WEBINÁŘ:Jak řídit digitální marketing a lépe prodávat online - DRUHÝ TERMÍN

29. červen
10:00 - 13:00

Již proběhlo

Jak nastavit KPI pro digitální marketing a nepřijít o rozum? Jednoduchá otázka, ale složitější odpověď. Přihlašte se na webinář a naučte se stanovit cíle a manažerské metriky, které povedou firemní on-line aktivity tím správným směrem. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři. Jedná se o druhý termín workshopu, který se již konal 2. 3. 2021.

Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Ať už vaše digitální aktivity připravujete a spravujete s vnitřním týmem nebo s externími specialisty, v obou případech je nutné koordinovat řadu odborníků, jejichž kreativita se může ubírat různými směry. Jak řídit všechny zúčastněné, aby výstupy dávaly pro firmu smysl? Výběr relevantních metrik a nastavení smysluplných cílů je klíčovou manažerskou technikou, jak řídit práce a distribuovat úkoly v rámci online marketingu. Jde o nezbytnou součást zadání a tedy i jeden z prvních kroků, které je potřeba udělat při přípravě projektu.

Během webináře se naučíte nastavovat chytré (SMART) cíle pro digitální projekty a seznámíte se s nástroji a metodami pro jejich vyhodnocování. Navíc se dozvíte, proč je měřitelnost výsledků klíčovým faktorem, že jednotlivé metriky nejsou vždy stejně důležité a jak mají vypadat správně zvolená KPI (key performance indicators). Zkusíte si určit metriky pro vlastní firmu a společně s ostatními probereme, zda jsou to ty nejvhodnější a jak by šly případně vylepšit.

Workshopem vás provede Pavel Weber a bude dostatek času pro zodpovězení vašich konkrétních otázek.

Co se na workshopu naučíte

  • Nastavovat chytré (SMART) cíle pro digitální marketing.
  • Volit metriky a KPI pro online marketing, online prodej, získávání leadů a poptávek či posilování brandu.
  • Vybírat metriky a KPI, aby nebyly, ani příliš obecné, ani zbytečně podrobné.
  • Vymezit pole působnosti mezi zadavatelem, vnitřním týmem a digitální agenturou.
  • Vyvarovat se nejčastějším chybám při zadávání a vedení projektu.
  • Vyhodnocovat cíle, aniž byste ztratili přátele.

Workshop je vhodný pro každého marketingového ředitele a ředitelku, marketéra a marketingového nebo obchodního manažera či manažerku, kteří vedou či zadávají střední nebo velké online projekty.

Pavel Weber

Pavel Weber

Pavel Weber je generální ředitel a spoluzakladatel fullservisové digitální agentury BlueGhost. Během svého dvacetiletého působení v e-commerce sektoru vedl celou řadu úspěšných projektů, od malých soukromých až po ty velké nadnárodní. V letech 2019 a 2020 získal se svým týmem hned 3 zlaté medaile v soutěži WebTop100: za nejlepší online nástroj, nejlepší firemní web a nejlepší digitální PR kampaň.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

ZOOM.us
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.