UGC - user generated content nabývá na důležitosti. Firmy tvůrce najímají na tvorbu obsahu místo influencerů, se kterými často nemají nejlepší zkušenosti. Zároveň se ze zákazníků značek stávají dobrovolně a neplaceně ambasadoři, kteří tvoří zdarma content se značkou v popředí. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Registrace bude spuštěna: 12.11. 2024, 10:00
Jak to správně využít a jak to podporovat? Je lepší budovat dlouhodobé spolupráce nebo využívat různorodé tvůrce? A je to vůbec způsob komunikace, který je pro e-shopy vhodný?
Webinář je určen pro e-shopy s větší zkušeností s tvorbou obsahu nebo pro odhodlané začátečníky.
Partner akce:
Partnerem APEK vzdělávání je Heureka Group, která je největší skupinou nákupních rádců a cenových srovnávačů v Evropě. Působí v devíti zemích, v její síti je 55 tisíc e-shopů a každý měsíc pomůže 23 milionům uživatelů nakupovat online. V Česku je Heureka.cz stabilně nejnavštěvovanějším e-commerce webem a svým partnerům poskytuje kompletní podporu ke zvýšení prodejů i možnost expanze na evropský trh. Díky dostupným nástrojům oslovíte až tisíce zákazníků denně, ale rovněž podpoříte sílu své značky. Od reklamy přes datové přehledy, CSS program či Heureka Marketplace až po uživatelské recenze.
Zuzana Dobšíčková
Zuzka už přes 9 let buduje obsah e-shopu Manumi.cz (dříve Korálky.cz). Z pozice Kreativní ředitelky vyhledává po celém světe trendy v tvoření, buduje produktové portfolio a následně zákazníkům představuje, jak se zbožím pracovat. Řídí tým interních i externích spolupracovníků, podílejících se na tvorbě obsahu, který inspiruje, baví i vzdělává. Výsledky práce Zuzčina týmu můžete vidět i v tištěných médiích nebo v televizi. Protože obsah je nástrojem pro budování brandu (a tím i retence), poslední rok Zuzka prozkoumává také pole cílené komunikace na zákazníky a retenčního marketingu. Pod hlavičkou CDP Targito se zaměřuje hlavně na e-mailing, který má potenciál dostat správnou informaci ke správným zákazníkům. Jelikož komunikace s přidanou hodnotou zacílená na vhodné publikum vede k spokojeným a loajálním zákazníkům.
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.