Kalendář akcí

26. únor
10:00 - 14:00

Jak připravit e-shop na GDPR I - druhý termín

(Zdarma pro členy)

Jak se připravit na nové nařízení na ochranu osobních údajů, které se skrývá za zkratkou GDPR? To se dozvíte v APEK právním semináři. Základní pojmy si na tomto semináři pouze stručně zopakujeme, primárně s eovšem budeme zabývat "check-listem", kterým by měl každý e-shop při přípravě na GDPR projít. Kromě pohledu advokáta JUDr. Josefa Aujezdského přidá technický pohled CEO společnosti Shopsys Petr Svoboda. Jedná se o druhý termín semináře z 24. 1. 2018

Přednášející: Josef Aujezdský, Petr Svoboda

Registrovat (náhradník)
28. únor
10:00 - 14:00

Optimalizace eshopu pro mobilní zařízení

(Zdarma pro členy)

Počet nákupů přes mobilní zařízení čím dál více roste a správně vyladěný responzivní web je nutnost. Bohužel se stále setkáváme s velkými chybami právě v responzivním zpracování e-shopu: návštěvník je zahlcen, neví, co jsou aktivní prvky, kde se nachází ve struktuře nebo jak vůbec postupovat k dokončení objednávky a další problémy. Honza Kvasnička si pro vás proto připravil praktický workshop, na kterém si ukážete nejčastější chyby ve zpracování responsivního/mobilního e-shopu přímo na e-shopech účastníků. Účastníci tak získají praktickou zpětnou vazbu a hned další den po workshopu mohou začít s laděním jejich e-shopů. Těšíme se na vás. Workshop je vhodný pro ty členy APEK, kteří jej dosud nenavštívili v minulosti.

Přednášející: Jan Kvasnička

Registrovat
6. březen
10:00 - 14:00

Facebook reklama pro začátečníky - workshop

(Zdarma pro členy)

Naučte se Facebook reklamu pěkně od základů a ušetřete nejen čas, ale hlavně peníze, které byste v začátcích vyhodili z okna. Workshop není vhodný pro pokročilé uživatele.

Přednášející: Honza Bartoš

Registrovat
9. březen
10:00 - 14:00

Analýza klíčových slov

(Zdarma pro členy)

Analýza klíčových slov je základní strategický dokument pro vaši online marketingovou strategii. Naučte se co vše má analýza klíčových slov obsahovat, proč je kriticky důležitá, pro co ji můžete používat a co vám tam nesmí chybět. Ideální jak pro lidi co ji chtějí sami dělat, tak pro lidi co chtějí pracovat s výstupy od agentur a freelancerů. Školení je vhodné pro středně pokročilé a pro pokročilé.

Přednášející: Pavel Ungr

Registrovat (náhradník)
14. březen
10:00 - 14:00

Optimalizace vstupních stránek z pohledu SEO

Naučte se co všechno musí vaše stránky v e-shopu splňovat, aby získaly co nejvyšší hodnocení od Seznamu a Google. Kolik má být klíčových slov stránce? Jak se dostat do Featured snippetu? Jak správně pracovat s obrázky? Toto a mnohé další se dozvíte 14. března od Pavla Ungra.

Přednášející: Pavel Ungr

20. březen
10:00 - 14:00

Síla produktových obrázků

Kvalitní obrázky jsou základem produktové reklamy. Jejich správné velikosti, ořezu nebo doplňkové grafice se proto vyplatí věnovat dostatek pozornosti. A právě to, jak smysluplně využít informace z vašeho XML feedu k vylepšení produktových obrázků nebo jak upravit jejich velikost na míru různým inzertním systémům si ukážeme v průběhu workshopu.

Přednášející: Jiří Guňka

22. březen
10:00 - 14:00

Struktura webu z pohledu SEO

(Zdarma pro členy)

Dostali jste analýzu klíčových slov a nevíte jak z ní "vykouzlit" ideální strukturu vašeho e-shopu? Jak zjistit, které stránky vám chybí a které je třeba jen upravit? Ukážu vám to. Školení je vhodné pro každého, kdo řeší strategii webu, harmonogram jeho rozvoje s ohledem na SEO a UX. Konzultanti, majitelé e-shopů nebo UX desinéři, stavte se. Vhodné pro středně pokročilé.

Přednášející: Pavel Ungr

Registrovat (náhradník)
28. březen
10:00 - 14:00

SEO workshop: Analýzy vašich webů

Pošlete váš e-shop a nechte si ukázat vaše chyby i jejich řešení a zároveň si poslechněte o chybách ostatních. SEO konzultace v přímém přenose od Pavla Ungra.

Přednášející: Pavel Ungr

3. duben
10:00 - 14:00

Mergado jako nástroj a platforma pro inzerci na zbožových srovnávačích

Za šest let se aplikace Mergado stala standardem pro řízení produktových reklamních kampaní v ČR. Něco jako AdWords pro PPC reklamu. Umožňuje marketingovým specialistům navyšovat tržby e-shopů z Heureky, Zboží.cz, produktových reklam v Google AdWords, Skliku či Facebooku.

Přednášející: Luděk Volejník