V marketingu rozumíme pod slovem akvizice proces získávání zákazníka. Je to dovednost, bez které nelze rozvíjet (nový) business. Na webináři načerpáte inspiraci pro každodenní rozšiřování okruhu klientů formou e-mailové komunikace, přímého oslovení, doporučení, či telefonicky. Podělíme se o své zkušenosti ohledně toho, co vnímá klient jako atraktivní, jaké jsou nešvary akvizice a dostanete konkrétní tipy na zlepšení. Nezapomeneme popovídat ani o tom, jak se naučit zpracovat nepříjemný pocit z odmítnutí...i to patří k životu a akvizici. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Cíle:
- Bez únavné teorie se seznámit s konkrétními tipy pro úspěšné získání nových klientů
- Načerpat inspiraci pro každodenní rozšiřování okruhu klientů
Obsah:
- Postoj - práce s vlastní náladou, postojem, hlasem, energií
- Jak se naladit před jednáním/telefonátem/psaním e-mailu?
- Jakým způsobem zpracovat nepříjemný pocit z odmítnutí?
- Formy získávání nových klientů
- E-mailová komunikace
- Ukázky úspěšných akvizičních e-mailů/ Faktory zvyšující úspěšnost
- Rozhoduje doba odeslání e-mailu o jeho přečtení?
- Proč je "Dobrý den" v úvodu špatně?
- Tipy pro vytvoření nekonečné zásobárny dobrých e-mailů
- Oslovení stávajícího klienta s žádostí o doporučení (tel., osobně)
- Kdy oslovit? Jakou formulaci zvolit? Jak úspěšně zdolat nejčastější námitky?
- Telefonicky
- Ukázka nešvarů v telefonátu/ Čtyři zabijáci úspěšnosti telefonátu
- Co klient vnímá jako atraktivní? Doporučené postupy, formulace, tipy, triky
Dan Kouřil

Lektor, konzultant a kouč. Vystudoval Filozofickou fakultu Masarykovy Univerzity v Brně. Specializuje se na oblast manažerských dovedností, obchodu a komunikace, prezentace, zákaznické orientace, strategie vyjednávání. Působí rovněž jako kouč manažerů. Prošel výcvikem firem Akademie für Effizienztraining, Economia (Key Account Management) a tréninkem koučů. Jako projektový manažer je odpovědný za spolupráci s vybranými zákazníky a je tvůrcem rozvojových projektů a výcvikových kurzů v oblasti osobnostního rozvoje. Vybrané reference: BILLA, OBI, Hotel Intercontinental, Avon Cosmetics, Česká spořitelna, Komerční banka, Raiffeisenbank/eBanka, ČSOB, Olympus, Česká pojišťovna, Vodafone, Telefónica O2, Slovak Telekom, Tatra Banka, Hypo stavební spořitelna, TNT Post ČR, SITRONICS Telecom Solutions, Continental Automotive, Hügli Food, ING, Volkswagen, Centropol,...
Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.