Pro nasazování a správu různých měřicích kódů, reklamních remarketingových nebo konverzních pixelů je už dlouhou dobu jasnou první volbou Google Tag Manager. Tento nástroj mohou plně používat na základní úrovni běžní markeťáci bez hlubších technických znalostí, stejně tak jej mohou na velmi složité úrovni nastavovat datoví analytici a weboví vývojáři. V tomto školení se zaměříme na první skupinu, která by Google Tag Manager často mohla snadno využít ke všemu, co v základu potřebuje, jenom neví, jak na to. Místy zabrousíme i k nějakému tomu zdrojovému kódu, ale srozumitelně a pochopitelně si ho vždy vysvětlíme, takže se není čeho bát. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Partner akce:
Partnerem APEK vzdělávání je Heureka Group, která je největší skupinou nákupních rádců a cenových srovnávačů v Evropě. Působí v devíti zemích, v její síti je 55 tisíc e-shopů a každý měsíc pomůže 23 milionům uživatelů nakupovat online. V Česku je Heureka.cz stabilně nejnavštěvovanějším e-commerce webem a svým partnerům poskytuje kompletní podporu ke zvýšení prodejů i možnost expanze na evropský trh. Díky dostupným nástrojům oslovíte až tisíce zákazníků denně, ale rovněž podpoříte sílu své značky. Od reklamy přes datové přehledy, CSS program či Heureka Marketplace až po uživatelské recenze.
Jan Tichý
Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou. Je oficiální Google Certified Trainer.
Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.