Již podruhé se bude přednášející Jan Kvasnička na APEK semináři věnovat tomu, jak zbytečně neztrácet potenciální zákazníky, jak zvyšovat konverzní poměr a obchodní výkonnost eshopu. Jedná se pro velký zájem o druhý termín školení!
Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10
Co se na školení dozvíte?
- Úvod do ergonomie, metod call-to-action a psychologie nakupování
- Jak pracovat s návštěvníkem na homepage, jak jej lákat k nákupu
- Co by měl obsahovat header, navigace a jak tyto části správně navrhnout
- Optimalizujeme výpis produktů, jejich řazení a filtrace
- Co vše by měl obsahovat detail produktu a jak jej správně navrhnout
- Práce na objednávkovém procesu, jeho optimalizace a hodnocení mezikroku nákupu
- Praktické ukázky a hodnocení z eshopů účastníků
Jan Kvasnička

Honza svou pracovní činnost soustředí na UX, použitelnost, zvyšování konverzních poměrů, návrh, tvorbu a testování webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi především v oblasti ecommerce. Je zastánce a propagátor myšlenky "Nenuťte uživatele přemýšlet". Aktivní blogger a blázen do stálého vzdělávání.
Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.
Dvouletky 529/42
Praha 10