Pro velký zájem členů o školení "Úvod do Google Analytics" s Tomášem Baxou jsme připravili DRUHÝ, TEDY NÁHRADNÍ termín. Jedná se tak o stejný seminář jako 5. října 2018, nikoli navazující.
Přednášející: Tomáš Baxa
Jak se vyvíjí změna zákaznického chování rok od roku? Jak lze využít mobilní aplikace ke komunikaci s cílovou skupinou a navýšit konverze? Tyto a další otázky budou zodpovězeny na workshopu.
Přednášející: Jakub Michalovský, Marek Říha
Každý e-shop má své chyby. Ale zároveň každá chyba na e-shopu vás jako majitele stojí peníze. Ať už na nižším počtu objednávek, nedokončených nákupech nebo nižším obratu z jedné objednávky. Jak se vyhnout těm nejčastějším chybám vám během workshopu prozradí Lukáš Tyl z agentury NETservis s.r.o. a ukáže vám slabá místa e-shopů. Projdeme si jednotlivé oblasti od technických, přes marketingové až po chyby z hlediska uživatelské přívětivosti. Součástí workshopu bude i praktické cvičení, při kterém si budete moci otestovat svůj vlastní e-shop na nejčastější chyby a přijít tak na způsob, jak se jich zbavit.
Přednášející: Lukáš Tyl
Seminář vhodný pro úplné začátečníky. Školením vás provede André Heller, držitel titulu Google Partners Trainer. Na semináři se dozvíte hlavní výhody a nevýhody nástroje, naučíte se základní work-flow a best-practices, vhodné pro reálnou práci.
Přednášející: André Heller
Pro velký zájem členů o školení "Zpětné procesy v e-commerce" s Petrem Borošem jsme připravili DRUHÝ, TEDY NÁHRADNÍ termín. Jedná se tak o stejný seminář jako 27. září 2018, nikoli navazující.
Přednášející: Petr Boroš
Školení "Jak prodávat na Amazonu" je věnováno pro všechny e-shopisty a také výrobce, kteří chtějí získat své místo na největším eshopu světa. Ve 4 hodinovém školení probereme vše do hloubky. Od problematiky registrace prodejního účtu, přes požadavky jednotlivých kategorii až po know-how jak prodávat a jak se nenechat vyšachovat ze hry. Podělíme se také o zábavné i méně zábavné poučné příklady z praxe.
Přednášející: Marian Kováčik, David Cikánek
Automatizovaný nákup displejové reklamy (RTB nebo programmatic) v posledních letech nabývá na důležitosti. RTB se stále více využívá jak pro brandové, tak pro výkonnostní kampaně. Školení se zaměří na přehled trhu, dostupné nástroje a reálné use-cases využití RTB pro e-commerce.
Přednášející: Matěj Novák
Znáte ten pocit, když rozbalíte balík a je tam něco navíc, co vám vykouzlí úsměv? Nebo naopak vám něco chybí a jste spíše naštvaní? Co dokáže opravdu vyvolat radost a kladné emoce u vašich zákazníků? Honza udělal test na desítkách e-shopů a připravil si pro vás ukázky z rozbalování zásilek a také průzkum mezi nakupujícími. Ukáže vám také výsledky a ukázky u jeho klientů, co jim doopravdy funguje. Jak je u Honzy zvykem, vše bude hodně praktické a máte se na co těšit!
Přednášející: Jan Kvasnička
Seminář vhodný pro úplné začátečníky. Školením vás povede Tomáš Baxa, držitel certifikátu Google Analytics Individual Qualification. Dozvíte se, co vám může systém nabídnout, jak jej správně nastavit, využívat a principy základních reportů.
Přednášející: Tomáš Baxa