Projektové řízení je jedna z nejdůležitějších věcí u e-shopu, a přitom jej stále někteří podceňují. To bych rád změnil, a proto jsem pro vás připravil tento praktický workshop, který berte jako průvodce nasazením správného projektového řízení do firmy. Na workshopu se podíváme na kompetenční matici a definicí rolí a odpovědností. Každý člen týmu by měl přesně vědět, co je náplní jeho práce, do jakých KPI nám zasahuje a jaké reporty nebo výstupy má komu za jaké období poslat. Dále se podíváme na opakované úkoly, kontroly a jak si správně vytvářet checklisty. Webinář probíhá prostřednictvím aplikace ZOOM. Odkaz na tuto konkrétní akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Místo konání: ZOOM.us, odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.
Zaměříme se také na prioritizaci úkolů a jak si správně určit, který úkol zpracovat jako první, případně jak si na ně najít čas. Přece jen bugy a chyby nejen na e-shopech vznikají průběžně a je potřeba na to být připraveni. A nakonec se podíváme na nástroje, které se u nás pro projektové řízení využívají nejčastěji a jak si správně definovat pravidla pro jejich používání pro celý tým. Podíváme se jak na styl kanban (Asana), tak i styl seznamů (Basecamp), vše v praktických vzorech a ukázkách, které jako účastníci dostanete, abyste mohli poznatky z workshopu co nejlépe zavést do praxe. Není nutné, abyste využívali přímo tyto dva nástroje, jelikož si ukážeme praktický pohled, jak v podobných nástrojích pracovat. Nakonec jsem si pro vás připravil pár tipů pro projektové řízení. Moc se na workshop těším a doufám ve zvídavé otázky.
Partner akce:
Partnerem APEK vzdělávání je Heureka Group, která je největší skupinou nákupních rádců a cenových srovnávačů v Evropě. Působí v devíti zemích, v její síti je 55 tisíc e-shopů a každý měsíc pomůže 23 milionům uživatelů nakupovat online. V Česku je Heureka.cz stabilně nejnavštěvovanějším e-commerce webem a svým partnerům poskytuje kompletní podporu ke zvýšení prodejů i možnost expanze na evropský trh. Díky dostupným nástrojům oslovíte až tisíce zákazníků denně, ale rovněž podpoříte sílu své značky. Od reklamy přes datové přehledy, CSS program či Heureka Marketplace až po uživatelské recenze.
Jan Kvasnička
Honza svou pracovní činnost soustředí na UX, použitelnost, zvyšování konverzních poměrů, návrh, tvorbu a testování webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi především v oblasti ecommerce. Je zastánce a propagátor myšlenky "Nenuťte uživatele přemýšlet". Aktivní blogger a blázen do stálého vzdělávání.
Přehled účastníků je určen výhradně pro členy APEK. Jste-li členem,
přihlaste se, v opačném případě zjistěte, jaké výhody vám členství přinese.
odkaz na akci obdržíte v průběhu dne předcházejícího webináři.