Zahraniční expanze

15. duben
10:00 - 14:00

Již proběhlo

Na semináři připraveném ve spolupráci se společností ACOMWARE se dozvíte, co vše musí eshop zvládnout v rámci strategie pro vstup na zahraniční trh. Přednášející Jan Fenclík a Ondřej Klega se zaměří na strategické plánování, možnosti využití online nástrojů pro cílení na cizí trhy a práci se zákazníky. Těšit se můžete také na příklady strategií českých eshopů působící v zahraniční.

Místo konání: Konferenční centrum GreenPoint, Dvouletky 529/42, Praha 10

  • Bariéry pro export a příprava analýzy pro vstup zahraniční trh
  • Využití online nástroje Google Adwords pro export
  • Analýza strategií českých eshopů působící v zahraniční

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Ondřej Klega

Ondřej Klega

Ondřej se v ACOMWARE věnuje budování vztahů s významnými partnery společnosti a podílí se na rozhodování o strategickém směřování celé firmy. Dlouhodobě řeší marketingové konzultace, kde své profesní zkušenosti zúročil ve spolupráci s velkými hráči českého e-businessu (Astratex, Feedo, Pepe Jeans a další). Ondra prezentuje na českých i zahraničních konferencích, přednáší na Vysoké škole ekonomické a spolupracuje s Nadací O2 v projektu Think Big.

Jan Fencík

Jan  Fencík

Honza pracuje ve společnosti ACOMWARE jako lídr oddělení performance, kde má na starosti rozvoj oddělení a vedení týmu specialistů. Mezi jeho další úkoly patří péče o významné klienty a vztahy s klíčovými partnery jako Seznam nebo Google. Věnuje se také rozvoji služeb na zahraničních trzích (Itálie, Německo, Velká Británie, Vietnam aj.) nebo třeba vývoji a implementaci novinek ve výkonnostním marketingu.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

Konferenční centrum GreenPoint
Dvouletky 529/42
Praha 10