Žijeme déle. To je důvodem, proč společně fungují a pracují zástupci různých generací. V zaměstnání se dokonce setkávají až 4 generace. Vyrůstaly v odlišné době, proto jsou i jejich charakteristické znaky odlišné. Generace mileniálů (narozena 1981 – 1996) je již plnohodnotně ve firmách zastoupena. Tzv. „staromileniálové“ mají už 40 let, „mladomileniálové“ cca 25 až 30 let. Co je pro ně společné, jaké jsou rozdíly a co je pro jednotlivé generace typické? Jak zlepšit jejich vzájemné fungování? Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Cílová skupina: personalisté, manažeři, vedoucí oddělení a týmů, interní lektoři a koučové, ředitelé a majitelé firem.
Cíl webináře: prezentace zkušeností práce s mileniály, tipy na jejich motivaci, pochopení pohnutek a specifik jednotlivých generací.
Obsah
Jaké jsou jednotlivé generace?
• Zajímavé informace o jednotlivých generacích: co mají společné, v čem jsou rozdílní.
• Co je typické pro mileniály, co je inspiruje.
• Jak je možné, že někteří žijí s rodiči a někteří mají vlastní firmy, startupy?
Generace mileniálů v zaměstnaní
• Očekávaní jednotlivých generací od zaměstnání, zaměstnavatele a nadřízeného.
• Chce generace mileniálů něco jiného, jako ta předešlá generace?
• Co můžou mileniálové od zaměstnavatele dostat a s čím se „musí“ smířit
• Jak vnímají mileniálové loajalitu, work-life balance, multitasking, tvrdou práci?
Co motivuje mileniály?
• Klíčové prvky a způsoby motivace
• Jaké pracovní prostředí jim vytvořit?
Praktické rady a tipy na vedení mileniálů
• Jaký přístup očekává generace mileniálů
• Jak zohlednit jejich jiný způsob práce a uvažovaní
• Jak využít jejich potenciál ve prospěch firmy, ale i jejich
Patrik Tóth

Působí jako lektor a konzultant od roku 2001. Věnuje se konzultačním a rozvojově-vzdělávacím projektům v korporátní oblasti zaměřeným na: komunikaci a osobnostní rozvoj, zákaznickou orientaci, obchodní a manažerské dovednosti. Podílí se na vývoji a implementaci programů pro High Potentials - budoucích manažerů. Absolvoval program dlouhodobého rozvoje koučů. Je absolventem Filozofické fakulty Univerzity Komenského v Bratislavě, obor psychologie. Vybrané reference: Komerční banka, Privatbanka, Tatra banka, ČSOB, Slovak Telecom, Slovnaft, SWH Siemens, Mondi BP, Soitron, T-Mobile, INA Skalica, PoSAM, DAS poisťovňa, Severoslovenská vodárenská spoločnosť, Slovenská sporiteľňa, atd.
Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.