Optimalizační workshop od specialistů pro specialisty. V úvodu si nasdílíme pár obecných tipů a doporučení k nastavení účtu, měření výsledků a cílů kampaní a nové podobě produktové inzerce na Seznamu. Následně se více ponoříme do optimalizace vyhledávacích a obsahových kampaní. Školení je pro všechny specialisty spravující kampaně v Skliku a bude trvat přibližně dvě hodiny. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Partnerem APEK vzdělávání je Heureka Group, která je největší skupinou nákupních rádců a cenových srovnávačů v Evropě. Působí v devíti zemích, v její síti je 55 tisíc e-shopů a každý měsíc pomůže 23 milionům uživatelů nakupovat online. V Česku je Heureka.cz stabilně nejnavštěvovanějším e-commerce webem a svým partnerům poskytuje kompletní podporu ke zvýšení prodejů i možnost expanze na evropský trh. Díky dostupným nástrojům oslovíte až tisíce zákazníků denně, ale rovněž podpoříte sílu své značky. Od reklamy přes datové přehledy, CSS program či Heureka Marketplace až po uživatelské recenze.
Roman Doležal
V Seznamu pracuji již sedmým rokem. Měl jsem možnosti zjistit, jak to chodí v obchodním oddělení, optimalizovat účty velkým klientům a v současné době se věnuji konzultační činnosti, ať už s agenturami, nebo přímými klienty.
Tereza Brožová
V Seznamu pracuji přes dva roky na pozici Konzultantky Skliku. Pravidelně se věnuji svému portfoliu klientů a agentur, kterým pomáhám k dosažení cílů a zefektivnění inzerce. Zároveň mám na starosti pořádání školení pro všechny, kteří se chtějí o Skliku dozvědět více.
Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.