Zvyšte věrnost svých zákazníků!

17. říjen
10:00 - 14:00

Již proběhlo

Další školení připravené ve spolupráci s Acomware, na kterém pro Vás budou přednášet Petr Cikán a Jan Penkala. Analýza zákaznické databáze a správně nastavená segmentace je základem v tvorbě kvalitního vztahu se zákazníkem. Nechte se inspirovat praktickými ukázkami českých věrnostních programů i e-mailových programů, které kopírují životní cyklus zákazníka. Zvyšte věrnost zákazníka a vlastní tržby.

Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Petr Cikán

Petr Cikán

Petr využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, získaných od roku 1999. Vybudoval a 13 let provozoval úspěšný e-shop s elektronikou, kde zajišťoval všechny aktivity včetně emailingu. V ACOMWARE má na starosti současné e-mailové klienty a podílí se i na obchodu a marketingu.

Jan Penkala

Jan Penkala

Jan je od února 2014 ředitelem společnosti Acomware. Má na starosti rozvoj odborných znalostí ve společnosti a určování strategie pro e-shopy a retailery v oblasti e-commerce.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.


Konferenční centrum GreenPoint
Dvouletky 529/42
Praha 10