WEBINÁŘ: Placené výkonnostní kampaně na sociálních sítích

23. červen
10:00 - 14:00

Již proběhlo

Výkonnostní reklama na sociálních sítích má svá specifika, která je třeba zohlednit při navrhování kampaně, dále pak ve struktuře nastavení a v neposlední řadě i při vyhodnocování. Konkrétně se zaměříme na platformy Facebook & Instagram, Pinterest a LinkedIn. Dozvíte se, kdy a proč kterou platformu využít, jaké nabízí možnosti a cílení a jak to všechno po technické stránce nastavit. Podíváme se také na to, jaké kreativy fungují v inzerátech a podělíme se o vlastní postupy, jak navrhnout strukturu kampaní. A samozřejmě nevynecháme ani tipy na vyhodnocování - jaká čísla má smysl sledovat a které metriky můžete s klidem zapomenout. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne

Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Program (budeme řešit u každé platformy FB, Pi, Li) :

  • Kdy a proč je platforma vhodná?
  • Možnosti a cílení
  • Technické nastavení
  • Obsah a kreativa
  • Struktury a taktiky
  • Analýza a vyhodnocování


Přednáška je vhodná pro pokročilé inzerenty, kteří již za sebou mají nastavení základních kampaní a chtějí se zaměřit detailněji na možnosti výkonnostních kampaní.

Dokumenty a videa jsou určeny výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se nebo požádejte o přihlašovací údaje, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

David Čedík

David Čedík

Baví mě zkoumat psychologii uvažování zákazníků. Také se rád podívám na datové analýzy chování nebo třeba na vliv designu grafiky na výsledek reklamy. Není tedy divu, že mě moje záliby nasměrovaly k Social Ads. Skrz ně se snažím sbírat znalosti a zkušenosti napříč celým spektrem digitálního marketingu. Pracuji pro digitální agenturu Taste.

Anna Horáková

Anna Horáková

Už víc jak 6 let se věnuji kampaním na sociálních sítích, zaměřuji se hlavně na Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube a Pinterest. Nejzajímavější jsou pro mě obsahové projekty, kde můžu analyzovat chování lidí na webu a dávat ho do souvislostí s výkonem kampaní. Při svých rozhodnutích se snažím vždy vycházet z dat. Pracuji pro digitální agenturu Taste.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

ZOOM.us
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.