Kalendář akcí

18. duben
10:00 - 14:00
Analýza klíčových slov - DRUHÝ (NÁHRADNÍ) TERMÍN Analýza klíčových slov - DRUHÝ (NÁHRADNÍ) TERMÍN

Analýza klíčových slov - DRUHÝ (NÁHRADNÍ) TERMÍN

(Již proběhlo)

Pro velký zájem členů o školení "Analýza klíčových slov" s Pavlem Ungrem jsme připravili DRUHÝ, TEDY NÁHRADNÍ termín. Jedná se tak o stejný seminář jako 9. března 2018, nikoli navazující.

Přednášející: Pavel Ungr

Fotky z akce
17. duben
10:00 - 14:00
Expanze e-shopu do zahraničí s Mergadem Expanze e-shopu do zahraničí s Mergadem

Expanze e-shopu do zahraničí s Mergadem

(Již proběhlo)

Na školení se dozvíte více o základech práce s Mergadem se zaměřením na zahraniční vyhledávače zboží, Google Shopping, Google AdWords, Facebook a jak s tím dokáže Mergado a jeho aplikace pomoci.

Přednášející: Luděk Volejník

Video z akce
11. duben
10:00 - 14:00
Úvod do PPC kampaní Úvod do PPC kampaní

Úvod do PPC kampaní

(Již proběhlo)

Školení je určené úplným začátečníkům v PPC a těm, kteří potřebují základní principy zopakovat nebo lépe pochopit souvislosti. Věnovat se budeme reklamě v Google AdWords a Skliku, zejména reklamě ve vyhledávání. Naučíte se, jak vybírat klíčová slova, jak psát reklamní texty, jak funguje řazení reklamy, proč je důležité dobré skóre kvality, ale i základy plánování a vyhodnocování reklamy. Vhodné pro ty, kteří chtějí reklamu sami začít dělat i pro ty, kteří potřebují získat přehled, aby si lépe rozumněli s dodavatelem PPC.

Přednášející: Petra Větrovská

Video z akce
10. duben
11:00 - 13:30
APEK ShareGroups APEK ShareGroups

APEK ShareGroups

(Již proběhlo)

Máte e-shop a řešíte v něm konkrétní problém? Nedaří se vám posunout dál a myslíte si, že stejnou situaci řeší i další provozovatelé internetových obchodů? Měníte design, spouštíte novou kampaň nebo hledáte možnosti jak vylepšit logistiku? Pojďte hledat řešení společně s dalšími členy APEK v novém projektu APEK ShareGroups!

Přednášející: Martin Rozhoň

Fotky z akce
6. duben
11:00 - 13:00
Setkání členů APEK s Heureka na téma GDPR Setkání členů APEK s Heureka na téma GDPR

Setkání členů APEK s Heureka na téma GDPR

(Již proběhlo)

Téma GDPR je pro internetové obchody stejně významné jako pro všechny zpracovatele osobních údajů z off-line světa. V rámci České republiky jich velká většina spolupracuje s nákupním rádcem Heureka.cz. E-shopy využívají například služby Heureka košík či hodnocení nákupu ze strany zákazníků. S blížící se účinností nového nařízení na ochranu osobních údajů vyvstala řada dotazů právě v souvislosti s těmito službami. Proto jsme v rámci APEK připravili pro členy možnost přímého setkání se zástupci portálu Heureka, aby společně mohli diskutovat především nad souvislostmi, které nařízení GDPR pro jejich vzájemný vztah přináší. Akce je tentokrát bez omezení počtu účastníků na člena APEK.

Přednášející: Tomáš Braverman, Josef Aujezdský, Jan Kriegel, Radek Hanák, Jan Tomíšek

Video z akce
3. duben
10:00 - 14:00
Mergado jako nástroj a platforma pro inzerci na zbožových srovnávačích Mergado jako nástroj a platforma pro inzerci na zbožových srovnávačích

Mergado jako nástroj a platforma pro inzerci na zbožových srovnávačích

(Již proběhlo)

Za šest let se aplikace Mergado stala standardem pro řízení produktových reklamních kampaní v ČR. Něco jako AdWords pro PPC reklamu. Umožňuje marketingovým specialistům navyšovat tržby e-shopů z Heureky, Zboží.cz, produktových reklam v Google AdWords, Skliku či Facebooku.

Přednášející: Luděk Volejník

Video z akce
27. březen
00:00 - 00:00
Exkurze u člena APEK - Rohlik.cz Exkurze u člena APEK - Rohlik.cz

Exkurze u člena APEK - Rohlik.cz

(Již proběhlo)

V jednom z našich nejúspěšnějších projektů, kterým je Exkurze u člena APEK, se poprvé vrátíme na místo, které již někteří ze členů asociace měli možnost navštívit. Do logistického zázemí on-line supermarketu Rohlik.cz nás pozval CEO Tomáš Čupr, který také účastníky exkurze celým areálem sám provede. Díky tomu budou mít členové APEK jedinečnou příležitost nejen nahlédnout do zákulisí dynamicky se rozvíjejícího projektu ze stále mladého odvětví internetového prodeje, ale také získat řadu praktických informací a odpovědí na své dotazy přímo od toho nejpovolanějšího zástupce Rohliku. Akce je určená pro majitele a ředitele internetových obchodů. Více informací a podmínky registrace najdete v "Programu" akce níže.

Přednášející: Tomáš Čupr

Fotky z akce
22. březen
10:00 - 14:00
Struktura webu z pohledu SEO Struktura webu z pohledu SEO

Struktura webu z pohledu SEO

(Již proběhlo)

Dostali jste analýzu klíčových slov a nevíte jak z ní "vykouzlit" ideální strukturu vašeho e-shopu? Jak zjistit, které stránky vám chybí a které je třeba jen upravit? Ukážu vám to. Školení je vhodné pro každého, kdo řeší strategii webu, harmonogram jeho rozvoje s ohledem na SEO a UX. Konzultanti, majitelé e-shopů nebo UX desinéři, stavte se. Vhodné pro středně pokročilé.

Přednášející: Pavel Ungr

Video z akce
20. březen
10:00 - 14:00
Síla produktových obrázků Síla produktových obrázků

Síla produktových obrázků

(Již proběhlo)

Kvalitní obrázky jsou základem produktové reklamy. Jejich správné velikosti, ořezu nebo doplňkové grafice se proto vyplatí věnovat dostatek pozornosti. A právě to, jak smysluplně využít informace z vašeho XML feedu k vylepšení produktových obrázků nebo jak upravit jejich velikost na míru různým inzertním systémům si ukážeme v průběhu workshopu.

Přednášející: Jiří Guňka

Video z akce