Kalendář akcí

25. únor
10:00 - 14:00

Vyhodnocování efektivity kampaní a atribuce očima Alzy - TŘETÍ TERMÍN

(Zdarma pro členy)

Utrácíte peníze v online marketingu? Víte, která investice se vám nejvíc vyplácí? Který kanál vypnout, protože vašemu byznysu přináší nejméně? Většina systémů využívá last click model. Přijďte změnit pohled na efektivní vyhodnocování a zjistit, jak o atribuci přemýšlejí v Alza.cz. Jedná se o třetí termín stejného semináře jako ve dnech 30. 1. 2019 a 1. 2. 2019.

Přednášející: Matěj Bolen

Registrovat (náhradník)
27. únor
10:00 - 14:00

Jak čelit pomluvám na webu i v médiích - krizová komunikace pro eshopy

(Zdarma pro členy)

Někde se to zadrhne. Uděláte chybu. Vy, váš člověk nebo dodavatel. Pomluví vás bývalý zaměstnanec, naštvaný zákazník nebo konkurence. Stane se nehoda, udeří přírodní katastrofa, uniknou data... …může to být cokoliv a přijít nečekaně. Média to zajímá, volají, píší o vás. Internetem se o vás šíří "zaručené" zprávy. A „Černé ovce“ chtějí vyjádření na kameru. Co teď?

Přednášející: Hana Hejsková

Registrovat (náhradník)
7. březen
10:00 - 14:00

Affiliate pro e-shopy

(Zdarma pro členy)

Školení je určeno majitelům e-shopů, či marketingovým specialistům, kteří uvažují o spuštění provizního programu a nevědí jak, či chtějí vědět, zda se jim to vyplatí. Jedná se o stejný seminář jako 3. října 2018.

Přednášející: Mário Roženský

Registrovat
8. březen
10:00 - 14:00

Budování vztahu se zákazníkem nejen pomocí e-mailu - DRUHÝ TERMÍN

Analýza zákaznické databáze a správně nastavená segmentace je základem v tvorbě kvalitního vztahu se zákazníkem. Přednáška bude obsahovat ukázky e-mailových programů a strategií , které kopírují životní cyklus zákazníka. Dotkneme se také budoucnosti e-mailingu, využití kinetických e-mailů, nebo dalších kanálů, které mohou podpořit retenci Vašich zákazníků. Jedná se o druhý termín stejného semináře jako ve dne 21. 2. 2019.

Přednášející: Petr Cikán, Martin Halama

12. březen
10:00 - 14:00

PPC pro e-shopy

Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 19. 3. 2019. Podrobnosti připravujeme.

Přednášející: Petra Větrovská

18. březen
10:00 - 14:00

Projektové řízení e-shopů

Projektové řízení - místo, kde vzniká hromada problémů, které stojí spoustu peněz a úsilí. Proto je potřeba se na něj více zaměřit, aby váš tým dokázal pracovat co nejvíce efektivně a abyste si dokázali práci co nejvíce šetřit a automatizovat. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 28. 3. 2019.

Přednášející: Jan Kvasnička

19. březen
10:00 - 14:00

PPC pro e-shopy - DRUHÝ TERMÍN

Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 12. 3. 2019. Podrobnosti připravujeme.

Přednášející: Petra Větrovská

26. březen
10:00 - 14:00

Jak využít blogery a jak s nimi pracovat, abyste získali co nejvíc?

Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 4. 4. 2019. Podrobnosti připravujeme.

Přednášející: Adam Ježek

28. březen
10:00 - 14:00

Projektové řízení e-shopů - DRUHÝ TERMÍN

Projektové řízení - místo, kde vzniká hromada problémů, které stojí spoustu peněz a úsilí. Proto je potřeba se na něj více zaměřit, aby váš tým dokázal pracovat co nejvíce efektivně a abyste si dokázali práci co nejvíce šetřit a automatizovat. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 18. 3. 2019.

Přednášející: Jan Kvasnička