Kalendář akcí

27. listopad
10:00 - 14:00
Značka není jen logo - DRUHÝ TERMÍN Značka není jen logo - DRUHÝ TERMÍN

Značka není jen logo - DRUHÝ TERMÍN

(Již proběhlo)

Na brandu musíte pracovat po celou dobu podnikání. Spojení „budování značky“ často evokuje, že je potřeba se o něj postarat jen na začátku podnikání. To ale není tak úplně pravda. Je to nikdy nekončící práce, která ale nese ovoce. Pojďte si vytvořit plán, jak mít svou značku stále na očích a neodchýlit se od ní při žádném rozhodnutí. Naučil jsem se na značku nahlížet jako na vztah. Vztah mezi značkou a jejími zákazníky. Pokud ji začnete takto brát, najednou budování značky nebude nic nepřirozeného, jednorázového a neužitečného. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 14. 11. 2019.

Přednášející: Pavel Cahlík

Fotky z akce
14. listopad
10:00 - 14:00
Značka není jen logo Značka není jen logo

Značka není jen logo

(Již proběhlo)

Na brandu musíte pracovat po celou dobu podnikání. Spojení „budování značky“ často evokuje, že je potřeba se o něj postarat jen na začátku podnikání. To ale není tak úplně pravda. Je to nikdy nekončící práce, která ale nese ovoce. Pojďte si vytvořit plán, jak mít svou značku stále na očích a neodchýlit se od ní při žádném rozhodnutí. Naučil jsem se na značku nahlížet jako na vztah. Vztah mezi značkou a jejími zákazníky. Pokud ji začnete takto brát, najednou budování značky nebude nic nepřirozeného, jednorázového a neužitečného. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 27. 11. 2019.

Přednášející: Pavel Cahlík

Video z akce
6. listopad
10:00 - 14:00
Finanční řízení e-shopu - DRUHÝ TERMÍN Finanční řízení e-shopu - DRUHÝ TERMÍN

Finanční řízení e-shopu - DRUHÝ TERMÍN

(Již proběhlo)

Michal Koubek pomáhá malým i větším e-shopům s finančním řízením, kterému se věnuje posledních 15 let. Podílel se na řízení řady firem z mnoha oblastí, pomáhal jim s tvorbou business plánu, financováním zásob, získáváním bankovních úvěrů, oslovováním investora nebo s řešením velkých finančních krizí. Současně se podílel i na prodeji, nákupu či založení nových společností. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 30. 10. 2019.

Přednášející: Michal Koubek

Fotky z akce
30. říjen
10:00 - 14:00
Finanční řízení e-shopu Finanční řízení e-shopu

Finanční řízení e-shopu

(Již proběhlo)

Michal Koubek pomáhá malým i větším e-shopům s finančním řízením, kterému se věnuje posledních 15 let. Podílel se na řízení řady firem z mnoha oblastí, pomáhal jim s tvorbou business plánu, financováním zásob, získáváním bankovních úvěrů, oslovováním investora nebo s řešením velkých finančních krizí. Současně se podílel i na prodeji, nákupu či založení nových společností. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 6. 11. 2019.

Přednášející: Michal Koubek

Video z akce
23. říjen
10:00 - 14:00
Obsah, který prodává - od plánů po realizaci - TŘETÍ TERMÍN Obsah, který prodává - od plánů po realizaci - TŘETÍ TERMÍN

Obsah, který prodává - od plánů po realizaci - TŘETÍ TERMÍN

(Již proběhlo)

Pro velký zájem členů o seminář "Obsah, který prodává - od plánů po realizaci" se Zuzanou Dobšíčkovou jsme připravili TŘETÍ, TEDY NÁHRADNÍ termín. Jedná se tak o stejný seminář jako 3. října 2019 a 10. října 2019, nikoli navazující.

Přednášející: Zuzana Dobšíčková

Fotky z akce
16. říjen
10:00 - 14:00
Implementace a provoz nového e-commerce řešení na míru - praktické rady Implementace a provoz nového e-commerce řešení na míru - praktické rady

Implementace a provoz nového e-commerce řešení na míru - praktické rady

(Již proběhlo)

Dostali jste se do fáze, kdy je pro váš další rozvoj nezbytné e-commerce řešení na míru. Pro každý e-shop je tento přechod kritickým okamžikem, kdy mohou hodně získat, ale také hodně ztratit. Jak pracovat s dodavatelem nového e-shopu na míru tak, aby pro vás bylo nové řešení skutečným přínosem? Na základě 16 let zkušeností se stavbou řešení na míru poradíme, co si u vašeho dodavatele ale i uvnitř vaší společnosti pohlídat, aby realizace, spuštění i provoz dopadly úspěšně.

Přednášející: Lukáš Havlásek

Video z akce
10. říjen
10:00 - 14:00
Obsah, který prodává - od plánů po realizaci - DRUHÝ TERMÍN Obsah, který prodává - od plánů po realizaci - DRUHÝ TERMÍN

Obsah, který prodává - od plánů po realizaci - DRUHÝ TERMÍN

(Již proběhlo)

Každý z nás někdy zaslechl marketingové rčení "Obsah je král". Ale víte proč? Napadá vás, jak s tímto doporučením efektivně pracovat právě ve vaší marketingové strategii? A kolik to vlastně stojí? Během školení si vysvětlíme, jakou roli by měl obsahový marketing hrát ve strategii eshopu. Zaměříme se především na celý proces jeho tvorby – od prvotního nápadu po realizaci. Probereme jak samotnou produkční stránku, tak řízení týmu a jednotlivé kompetence. Až budete odcházet, budete mít jasno v tom, jestli obsah vládne i vám. Jedná se o druhý ze dvou dostupných termínů, první se uskuteční 3. 10. 2019.

Přednášející: Zuzana Dobšíčková

Fotky z akce
3. říjen
10:00 - 14:00
Obsah, který prodává - od plánů po realizaci Obsah, který prodává - od plánů po realizaci

Obsah, který prodává - od plánů po realizaci

(Již proběhlo)

Každý z nás někdy zaslechl marketingové rčení "Obsah je král". Ale víte proč? Napadá vás, jak s tímto doporučením efektivně pracovat právě ve vaší marketingové strategii? A kolik to vlastně stojí? Během školení si vysvětlíme, jakou roli by měl obsahový marketing hrát ve strategii eshopu. Zaměříme se především na celý proces jeho tvorby – od prvotního nápadu po realizaci. Probereme jak samotnou produkční stránku, tak řízení týmu a jednotlivé kompetence. Až budete odcházet, budete mít jasno v tom, jestli obsah vládne i vám. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 10. 10. 2019.

Přednášející: Zuzana Dobšíčková

Video z akce
26. září
09:00 - 17:00
E-Business Forum 2019 E-Business Forum 2019

E-Business Forum 2019

(Již proběhlo)

11. ročník tradiční konference pro všechny e-shopaře se hlásí o slovo! Šéfové nejvýznamnějších českých e-shopů, VIP osobnosti české e-commerce a všichni ostatní e-shopaři se 26. září sejdou v Národním domě na Vinohradech. Letos se zaměříme na posilování brandu (jak a proč budovat brand, proč investovat i do nevýkonové reklamy), budování zákaznických zkušeností (jak ve vysoce konkurenčním online prostředí získat věrné zákazníky), ale také na HR - jak získávat ty nejlepší zaměstnance a jak je řídit a motivovat, růst firmy (z pohledu vnitřních procesů, IT i logistiky) a expanzi do zahraničí.

Přednášející: Tomáš Braverman, Adam Durčák, Simona Kijonková, Tomáš Havryluk, Tomáš Haškovec, David Šiška, Jan Mayer, Lukáš Havlásek

Fotky z akce