Kalendář akcí

21. únor
10:00 - 14:00
Budování vztahu se zákazníkem nejen pomocí e-mailu Budování vztahu se zákazníkem nejen pomocí e-mailu

Budování vztahu se zákazníkem nejen pomocí e-mailu

(Již proběhlo)

Analýza zákaznické databáze a správně nastavená segmentace je základem v tvorbě kvalitního vztahu se zákazníkem. Přednáška bude obsahovat ukázky e-mailových programů a strategií , které kopírují životní cyklus zákazníka. Dotkneme se také budoucnosti e-mailingu, využití kinetických e-mailů, nebo dalších kanálů, které mohou podpořit retenci Vašich zákazníků

Přednášející: Petr Cikán, Martin Halama

Fotky z akce
19. únor
10:00 - 14:00
Heureka Roadshow Heureka Roadshow

Heureka Roadshow

(Již proběhlo)

Zástupci Heureky vás na praktických příkladech provedou Heurekou a ukážou jak ji využít efektivně a na maximum. Roadshow je určena především e-shopům nebo zástupcům agentur, kteří se chtějí dozvědět jak vlastně Heureka funguje, lépe proniknout do základů Heureky, dozvědět se novinky a lépe pochopit nastavení jednotlivých funkcí.

Přednášející: Peter Sefcsík, Alex Čermáková, Míša Súkeníková

Video z akce
14. únor
10:30 - 14:00
Jak využít z novinek od Seznam.cz maximum Jak využít z novinek od Seznam.cz maximum

Jak využít z novinek od Seznam.cz maximum

(Již proběhlo)

Ve spolupráci se společností Seznam.cz připravila Asociace pro elektronickou komerci pro své členy speciální akci během které se dozvíte řadu zajímavých novinek a informací například o Sklik, Zboží.cz či přímo Seznam.cz. Více informací najdete v programu akce. Akce není omezena počtem účastníků za člena.

Přednášející: Stanislav Rulc, Rostislav Sedláček, Pavol Lukáč, Jan Slezák

Video z akce
12. únor
10:30 - 15:00
Jak budovat brand e-shopu, od online videa po TV reklamu Jak budovat brand e-shopu, od online videa po TV reklamu

Jak budovat brand e-shopu, od online videa po TV reklamu

(Již proběhlo)

Jak efektivně připravit brandovou kampaň tak, aby zasáhla uživatele cílové skupiny vždy v tu dobu, kdy to je třeba a na co nejvíce zařízeních. Budoucnost TV a crossmediálních kampaní bude diskutována z řady pohledů: konzumentů médií, tvůrců obsahu, zadavatelů reklamy i stratégů mediální komunikace.

Přednášející: Daniel Seman, Jan Lukáš, Leoš Špachta, Milan Černík, Petr Houzar, Daniel Kafka, Lucie Vlčková

Video z akce
7. únor
10:00 - 14:00
Úvod do Google Analytics - TŘETÍ TERMÍN Úvod do Google Analytics - TŘETÍ TERMÍN

Úvod do Google Analytics - TŘETÍ TERMÍN

(Již proběhlo)

Pro velký zájem členů o školení "Úvod do Google Analytics" s Tomášem Baxou jsme připravili TŘETÍ, TEDY NÁHRADNÍ termín. Jedná se tak o stejný seminář jako 5. října 2018 a 16. listopadu 2018, nikoli navazující.

Přednášející: Tomáš Baxa

Fotky z akce
5. únor
10:00 - 14:00
Workshop: Nejčastější chyby v e-shopech - DRUHÝ TERMÍN Workshop: Nejčastější chyby v e-shopech - DRUHÝ TERMÍN

Workshop: Nejčastější chyby v e-shopech - DRUHÝ TERMÍN

(Již proběhlo)

Pro velký zájem členů o workshop "Nejčastější chyby v e-shopech" s Lukášem Tylem jsme připravili DRUHÝ, TEDY NÁHRADNÍ termín. Jedná se tak o stejný seminář jako 31. října 2018, nikoli navazující.

Přednášející: Lukáš Tyl

Fotky z akce
1. únor
10:00 - 14:00
Vyhodnocování efektivity kampaní a atribuce očima Alzy - DRUHÝ TERMÍN Vyhodnocování efektivity kampaní a atribuce očima Alzy - DRUHÝ TERMÍN

Vyhodnocování efektivity kampaní a atribuce očima Alzy - DRUHÝ TERMÍN

(Již proběhlo)

Utrácíte peníze v online marketingu? Víte, která investice se vám nejvíc vyplácí? Který kanál vypnout, protože vašemu byznysu přináší nejméně? Většina systémů využívá last click model. Přijďte změnit pohled na efektivní vyhodnocování a zjistit, jak o atribuci přemýšlejí v Alza.cz. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 30. 1. 2019.

Přednášející: Jan Sadílek, Matěj Bolen

Fotky z akce
30. leden
10:00 - 14:00
Vyhodnocování efektivity kampaní a atribuce očima Alzy Vyhodnocování efektivity kampaní a atribuce očima Alzy

Vyhodnocování efektivity kampaní a atribuce očima Alzy

(Již proběhlo)

Utrácíte peníze v online marketingu? Víte, která investice se vám nejvíc vyplácí? Který kanál vypnout, protože vašemu byznysu přináší nejméně? Většina systémů využívá last click model. Přijďte změnit pohled na efektivní vyhodnocování a zjistit, jak o atribuci přemýšlejí v Alza.cz. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 1. 2. 2019.

Přednášející: Matěj Bolen

Video z akce
22. leden
10:30 - 13:00
Zákon o platebním styku a dopad souvisejících novinek na e-shopy Zákon o platebním styku a dopad souvisejících novinek na e-shopy

Zákon o platebním styku a dopad souvisejících novinek na e-shopy

(Již proběhlo)

V průběhu této speciální akce se zaměříme na hlavní dopady změn pro e-commerce obchodníky, které na ně v souvislosti se zákonem o platebním styku čekají. Provozovatelé e-shopů musí zajistit implementaci změn na své straně, aby mohli nabízet platby jedním kliknutím také po 1.9.2019. Konkrétně se budeme věnovat také produktům GPE a Visa.

Přednášející: Václav Keřka, Josef Kuncar, Karel Jára, Jaroslav Farkaš

Video z akce