Značka není jen logo

14. listopad
10:00 - 14:00

Na brandu musíte pracovat po celou dobu podnikání. Spojení „budování značky“ často evokuje, že je potřeba se o něj postarat jen na začátku podnikání. To ale není tak úplně pravda. Je to nikdy nekončící práce, která ale nese ovoce. Pojďte si vytvořit plán, jak mít svou značku stále na očích a neodchýlit se od ní při žádném rozhodnutí. Naučil jsem se na značku nahlížet jako na vztah. Vztah mezi značkou a jejími zákazníky. Pokud ji začnete takto brát, najednou budování značky nebude nic nepřirozeného, jednorázového a neužitečného. Jedná se o první ze dvou dostupných termínů, další se uskuteční 27. 11. 2019.

Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10

Registrace bude spuštěna: 31.10. 2019, 10:00


Na co se během školení zaměříme:

  • modely, podle kterých značku budovat
  • jak nevytvářet persony, ale cílové skupiny
  • typologie značky v hlavních oblastech a manifestace její brand purpose
  • jaké metriky nastavit pro sledování úspěšnosti opatření


Během kurzu byste měli dostat přehled o metodách a návod, jak je využít pro své podnikání.


Školení je určeno (nejen) pro:

  •  majitele malých eshopů
  •  pracovníky marketingových oddělení
  •  všechny podnikatele, kteří chtějí upevnit svou značku

Registrace na seminář je omezena na jednoho zástupce v prvním nebo druhém nabízeném termínu.

Pavel Cahlík

Pavel Cahlík

Jsem Pavel Cahlík a přiznávám, že jsem na značky. Značky, o které mohu pečovat, rostou. Mé přednášky a školení mají skvělá hodnocení. A i když jsem už propásl všechny ceny pro lidi mladší 30 let, tak si nemyslím, že tím život končí.

Konferenční centrum GreenPoint Dvouletky 529/42 Praha 10