen čas, ale hlavně peníze, které byste v začátcích vyhodili z okna. Přednáška je zaměřena na e-shopy a není vhodná pro pokročilé uživatele. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři. Jedná se o stejný webinář jako proběhl dne 17. 5. 2021.
Přednášející: Honza Bartoš
Data. Co se vám vybaví, když to slovo slyšíte? Spousta času stráveného procházením grafů, čísel, reportů? Něco, co víte, že byste měli více sledovat? Pojďte se podívat, jak si práci s daty co nejvíce automatizovat a ušetřit tak čas. Data Studio je bezplatný nástroj od Googlu pro vizualizaci dat a díky přímému napojení na Google platformy se často využívá k vizualizaci dat z Google Analytics, Google Ads, Google Sheets či Google Search Console. Nicméně díky partnerským konektorům je možné napojit spoustu dalších systémů, jmenujme Sklik, Heureka, MailChimp, Facebook a další. Webinář je určený pro uživatele bez zkušeností s Google Data Studio či pro úplné začátečníky. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Tomáš Hanáček
V dnešní době, kdy nám vstupuje v platnost nová legislativa, jsme všichni nuceni nastavovat analytické a marketingové značky v souladu s legislativou. Pojďme se na toto téma podívat více do hloubky a ukázat si jaká možná řešení z hlediska integrace máme. V rámci přenášky se podíváme přímo do nástroje Google Tag Manager a pokusíme se co nejlépe předat reálné možnosti jeho nastavení. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Miroslav Kolařík
Chcete mít boží značku, která přetrvá věky a bude se o ní psát v učebnicích? Tak to vám asi jeden kurz nebude stačit. Ale rozhodně je to skvělý začátek. Brand building je těžká dřina, která má spoustu disciplín. Společně se projdeme ty nejdůležitější, tak aby vás na startu a v průběhu tohoto překážkového běhu nic nepřekvapilo. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Pavel Cahlík
V naší minisérii "APEK EU Day", zaměřené na přeshraniční prodej, se tentokrát vydáme na velmi silný a vyspělý e-commerce trh - do Německa. Možnosti pro byznys, které náš západní soused nabízí, jsou lákavé. Současně ale přináší tvrdou konkurenci a přísné vyžadování dodržování pravidel. Společně s partnerskou asociací BEVH jsme pro vás připravili zajímavý program, který vám umožní získat zajímavé kontakty a možnosti pro případnou expanzi vašeho podnikání do Německa. Jako vždy pro vás máme přichystané také příběhy českých e-shopů, díky jejichž zkušenostem můžete odhalit potenciální přínosy i rizika, pokud se vydáte se svým byznysem na západ od našich hranic. Webinář proběhne v angličtině prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Jak získat zákazníky a jak si je udržet? Jak funguje lidské nákupní chování a proč se vám nedaří vybudovat dlouhodobou klientelu? Naučte se, jak vytvořit marketingovou strategii podle frameworku STDC, která konečně přinese stabilní výsledky. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Jan Černý
Datová integrace a BI je dnes hodně skloňované téma v marketingu. Málokdo však dobře zná její možnosti a jak ji v praxi využít. Na školení si ukážeme, jak najít hodnotu v interních datech, jaké analýzy se vyplatí dělat, která KPI jsou neocenitelná pro řízení firmy. Dále jak pokročile pracovat s daty v marketingových nástrojích a zvýšit si tím obchodní přínos. Chcete znát, co se skrývá za pojmy segmentace, CLV, ETL, prediktivní analytika, behaviorální cílení a mnoho dalšího? Jedná se o totožné školení jako dne 10. 2. 2020. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Přednášející: Jan Kadleček