Zvyšujeme obchodní výkonnost eshopu prakticky 2014

23. duben
10:00 - 14:00

Již proběhlo

Přednášející Jan Kvasnička Vás na semináři naučí jak zbytečně neztrácet potenciální zákazníky, jak zvyšovat konverzní poměr a obchodní výkonnost eshopu. Přivést návštěvníka je lehčí část úkolu, ale ta těžší je udělat z něj zákazníka.

Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10

Co se na školení dozvíte?

  • Úvod do ergonomie, metod call-to-action a psychologie nakupování
  • Jak pracovat s návštěvníkem na homepage, jak jej lákat k nákupu
  • Co by měl obsahovat header, navigace a jak tyto části správně navrhnout
  • Optimalizujeme výpis produktů, jejich řazení a filtrace
  • Co vše by měl obsahovat detail produktu a jak jej správně navrhnout
  • Práce na objednávkovém procesu, jeho optimalizace a hodnocení mezikroku nákupu
  • Praktické ukázky a hodnocení z eshopů účastníků

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Jan Kvasnička

Jan Kvasnička

Honza svou pracovní činnost soustředí na UX, použitelnost, zvyšování konverzních poměrů, návrh, tvorbu a testování webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi především v oblasti ecommerce. Je zastánce a propagátor myšlenky "Nenuťte uživatele přemýšlet". Aktivní blogger a blázen do stálého vzdělávání.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

 

 


Konferenční centrum GreenPoint
Dvouletky 529/42
Praha 10