Firmám chybí strategie - zkušenost, kterou mají dodavatelé dílčích marketingových podoblastí od SEO až po kreativu. Pro SEO až tak klíčová není, protože značná část práce závisí na správně využitých technologiích. Naopak v oblasti, která produkuje kreativní výstupy, je existence strategie základním stavebním kamenem. Bez ní jen vymýšlíte vzdušné zámky. Pokud něco prodají, je to spíše náhodou. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Registrace bude spuštěna: 29.10. 2024, 10:00
Vizuál, copy, fotka, video i obsah celkově potřebují strategii jako základ svého zadání. Pokud ji definovanou nemáte, můžou nastat 2 scénáře:
1) výstup bude postavený na vodě (a tudíž pravděpodobně bez efektu)
2) dodavatel z vás nejdříve vydoluje odpovědi, které mu základ strategie složí (a vy za to budete platit)
Pokud budete mít ve strategii jasno, pak dokážete dát dodavateli dobré zadání. Dobré zadání generuje dobré výstupy. A z dobrých výstupů jsou skvelé výsledky. Jak dosáhnout v projektu takového flow? Na to odpoví specialistka na strategický obsah Zuzana Dobšíčková a creative producer a director Impresa Films Honza Hadraba.
Webinář je určen všem, kdo chtějí zefektivnit procesy v komunikaci s dodavateli i uvnitř svého týmu.
Partner akce:
Partnerem APEK vzdělávání je Heureka Group, která je největší skupinou nákupních rádců a cenových srovnávačů v Evropě. Působí v devíti zemích, v její síti je 55 tisíc e-shopů a každý měsíc pomůže 23 milionům uživatelů nakupovat online. V Česku je Heureka.cz stabilně nejnavštěvovanějším e-commerce webem a svým partnerům poskytuje kompletní podporu ke zvýšení prodejů i možnost expanze na evropský trh. Díky dostupným nástrojům oslovíte až tisíce zákazníků denně, ale rovněž podpoříte sílu své značky. Od reklamy přes datové přehledy, CSS program či Heureka Marketplace až po uživatelské recenze.
Zuzana Dobšíčková
Zuzka už přes 9 let buduje obsah e-shopu Manumi.cz (dříve Korálky.cz). Z pozice Kreativní ředitelky vyhledává po celém světe trendy v tvoření, buduje produktové portfolio a následně zákazníkům představuje, jak se zbožím pracovat. Řídí tým interních i externích spolupracovníků, podílejících se na tvorbě obsahu, který inspiruje, baví i vzdělává. Výsledky práce Zuzčina týmu můžete vidět i v tištěných médiích nebo v televizi. Protože obsah je nástrojem pro budování brandu (a tím i retence), poslední rok Zuzka prozkoumává také pole cílené komunikace na zákazníky a retenčního marketingu. Pod hlavičkou CDP Targito se zaměřuje hlavně na e-mailing, který má potenciál dostat správnou informaci ke správným zákazníkům. Jelikož komunikace s přidanou hodnotou zacílená na vhodné publikum vede k spokojeným a loajálním zákazníkům.
Jan Hadraba
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.