Kalendář akcí

25. duben
10:00 - 14:00

Vyhodnocování PPC kampaní

(Zdarma pro členy)

Data, reporty a nástroje, které nabízí informace pro vyhodnocení nebo optimalizaci kampaní. Naučíte se mimojiné sledovat vývoj kvality kampaní, výkon pozic nebo informace, které lze zjistit o kampaních konkurence. Podíváme se na užitečné reporty přímo v AdWords a Skliku, v Google Analytics a na nově dostupné Google Data Studio. Vhodné pro mírně pokročilé.

Přednášející: Petra Větrovská

Registrovat (náhradník)
27. duben
10:00 - 14:00

Facebook reklama pro začátečníky - DRUHÝ(NÁHRADNÍ) TERMÍN

(Zdarma pro členy)

Pro velký zájem členů o školení "Facebook reklama pro začátečníky" s Honzou Bartošem jsme připravili DRUHÝ, TEDY NÁHRADNÍ termín. Jedná se tak o stejný seminář jako 6. března 2018, nikoli navazující.

Přednášející: Honza Bartoš

Registrovat (náhradník)
2. květen
10:00 - 14:00

PPC remarketing

(Zdarma pro členy)

Jak pracovat s uživateli, kteří již na web přišli, přesvědčit je k objednávce nebo na nich naopak ušetřit a reklamu jim nezobrazovat. Řeč bude o remarketingu v obsahové síti i vyhledávání, dynamickém i statickém remarketingu. Vysvětlíme si, jaká připravovat publika pro jednotlivé účely i jak lze pomocí remarketingu zvýšit retenci návštěvníků a zákazníků. Vhodné pro mírně pokročilé.

Přednášející: Petra Větrovská

Registrovat
9. květen
10:00 - 14:00

Workshop: Linkbuilding

Jak postavit schopný link buildingový plán? Projdeme spolu, co si připravit předem a s jakou odkazovou taktikou to lze spojit. K tomu přidáme efektivní analýzu konkurence. A naučíme se, jak poznat web, z něhož odkaz opravdu chcete.

Přednášející: Zdeněk Dvořák

10. květen
10:00 - 14:00

Struktura webu z pohledu SEO - DRUHÝ (NÁHRADNÍ) TERMÍN

Pro velký zájem členů o školení "Struktura webu z pohledu SEO" s Pavlem Ungrem jsme připravili DRUHÝ, TEDY NÁHRADNÍ termín. Jedná se tak o stejný seminář jako 22. března 2018, nikoli navazující.

Přednášející: Pavel Ungr

15. květen
10:00 - 14:00

Krizová komunikace s médii pro e shopy

Někde se to zadrhne. Uděláte chybu. Vy, váš člověk nebo dodavatel. Pomluví vás bývalý zaměstnanec, naštvaný zákazník nebo konkurence. Stane se nehoda, udeří přírodní katastrofa, uniknou data... Může to být cokoliv a přijít nečekaně. Média to zajímá, volají, píší o vás. Internetem se o vás šíří "zaručené" zprávy. A „Černé ovce“ chtějí vyjádření na kameru. Co teď?

Přednášející: Hana Hejsková

18. květen
10:00 - 14:00

Dynamické reklamy na Facebooku

Inzerujte chytře a využívejte automatizaci facebook reklam. Dynamické reklamy při správném nastavení ušetří váš čas a přináší skvělé výsledky. Workshop je vhodný pro ty, kteří mají s Facebook reklamou alespoň malé zkušenosti.

Přednášející: Honza Bartoš

23. květen
10:00 - 14:00

Jak optimalizovat e-shop pro zahraniční trhy prakticky

Máte e-shop ve více zemích nebo se chystáte na expanzi? Pak je pro vás tento workshop nutnost, jelikož v každé zemi mají trochu jiné nákupní zvyklosti, zákazníci jsou zvyklí na e-shopu na jiné prvky, funkce, formuláře, volby dopravy, platby a mnoho dalších rozdílností. S Honzou Kvasničkou se prakticky podíváte na tyto rozdíly, jak by to mělo být zpracováno pro jednotlivé země. Ukáže vám čísla, příklady, A/B testy některých jeho klientů, ať máte reálnou představu o tom, jak následně probíhá optimalizace a ověřování těchto rozdílů. Ukáže vám také, jaké drobnosti kolikrát rozhodují o tom, zda jste v zahraničí úspěšní nebo nikoli. Projdete si také checklist pro vstup do nové země, kdy vám ukáže, co vše je potřeba si ověřit, než tam budete vstupovat a že to není jen o zkopírování e-shopu 1 ku 1. Účastníci pak dostanou tento checklist k dispozici. Vše bude opět hodně praktické!

Přednášející: Jan Kvasnička

29. květen
10:00 - 14:00

Workshop: Marketing Miner

Marketing Miner je jedním ze základních kamenů pro SEO specialisty při tvorbě analýzy klíčových slov, návrhu architektury webu, ale i kontinuální práce na optimalizaci a propagaci webu. Workshop se bude věnovat od základů způsobu, jak využít tento komplexní nástroj pro SEO specialisty a linkbuildery v jejich každodenní práci. Krom Marketing Mineru si budeme ukazovat i některé další zajímavé nástroje, využitelné jako podklad při expanzi nebo analýze konkurence

Přednášející: Filip Podstavec