WEBINÁŘ: Produktová data a produktová analytika

27. listopad
10:00 - 12:00

Již proběhlo

Provozujete e-shop se širokým produktovým portfoliem čítajícím tisíce položek? Poskytuje vám vaše e-shop / ERP řešení dostatečná data o výsledcích prodejů a realizovaných maržích? Pokud ano, víte jak s nimi pracovat? V tomto školení si prakticky ukážeme, jaké metriky je výhodné sledovat a jak tyto data následně využít ke každodenní práci se sortimentem. Jak s produktovými daty pracovat v marketingu při plánování kampaní a prodejních akcí. V neposledním případě, jak svoje interní data obohatit o data z trhu a podívat se na výsledky prodejů v souvislostech. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Obsah školení:

  1. Úvod do produktové analytiky 
  2. Výsledky prodejů za produkty, kategorie, značky. Pokročilé možnosti filtrace, meziroční srovnání
  3. Plánování budgetů po kategoriích a značkách. Sezónnost.
  4. Prodejní akce, jejich plánování a vyhodnocení 
  5. Skladové zásoby, predikce prodejů a návrh objednávek  
  6. Cenotvorba, konkurenční ceny 
  7. Potenciál trhu, tržní podíl a výsledky konkurence

 

Pro koho je školení určeno: 

Pro majitele e-shopů, product /category manažery, nákupčí. Také pro osvícené marketéry, kteří vědí, že sdílení obchodních informací je pro právně cílený marketing naprostou nezbytností. 

 

Partner akce:

Partnerem APEK vzdělávání je Heureka Group, která je největší skupinou nákupních rádců a cenových srovnávačů v Evropě. Působí v devíti zemích, v její síti je 55 tisíc e-shopů a každý měsíc pomůže 23 milionům uživatelů nakupovat online. V Česku je Heureka.cz stabilně nejnavštěvovanějším e-commerce webem a svým partnerům poskytuje kompletní podporu ke zvýšení prodejů i možnost expanze na evropský trh. Díky dostupným nástrojům oslovíte až tisíce zákazníků denně, ale rovněž podpoříte sílu své značky. Od reklamy přes datové přehledy, CSS program či Heureka Marketplace až po uživatelské recenze.

Mirka Smutná

Mirka Smutná

Mirka Smutná je zkušená data konzultantka s hlubokým pochopením světa dat a jejich využitím v byznysu. Díky bohatým zkušenostem na různých manažerských pozicích v obchodu a marketingu dokáže správně interpretovat čísla v reportech a doslova je přetavit v obchodní příležitosti. Nasměruje vás, jak dělat správná byznysová rozhodnutí založená na datech.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

ZOOM.us
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Partneři akce

Heureka Group a.s.