WEBINÁŘ: Marketingová analytika & BI - nalezení Svatého grálu ve vlastních datech

30. listopad
10:00 - 14:00
Registrovat

Datová integrace a BI je dnes hodně skloňované téma v marketingu. Málokdo však dobře zná její možnosti a jak ji v praxi využít. Na školení si ukážeme, jak najít hodnotu v interních datech, jaké analýzy se vyplatí dělat, která KPI jsou neocenitelná pro řízení firmy. Dále jak pokročile pracovat s daty v marketingových nástrojích a zvýšit si tím obchodní přínos. Chcete znát, co se skrývá za pojmy segmentace, CLV, ETL, prediktivní analytika, behaviorální cílení a mnoho dalšího? Jedná se o totožné školení jako dne 10. 2. 2020. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.

Seminář je určen pro CEO, CMO, majitelé e-shopů a marketingové specialisty. Úroveň znalostí o analytice začátečníci - středně pokročilí.

Jan Kadleček

Jan Kadleček

Honza pracuje jako Marketing Analytics Consulant v Marketing BI. Svoji cestu začal jako webový analytik, postupně se propracoval až na výkonnostního marketingového stratéga, kde pochopil, že největší cena je v datech. Dnes pomáhá firmám co nejefektivněji řídit svůj marketing na základě dat.

Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.

ZOOM.us
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.