WEBINÁŘ: Stanovte si správné cíle pro růst online projektu pomocí OKR

25. květen
10:00 - 14:00

Již proběhlo

Tento workshop vám ukáže jak na to, prakticky. Ukážeme si jak správně vytvořit základ ve firmě, abyste mohli růst a definovat si správné cíle. Podíváme se na procesy, projektové řízení, definic rolí ve firmě. Základem je vědět, kdo je za co odpovědný a kdo do jakého úkolu, potažmo plnění cíle, vstupuje. Postupně se dostaneme k definici cílů a zavádění strategie do firmy. Podíváme se na různé možnosti strategie, jelikož každá firma je na tom jinak, ať už velikostí, trhem, produktem, službou. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

 

  • Jak správně řídit svůj online projekt nebo e-shop? 
  • Jaké úkoly by měly mít přednost, abychom dosahovali správných cílů? 
  • A jak si vůbec určit správné cíle vašeho projektu? Měly by být roční, kvartální, měsíční nebo dokonce týdenní? 
  • Máme zlepšit procesy, udělat audit PPC, nasadit nástroje pro optimalizaci, zavést novou sociální síť nebo máme dělat úplně jiné úkony? 

Navíc ve světě, kdy se vše každý den mění, termíny se kolikrát nedodržují a velice často si něco malujeme, ale realita je pak úplně jiná? Není to nic jednoduchého. 

 

Poté se podíváme na framework OKR a jeho zavedení do praxe. Tento framework využívají velké firmy jako Google, Apple ale i jednotlivci, kteří chtějí správně investovat svůj čas a finance do správného růstu projektu. Na workshopu nebude záležet, zda jste sami nebo zda máte 1000 lidí ve firmě, všem z vás tento framework může pomoci. Jako základ pro tento workshop určitě doporučuji shlédnout přednášku https://slideslive.com/38913103/funkcni-projektove-rizeni-pro-eshop?ref=speaker-3746-latest.   

Podíváme se také na nástrahy zavádění OKR do praxe, vyhodnocování, jaké procesy lze automatizovat nebo jak nad tímto tématem celkově uvažovat. Sami si jako účastníci vyzkoušíte, jak složité je správně definovat cíle vašeho online projektu/e-shopu. Výsledkem workshopu bude základ pro zavedení OKR do firmy. Každý z vás si to vyzkouší. Workshop bude plný praktických ukázek a připravil jsem si pro vás několik vzorů, které můžete ve své firmě zavést už druhý den po workshopu.

Partner akce:

Partnerem APEK vzdělávání je Heureka Group, která je největší skupinou nákupních rádců a cenových srovnávačů v Evropě. Působí v devíti zemích, v její síti je 55 tisíc e-shopů a každý měsíc pomůže 23 milionům uživatelů nakupovat online. V Česku je Heureka.cz stabilně nejnavštěvovanějším e-commerce webem a svým partnerům poskytuje kompletní podporu ke zvýšení prodejů i možnost expanze na evropský trh. Díky dostupným nástrojům oslovíte až tisíce zákazníků denně, ale rovněž podpoříte sílu své značky. Od reklamy přes datové přehledy, CSS program či Heureka Marketplace až po uživatelské recenze.​

 

Jan Kvasnička

Jan Kvasnička

Honza svou pracovní činnost soustředí na UX, použitelnost, zvyšování konverzních poměrů, návrh, tvorbu a testování webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi především v oblasti ecommerce. Je zastánce a propagátor myšlenky "Nenuťte uživatele přemýšlet". Aktivní blogger a blázen do stálého vzdělávání.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

ZOOM.us
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Partneři akce

Heureka Group a.s.