Ve školení se zaměříme na základy systémů Google Ads, Sklik a Heureka. Přednáška je vhodná pro začátečníky, kteří doposud nemají zkušenost s e-commerce a chtějí se více dozvědět o možnostech jednotlivých systémů. Na přednášce probereme rozdíly mezi organickým a placeným vyhledáváním, vysvětlíme princip aukce, základní metriky a pojmy (CPC, CTR, konverze, konverzní poměr, klíčová slova, vyhledávací dotazy) či druhy kampaní. Na závěr si vyzkoušíme jednotlivé kampaně založit. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Google Ads & Sklik:
- Založení účtů
- Založení základních kampaní
- Druhy klíčových slov a kampaní
- Základní metriky
Zbožové srovnávače
- Rozdíl mezi zbožovými srovnávači a zbožovými galeriemi
- Základní informace o zbožových feedech
Školení je určeno pro úplné a "falešné" začátečníky, kteří se zajímají o principy fungování reklamních systémů a zbožových srovnávačů.
Michael Marinkovič

Na online marketingu mě baví propojení kreativity a moderních technologií. Specializuji se hlavně na Google Ads a zbožové srovnávače. Ke klientským účtům se chovám jako ke svým a tak se snažím obracet každou korunu. Nejvíce mě baví sledovat jak klienti díky (nejen) mé práci a nápadům rostou. Pracuji pro digitální agenturu Taste. Mezi mé koníčky patří hudba jak pasivní poslouchání tak aktivní hraní a to na kytaru.
David Janoušek

V marketingu se pohybuji již od roku 2017. Mimo výkonnostní kampaně na Googlu, Seznamu či zbožových srovnávačích se zaměřuji hlavně na strategický posun klienta. Své doporučení formuji na základě dat z trhu a nikoliv subjektivních domněnkách. Jsem zastáncem automatizace a práce se systémy strojového učení, ve kterých, společně s propojením brandového a výkonnostního marketingu, vidím budoucnost tohoto oboru. Pracuji pro digitální agenturu Taste.
Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.