Úvodní seznámení se s novými Google Analytics 4 pro všechny, kdo se s nimi zatím nesetkali, neměli prostor nebo odvahu si zjistit víc. Během webináře si uděláte dobrou představu o tom, co to Google Analytics 4 jsou, čím se liší od dosavadních Universal Analytics, jak fungují, k čemu se hodí, jak nad nimi přemýšlet a proč je dříve či později začnete pro svůj e-shop používat i vy. Naučíte se, jak s Google Analytics 4 rychle prakticky začít, a dozvíte se, kudy pak dál pokračovat v jejich dalším průběžném rozvoji. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
- Úvod do analytiky založené na událostech
- Co jsou Google Analytics 4 a čím se liší od Universal Analytics
- Základní kameny Google Analytics 4 – události, parametry, proměnné
- Rychlé založení a základní konfigurace nového měření
- Stručný přehled implementace včetně ecommerce a paralelního měření vedle Universal Analytics
- Strategie návrhu měření
- Práce s daty, rozhraní a metodika Google Analytics 4
Jan Tichý

Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou. Je oficiální Google Certified Trainer.
Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.