S lektory Zuzanou Slepánkovou a Janem Kaše se budete bavit nejen o správném nastavení kampaní během sezony, ale i o celkovém plánování a přípravě e-shopu. Školení je ideální pro majitele e-shopů, PPC specialisty a marketingové managery. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Registrace bude spuštěna: 16.10. 2024, 10:00
MARKETINGOVÝ PLÁN
- Příprava marketingového kalendáře na celý rok
TRH A ZÁKAZNÍCI
- Trendy během Black Friday a Vánoce
- Rozdílné chování v nakupování během sezóny
- Segmentace cílové skupiny
STANOVENÍ CÍLŮ A ANALÝZA
- Jak si stanovit dosažitelné cíle
- Domácí úkol před tvorbou strategie
TVORBA STRATEGIE
- Využití dat z minulosti a globálních trendů pro strategii
- Jak přizpůsobit strategii pro období zvýšené poptávky
- Efektivní práce s osvědčenými i novými kampaněmi
- Optimalizace kampaní napříč platformami
PŘÍPRAVA E-SHOPU
- Vizuální a funkční přizpůsobení pro sezónu
- Technická optimalizace e-shopu
- Produktový obsah
VYHODNOCENÍ A PŘESAH PO SEZÓNĚ
- Jak vyhodnocovat kampaně
- Optimalizace
- Co lze očekávat po sezóně, zákaznické chování
NEJVĚTŠÍ FUCKUPY ANEB NA CO SI DÁT POZOR
Partner akce:
Partnerem APEK vzdělávání je Heureka Group, která je největší skupinou nákupních rádců a cenových srovnávačů v Evropě. Působí v devíti zemích, v její síti je 55 tisíc e-shopů a každý měsíc pomůže 23 milionům uživatelů nakupovat online. V Česku je Heureka.cz stabilně nejnavštěvovanějším e-commerce webem a svým partnerům poskytuje kompletní podporu ke zvýšení prodejů i možnost expanze na evropský trh. Díky dostupným nástrojům oslovíte až tisíce zákazníků denně, ale rovněž podpoříte sílu své značky. Od reklamy přes datové přehledy, CSS program či Heureka Marketplace až po uživatelské recenze.
Zuzana Slepánková
Zuzana Slepánková je Team Leader digitální agentury Next Vision. Je zodpovědná za vedení agentury a tvorbu marketingových strategií. Díky předchozí 15leté praxi v korporátním světě, kde působila na různých marketingových i sales pozicích dokáže přesně identifikovat informace potřebné pro různé pracovní role. V rámci poradenské činnosti se zabývá především Google Ads, Sklik, Looker Studio reporting a mentoring.
Jan Kaše
Honza je Projektový manažer agentury Next Vision se specializací na reklamu na sociálních sítích a PPC. Spravuje META reklamní účty v několika zemích EU a díky svým zkušenostem a přesahu znalostí do dalších oblastí marketingu dokáže optimalizovat kampaně v rovině celkového fungování a výkonnosti internetových projektů.
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.