Navážeme na předchozí úvodní školení do Google Analytics 4 a zaměříme se podrobněji na asi nejdůležitější datové téma pro všechny online marketéry, a to je vyhodnocování a řízení reklamních kanálů. Představíme si základní koncepty a přístupy k celé kampaňové analytice a postupně je podrobněji projdeme. Srovnáme data přímo z reklamních systémů oproti číslům z Google Analytics 4 nebo vašeho interního systému. Vysvětlíme si, v čem se liší, které z nich mají jaké přednosti nebo háčky. Probereme atribuční modelování, všechny smysluplné atribuční modely, narazíme na jejich limity. Nakonec se tak dostneme až k moderním přístupům, jako je inkrementalita a Marketing Mix Modeling. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Partner akce:
Partnerem APEK vzdělávání je Heureka Group, která je největší skupinou nákupních rádců a cenových srovnávačů v Evropě. Působí v devíti zemích, v její síti je 55 tisíc e-shopů a každý měsíc pomůže 23 milionům uživatelů nakupovat online. V Česku je Heureka.cz stabilně nejnavštěvovanějším e-commerce webem a svým partnerům poskytuje kompletní podporu ke zvýšení prodejů i možnost expanze na evropský trh. Díky dostupným nástrojům oslovíte až tisíce zákazníků denně, ale rovněž podpoříte sílu své značky. Od reklamy přes datové přehledy, CSS program či Heureka Marketplace až po uživatelské recenze.
Jan Tichý
Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou. Je oficiální Google Certified Trainer.
Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.