Značka není logo, ani claim. Je to ucelená představa/image, kterou chceme prezentovat světu. Skládá se z poslání, hodnot a principů, které až posléze přetavujeme v konkrétní komunikaci a její výstupy v různorodých touchpointech. Ukážeme si, jak nastavit vizi a vaši pozici na konkurenčním trhu, díky které se dokážete odpíchnout při vymýšlení a plánování všech komunikačních aktivit. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Školení je určeno pro:
majitele malých značek, pro lidi, co komunikují jménem značky, pro neziskovky. Pro toho, kdo nemá definované poslaní, nastavenou tonalitu, představu o tom, jaké je hlavní odlišení jeho značky.
Anna Mejsnarová

Anna má v Tastu na starosti tým lidí, kteří budují značky, umí vymyslet strategii a vdechnout život kreativě jakéhokoliv produktu. Bojuje za odlišitelnost, konzistentnost a pozornost - pro své klienty a jejich značky.
Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.