WEBINÁŘ: Strategy - Trendy v marketingu z hlediska boje s dezinformacemi, AI

11. červen
10:00 - 14:00

Žijeme v informačním prostoru, kde se na nás každý den valí tisíce různých zpráv. Na to není náš mozek evolučně připravený, proto je není schopný rozlišit a zpracovat. Informace se tak stávají silným nástrojem v souboji o naši pozornost a záměrně manipulativní zprávy jsou plnohodnotnou zbraní. Cíl je vždy podobný: člověka oklamat, vyděsit falešným nebezpečím, oslabit jeho schopnost racionálního uvažování, rozkolísat důvěru ve společenství a stát. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Registrace bude spuštěna: 28.5. 2024, 10:00

Webinář je určený pro každého, kdo chce posílit svoji informační gramotnost a orientovat se ve světě dezinformací. Je také vhodný pro specialisty, kteří se věnují nákupu nebo správě médií a vytvářejí obsah pro různé komunikační touchpointy.

 

Partner akce:

Partnerem APEK vzdělávání je Heureka Group, která je největší skupinou nákupních rádců a cenových srovnávačů v Evropě. Působí v devíti zemích, v její síti je 55 tisíc e-shopů a každý měsíc pomůže 23 milionům uživatelů nakupovat online. V Česku je Heureka.cz stabilně nejnavštěvovanějším e-commerce webem a svým partnerům poskytuje kompletní podporu ke zvýšení prodejů i možnost expanze na evropský trh. Díky dostupným nástrojům oslovíte až tisíce zákazníků denně, ale rovněž podpoříte sílu své značky. Od reklamy přes datové přehledy, CSS program či Heureka Marketplace až po uživatelské recenze.

Roman Číhalík

Roman Číhalík

Roman působí 20 let v reklamním oboru, vyučuje na VŠKK, je předsedou spolku NELEŽ a Creative Directorem v agentuře Taste a SYMBIO. Během své kariéry pracoval pro klienty Pilsner Urquell, O2, Kooperativa, ČSA, Vitana, Nestlé, Unilever, Mercedes-Benz, Samsung, Madeta, Škoda Auto, ORLEN Unipetrol nebo Tanec Praha. Za svou práci získal řadu prestižních lokálních i zahraničních kreativních ocenění a zasedal v porotách ADC, ADCE, Young Lions a NY Advertising Festival.

ZOOM.us
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Partneři akce

Heureka Group a.s.