Kalendář akcí

3. květen
10:00 - 14:00

Value Byznys & Proposition Canvas — základní plán podnikání

(Zdarma pro členy)

Při plánování změn byznysu, pozice značky i marketingové strategie, je jedním z nejdůležitějších kroků příprava dobrého zadání, které vám pomůže váš záměr popsat, pochopit a správně zrealizovat. Způsobů, jak takové zadání připravit je mnoho — mezi nejjedndušší patří tzv. Business Model Canvas a jeho rozšíření Value Proposition Canvas, které na workshopu společně projdeme a vy si jej za mé pomoci vytvoříte pro váš byznys. Nebojte, nebude to bolet. Bude vás to bavit! Vezměte si s sebou notebook, tužku a otevřenou hlavu.

Přednášející: Jirka Chomát

Registrovat
5. květen
10:00 - 14:00

E-commerce a DPH při vývozu do zahraničí

(500 Kč pro členy)

Seminář, který pomůže členům APEK se lépe zorientovat v oblasti daně z přidané hodnoty s důrazem na prodej do zahraničí, si připravili odborníci Simona Hornochová a Jiří Novák. V průběhu specializovaného školení se budou věnovat jak obecným principům DPH v ČR i EU, tak především důležitým bodům ve vztahu k e-commerce a přeshraničnímu prodeji. Pro účastníky budou připraveny také konkrétní příklady z praxe a dostatečný prostor bude věnován odpovědím na dotazy.

Přednášející: Simona Hornochová, Jiří Novák

Registrovat
10. květen
10:00 - 10:00

Optimalizace objednávkového procesu prakticky

(Zdarma pro členy)

Ve spolupráci s Honzou Kvasničkou jsme se rozhodli zopakovat jeden z nejúspěšnějších seminářů, které proběhly na podzim roku 2016! Objednávkový proces, jedno z nejdůležitějších míst eshopu, kterým si musí projít každý zákazník. Proto je potřeba mít jej co nejvíce vylazený, aby v hlavě návštěvníka/zákazníka nevznikaly zbytečné otázky navíc, a aby pro něj byl průchod objednávkovým procesem co nejjednodušší a intuitivní. Opět si prakticky projdete největší chyby přímo na eshopech účastníků a ihned si ukážete správná řešení. Honza vám také prakticky ukáže, co mu fungovalo v rámci testování a jak nad tím uvažovat. Workshop je určen pro všechny, kteří vlastní nebo pracují s eshopy.

Přednášející: Jan Kvasnička

Registrovat
17. květen
10:00 - 14:00

Vyhodnocování PPC kampaní

Data, reporty a nástroje, které nabízí informace pro vyhodnocení nebo optimalizaci kampaní. Naučíte se mimojiné sledovat vývoj kvality kampaní, výkon pozic nebo informace, které lze zjistit o kampaních konkurence. Podíváme se na užitečné reporty přímo v AdWords a Skliku, v Google Analytics a na nově dostupné Google Data Studio. Vhodné pro mírně pokročilé.

Přednášející: Petra Větrovská

31. květen
10:00 - 14:00

Indexace a penalizace

SEO se často prezentuje jako klíčová slova a odkazy. Zapomíná se ovšem na základní věci - jak zařídit aby se na strányk vyhledávače bez problému dostali a chtěli je uložit do indexu. nebo na druhé straně, jak nedělat to, co vyhledávače nemají rádi. za co všechno hrozí postih - penalizace. Tohle vše na tomto semináři probereme.

Přednášející: Pavel Ungr

6. červen
10:00 - 14:00

Právní seminář: GDPR - nařízení o ochraně osobních údajů

Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR - General Data Protection Regulation) je nová legislativní úprava EU, která mění ochranu osobních dat občanů v rámci celého společenství od 25. května 2018. Jak se dotkne internetových obchodů a e-komerce vůbec? Na co si dát v souvislosti s tímto novým nařízením nejvíce pozor? A jak předejít případným sankcím? O tom se více dozvíte na právním semináři, který APEK připravil ve spolupráci s JUDr. Josefem Aujezdským.

Přednášející: Josef Aujezdský

14. červen
10:00 - 14:00

Jak si v PPC ušetřit práci

PPCčkařina je dřina, ale spoustu činností jde zjednodušit. Které nástroje PPC systémů AdWords a Sklik k čemu využít a co si stále zaslouží "ruční" zpracování? Podíváme se na to, jak využít automatická pravidla, skripty, AdWords Editor, ppcHIT, flexibilní strategie, personalisátory a další funkce a nástroje k úspoře času při nastavování, aktualizaci, vyhodnocení i zvýšení výkonu kampaní. Vhodné pro mírně pokročilé a pokročilé.

Přednášející: Petra Větrovská